Meritum podnosi 3 miesiące.

Data: 2011-06-09 17:45:36
Autor: wiatrak
Meritum podnosi 3 miesiące.
Data: 2011-06-09 23:18:32
Autor: Andrzej Chabasiński
Meritum podnosi 3 miesiące.
On 9 Cze, 17:45, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Chyba nikt nie pisa . Meritum  3 miesi ce, 5,11%.

http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/10/9/bin_C3PO51132e9485fde9f...

wiatrak

A w Idea Bank 5,23% (jeszcze dzisiaj):
<http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1>

Data: 2011-06-10 07:02:29
Autor:
Meritum podnosi 3 miesiące.
No to jak to jest

Idea bank podaje że 5,23  = 6,50% z podatkiem

a getin i open że 5,01 = 6,50 %z podatkiem na rewolwerze

jak jest więc naprawdę?

Data: 2011-06-10 07:06:13
Autor:
Meritum podnosi 3 miesiące.
i pod tymi lokatami ta sama regułka:

w getinie i openie: Lokata z dzienną kapitalizacją odsetek - oprocentowanie
nominalne 5,01% w skali roku. Z uwagi na zaokrąglenie kwoty podatku od
dochodów kapitałowych podatek ten wynosi 0 zł, co oznacza, że inna lokata w
tych samych granicach kwotowych, założona na taki sam okres, dla której
podatek ten byłby równy 19%, musiałaby mieć oprocentowanie 6,5% w skali roku,
aby Klient osiągnął analogiczny zysk.

w idea banku: Lokata z dzienną kapitalizacją odsetek - oprocentowanie
nominalne 5,23% w skali roku. Dla kwoty pojedynczej lokaty od 1000 zł do 14
000 zł z uwagi na zaokrąglenie kwoty podatku od dochodów kapitałowych podatek
ten wynosi 0zł, co oznacza że inna lokata, dla której podatek ten byłby równy
19% musiałaby mieć oprocentowanie 6,5%, aby Klient uzyskał analogiczny zysk.

Kto kłamie?

Data: 2011-06-10 09:32:10
Autor: MarekZ
Meritum podnosi 3 miesiące.
Użytkownik <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:issfp5$mnf$1@inews.gazeta.pl...

Kto kłamie?

Obie wersje są nieprawdziwe. Bliższa rzeczywistości jest ta Idea Banku.

Data: 2011-06-10 07:41:49
Autor:
Meritum podnosi 3 miesiące.
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
> [...]

> Kto kłamie?

Obie wersje są nieprawdziwe. Bliższa rzeczywistości jest ta Idea Banku.

czyli jaka?

Data: 2011-06-10 10:17:19
Autor: Q
Meritum podnosi 3 miesiące.
Obie wersje są nieprawdziwe. Bliższa rzeczywistości jest ta Idea Banku.

czyli jaka?

Masz problem z wyliczeniem iloczynu dwoch liczb?

PS
Chyba kiedys porownywali swoje oprocentowanie dzienne
z oprocentowaniem "innych" naliczanych miesiecznie czy rocznie,
ale nawet i to nie rzutuje jakos radykalnie, bo np.:
5.01% z kapitalizacja dzienna da ERSP na poziomie 5.137%.

Data: 2011-06-10 15:11:19
Autor: ikarek
Meritum podnosi 3 miesiące.
Użytkownik <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:issfi5$lpj$1inews.gazeta.pl...
No to jak to jest

Idea bank podaje że 5,23  = 6,50% z podatkiem

a getin i open że 5,01 = 6,50 %z podatkiem na rewolwerze

jak jest więc naprawdę?

Wydaje mi się, że różnica może brać się z innych okresów
(idea = 3 miesiące, rewolwer = 12 miesięcy). W ciągu 12
miesięcy efekt codziennej kapitalizacji będzie silniejszy niż
w czasie 3 miesięcy, czyli niższe nominalne oprocentowanie
pozwoli osiągnąć efekt taki, jak 6,5% na "zwykłej".

Data: 2011-06-10 16:27:13
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum podnosi 3 miesiące.
ikarek napisał(a) :
[...]

?!
Ty naprawdę myślisz, że bank tak to policzył?
No comments :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-10 17:46:17
Autor: Q
Meritum podnosi 3 miesiące.
[...]

Proponuje oficjalna nominacje na "post miesiaca"
z duzymi szansami na "post roku" w kategorii open.

I prosze mi tu nie zwalac winy na giertycha, niski poziom szkolnictwa,
zwlaszcza tego wyzszego, i ze rodzice nie czytali mu jak byl maly.

Data: 2011-06-10 21:37:04
Autor: ikarek
Meritum podnosi 3 miesiące.
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ist9jo$o3i$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem jak policzył, ale było by to logiczne, mom zdaniem.
Lokata Idei jest 3 miesięczna, więc należy kapitalizować
przez 90 dni i zobaczyć jaka stopa z podatkiem, stanowiąca
1/4 stopy rocznej, będzie równoważna.

Biorąc to pod uwagę, wynik dla Idei mi się zgadza, natomiast
w przypadku "rewolweru" taki % dało by się uzyskać, gdyby
codzienna kapitalizacja trwała przez całe 2 lata.

Meritum podnosi 3 miesiące.