Data: 2010-02-27 00:03:23 | |
Autor: Meehoo | |
Meritum - olewka klienta? | |
Valdi pisze:
Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-) http://www.promocja.meritumbank.pl/ Nie będziesz musiał o nic pytać w mailach, tylko sobie wszystko przez bankowość elektroniczną założysz. Pozdrawiam -- Meehoo |
|
Data: 2010-02-27 09:12:14 | |
Autor: Valdi | |
Meritum - olewka klienta? | |
"Meehoo" news:hm9k01$fde$1inews.gazeta.pl
Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-) OK, tyle że mój problem (albo nie problem) polega na tym, że nie chcę otwierać kolejnego rachunku. |
|
Data: 2010-02-27 10:11:53 | |
Autor: Krzysztof | |
Meritum - olewka klienta? | |
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hmaigf$5bi$2news.interia.pl... "Meehoo" news:hm9k01$fde$1inews.gazeta.plTen rachunek jest calkowicie bezplatny i pewnie dlugo bedzie, gdyz pojawiaja sie kolejni konkurenci FM i tez rachunki sa bezplatne. Karty nie musisz zamawiac, bo i po co a do lokat masz wtedy pelna samoobsluge. Zawsze wole normalny system bankowosci el. niz nakladki w stylu Open, no ale skoro daja np na 3-mies. lepsze warunki niz Meritum to tez korzystam. Jezeli mam rownorzedne oferty to zawsze wybieram pelna samoobsluge przez internet. Generalnie nie lubie czegos takiego jak z tym Openem, ze majac konto internetowe w Getinie nie moge otwierac dobrych lokat, tylko pokrecona filozofia p. Czarneckiego 'zmusza' mnie do korzystania z posrednika, ktory ma za zadanie probowac mi cos tam jeszcze wscisnac, jakis produkt wysokodochodowy dla nich. Innego wyjasnienia niestety nie znajduje dlaczego miedzy bankiem a mna musi siedziec posrednik. |
|