Data: 2010-02-26 09:00:56 | |
Autor: Valdi | |
Meritum - olewka klienta? | |
Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?
Czy to standard w tym banku, że na infolinii chyba nie ma żywego człowieka bo nikt telefonu nie chce odebrać? A już miałem im swoje pieni±dze z wynajmu mieszkania powierzać... |
|
Data: 2010-02-26 09:41:59 | |
Autor: Krzysztof | |
Meritum - olewka klienta? | |
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hm7tfd$b2$1news.interia.pl... Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje? Raczej mam wrazenia odmienne. Fakt, ze na maile przysylane z zewnatrz dosyc dlugo nie odpisuja, poczta przez system bankowosci elektr. nie ma az tak duzych opoznien. Na poczatku mialem problem z dochodzacymi sms, oddzwaniali do mnie, zeby usunac problem. Nawet przy rezygnacji z wyciagow papierowych (dyspozycja zrobiona przez system bank. int.) oddzwaniali w celu potwierdzenia dyspozycji. Nie zrazaj sie na poczatku, system internetowy jest OK i szczegolnie do lokat jest wygodniejszy niz Open- pelna samoobsluga, teraz jak podniesli procent to na dluzsze terminy wole ich niz Opena(na 3-mies nie maja lokat z dzienna kap. takze Open jest gora). Konto zakladalem juz prawie 3 mies temu, to moze teraz coraz wiecej klientow i infolinia nie daje rady. |
|
Data: 2010-02-26 10:56:06 | |
Autor: Valdi | |
Meritum - olewka klienta? | |
"Krzysztof" news:hm81go$2cnt$1news2.ipartners.pl
[ciach] Chciałem zapakować do nich 20 klocków na rok - 2 lokaty. Napisałem e-maila z kilkoma pytaniami ale cisza - już trzeci dzień czekam na e-mail. Na infolinie też nie sposób było się dodzwonić. No to może chyba czas najwyższy zadać pytanie tutaj: 1. wysyłaj± elektroniczne potwierdzenie lokat? 2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z informacj± na jaki numer konta mam przelać pieni±dze oraz co ma się zawierać w tytule przelewu? 3. czy jest podgl±d do lokat dla tych co nie maj± u nich konta? i pytanie już z innej beczki, którego nie kierowałem do banku: 4. jak w praktyce wygl±da zwrot ¶rodków na rachunek po zakończeniu lokaty? |
|
Data: 2010-02-26 02:48:11 | |
Autor: bradley.st | |
Meritum - olewka klienta? | |
On 26 Lut, 04:56, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
Tak. W teorii tego samego dnia. Przy zakladaniu pierwszej lokaty trwalo duzo dluzej i wymagalo telefonu do banku. W listopadzie nie bylo. Dokadnie tak samo jak w Open Finance. Wracaja kiedy powinny i tam gdzie powinny. |
|
Data: 2010-02-26 11:47:12 | |
Autor: Krzysztof | |
Meritum - olewka klienta? | |
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hm84b0$8b6$1news.interia.pl... "Krzysztof" news:hm81go$2cnt$1news2.ipartners.pl Tak po zalozeniu, ale przewaznie z opoznieniem kilku dni, data rozpoczecia jest wlasciwa zgodna z data wplywu srodkow(mowimy tu o lokatach www a nie bank. internet.) 2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z Praktycznie od razu, ale dla kazdej lokaty musisz klepac caly wniosek oddzielnie, bardzo niewygodne. 3. czy jest podgl±d do lokat dla tych co nie maj± u nich konta? Nie ma podgladu. Jak otworzysz konto to jest podglad wszystkiego co masz do tej pory, no i teraz juz proste zakladanie lokat przez kilka klikniec bez zadnych wnioskow itd.
Jak miales lokate zalozona przez wniosek to srodki wracaja dokladnie w dzien zapadalnosci lokaty I-sesja elixir na rachunek z ktorego przyszly. Ewentualne zmiany tylko przez infolinie, nie praktykowalem, bo mialem lokaty nieodnawialne, a teraz mam konto i pelna samoobsluge. |
|
Data: 2010-02-26 02:53:05 | |
Autor: bradley.st | |
Meritum - olewka klienta? | |
On 26 Lut, 05:47, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
A to sie chyba zmienilo przez ostatnie kilka miesiecy. W pazdzierniku/ listpadzie byla opcja zalozenia kolejnej lokaty (natychmiast po zalozeniu jednej) i wtedy system wyciagal raz wprowadzone dane do nowego wniosku. |
|
Data: 2010-02-26 12:10:15 | |
Autor: Krzysztof | |
Meritum - olewka klienta? | |
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:e5b5be95-c83a-460c-a2b0-4ea7c5afdfd3e1g2000yqh.googlegroups.com... On 26 Lut, 05:47, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote: Moze cos udoskonalili, ale dawniej trzeba bylo od poczatku podawac, tylko przewaznie przegladarka zapamietywala okreslone pola i bylo latwiej. Teraz juz tylko mam zamiar otwierac przez bankowosc internetowa, takze problemu nie bedzie. |
|
Data: 2010-02-26 17:54:24 | |
Autor: | |
Meritum - olewka klienta? | |
Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
Chciałem zapakować do nich 20 klocków na rok - 2 lokaty. Mi też nie odpisuj±, ale po kilku dniach (tygodniu?) oddzwaniaj±, i to w dodatku próbuj± dodzwonić się do skutku (często nie mogę odebrać - to ich nie zraziło). Pieni±żki z lokat ładnie wróciły tego dnia, którego miały wrócić. -- |
|
Data: 2010-02-27 00:03:23 | |
Autor: Meehoo | |
Meritum - olewka klienta? | |
Valdi pisze:
Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-) http://www.promocja.meritumbank.pl/ Nie będziesz musiał o nic pytać w mailach, tylko sobie wszystko przez bankowość elektroniczną założysz. Pozdrawiam -- Meehoo |
|
Data: 2010-02-27 09:12:14 | |
Autor: Valdi | |
Meritum - olewka klienta? | |
"Meehoo" news:hm9k01$fde$1inews.gazeta.pl
Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-) OK, tyle że mój problem (albo nie problem) polega na tym, że nie chcę otwierać kolejnego rachunku. |
|
Data: 2010-02-27 10:11:53 | |
Autor: Krzysztof | |
Meritum - olewka klienta? | |
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hmaigf$5bi$2news.interia.pl... "Meehoo" news:hm9k01$fde$1inews.gazeta.plTen rachunek jest calkowicie bezplatny i pewnie dlugo bedzie, gdyz pojawiaja sie kolejni konkurenci FM i tez rachunki sa bezplatne. Karty nie musisz zamawiac, bo i po co a do lokat masz wtedy pelna samoobsluge. Zawsze wole normalny system bankowosci el. niz nakladki w stylu Open, no ale skoro daja np na 3-mies. lepsze warunki niz Meritum to tez korzystam. Jezeli mam rownorzedne oferty to zawsze wybieram pelna samoobsluge przez internet. Generalnie nie lubie czegos takiego jak z tym Openem, ze majac konto internetowe w Getinie nie moge otwierac dobrych lokat, tylko pokrecona filozofia p. Czarneckiego 'zmusza' mnie do korzystania z posrednika, ktory ma za zadanie probowac mi cos tam jeszcze wscisnac, jakis produkt wysokodochodowy dla nich. Innego wyjasnienia niestety nie znajduje dlaczego miedzy bankiem a mna musi siedziec posrednik. |
|