Meritum pad³o

Data: 2011-11-14 12:46:22
Autor: Damian Niusy
Meritum pad³o
Witam,

Najpierw siê nie da³o zalogowaæ potem wyskoczy³a pusta strona a teraz:

Przepraszamy, system jest obecnie w trakcie aktualizacji.
Prosimy spróbowaæ pó¼niej, jednocze¶nie przepraszamy za niedogodno¶ci.

Zespó³ Meritum Bank ICB SA

Data: 2011-11-14 14:44:19
Autor: Paweł
Meritum padło
Damian Niusy wrote:

Witam,

Najpierw się nie dało zalogować potem wyskoczyła pusta strona a teraz:

Przepraszamy, system jest obecnie w trakcie aktualizacji.
Prosimy spróbować później, jednocześnie przepraszamy za niedogodności.

pewnie im dowalila konwersja kart kredytowych tesco z calej polski,
ktore przejmuja po lukasie :)

Data: 2011-11-14 15:05:18
Autor: MarekZ
Meritum padło
Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ec11b33$0$5816$65785112@news.neostrada.pl...

pewnie im dowalila konwersja kart kredytowych tesco z calej polski,
ktore przejmuja po lukasie :)

No. Ale można zostać z tą kartą w Credit Agricole i ja tam zostaję. Meritum mnie nie interesuje, nawet te 5000 punktów mnie nie ciągnie (czyli chyba 50 albo 100 zł o ile się nie mylę) i współczynnik 1,5 do clubcard.

Ciekawe jako co mi ją wznowią, bo w moim przypadku będzie to już za miesiąc.

Data: 2011-11-14 15:24:45
Autor:
Meritum pad³o

> pewnie im dowalila konwersja kart kredytowych tesco z calej polski,
> ktore przejmuja po lukasie :)

No. Ale można zostaÄ&#65533; z tÄ&#65533; kartÄ&#65533; w Credit Agricole i ja tam zostajÄ&#65533;. Meritu
m mnie nie interesuje, nawet te 5000 punktów mnie nie ciÄ&#65533;gnie

Dlaczego? Wg. mnie Meritum jest w porz±dku.

Data: 2011-11-14 16:57:15
Autor: Paweł
Meritum padło
MarekZ wrote:

[...]

miesiÄ…c.

mi tam punkty tez nie potrzebne, ale tansze tankowanie diesla na tesco
sie przydaje. zawesze to zostanie na jakies piwo, a lepiej piwo wypic
niz nie wypic :)

Meritum pad³o