Meritum podnosi.

Data: 2011-07-11 09:59:44
Autor: wiatrak
Meritum podnosi.
Data: 2011-07-11 11:21:24
Autor: marcin
Meritum podnosi.
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:iveahg$l5f$1node2.news.atman.pl...
Do wiadomości. Jak ktoś nie chce pakować całej kasy u Czarneckiego.

W systemie transakcyjnym znikli trzymiesięczną jednodniówkę :]

pozdr

Data: 2011-07-11 11:35:54
Autor: wiatrak
Meritum podnosi.

Użytkownik "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru> napisał w wiadomości news:4e1ac09b$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak nie ma jak jest. Na drugiej pozycji.

Data: 2011-07-11 12:29:47
Autor: Papkin
Meritum podnosi.
Jak nie ma jak jest. Na drugiej pozycji.

ile %?

Data: 2011-07-11 14:37:15
Autor: marcin
Meritum podnosi.
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości
W systemie transakcyjnym znikli trzymiesięczną jednodniówkę :]

Jak nie ma jak jest. Na drugiej pozycji.

Nie ma ! Niżej zrzut ekranu. Niżej też nie ma - tak więc powtarzam już oficjalnie Meritum zabrał mi możliwość założenia lokaty trzymiesięcznej jednodniowej. Ciekawe ,czy to może mieć związek z tym że założyłem taką lokatę po starym oprocentiwaniu dwa dni przed podwyżką %. Wiem ,teoria spiskowa ale trochę mnie to dziwi.........

http://zapodaj.net/a1dc4e3d7ac4.jpg.html

pozdr

Data: 2011-07-11 14:39:47
Autor: marcin
Meritum podnosi.
[...]

A tu wyjaśnienie - tak więc nie wiem kolego Wiatrak dlaczego Tobie jeszcze pozwalają założyć lokatę na trzy miesiące:

http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=9032

"Wystarczy zalogować się do systemu bankowości elektronicznej i wybrać najdogodniejszy okres oszczędzania, tj. lokatę na 6, 9, 12, 18 lub 24 miesiące, by po okresie deponowania cieszyć się wysokim zyskiem."

pozdr

Data: 2011-07-12 01:13:33
Autor: Kamila Wardyn [Meritum Bank]
Meritum podnosi.
On Jul 11, 2:39 pm, "marcin" <marSPAMcin1...@mail.ru> wrote:
Użytkownik "marcin" <marSPAMcin1...@mail.ru> napisał w wiadomości

> [...]

najdogodniejszy okres oszczędzania, tj. lokatę na 6, 9, 12, 18 lub 24
miesiące, by po okresie deponowania cieszyć się wysokim zyskiem."

Witam,

chcielibyśmy wyjaśnić, że aby założyć lokatę w Meritum Banku nie
trzeba zakładać konta.

W ofercie Meritum Banku nie ma lokaty 3-miesięcznej, którą można
byłoby założyć w eBankingu:
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=9019

Natomiast oferujemy Państwu lokatę 3-miesięczną z dzienną
kapitalizacją odsetek, zakładaną przez stronę WWW:
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=15553

Zachęcamy do odwiedzenia zamieszczonych powyżej linków, pod którymi
znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące lokat i ich
oprocentowania.

Pozdrawiam

w imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

Data: 2011-07-12 12:12:58
Autor: Piotr Gałka
Meritum podnosi.

Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <kamila.wardyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4028bb63-148d-432a-9e60-f44b5b34e91fc29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -

Od zawsze mam kłopoty z rozróżnieniem Lokaty Internetowej w Meritum Banku od Lokaty Meritum Zysku w Internecie.
Wygląda na to, że nie jestem odosobniony.
Szczegółów nie pamiętam, ale już zakładając konto się co do tego pomyliłem i po założeniu się okazało, że nie mogę skorzystać z jakiegoś dodatkowego % (jakaś promocja była), bo się okazało, że powinienem złożyć wniosek o lokatę na ogólnodostępnej stronie banku (razem z wnioskiem o konto, czy jakoś tak) a nie w serwisie transakcyjnym, a ja rozumiałem, że właśnie muszę szybko założyć konto (były ostatnie dni promocji), aby potem w internecie (czyli na stronie transakcyjnej) złożyć wniosek o lokatę.
Dla mnie załatwianie czegokolwiek w serwisie transakcyjnym jest załatwianiem tego czegoś przez internet bo do serwisu dostaję się przez internet (może inni dostają się jakoś inaczej i w związku z tym nie kojarzą strony transakcyjnej z internetem). Wprowadzanie rozróżnienia internetu od serwisu transakcyjnego jest według mnie mylące i nieczytelne, ale jak ktoś chce być odbieranym jako taki to trudno.
Rozróżnianie "Ogólnodostępnej strony banku" od "Serwisu transakcyjnego" byłoby łatwiejsze do zapamiętania.
Teraz spojrzałem na moje pierwsze zdanie i stwierdziłem, że już nie wiem która z wymienionych tam lokat jest zakładana na ogólnodostępnej stronie, a która w serwisie transakcyjnym, chociaż jak pisałem to kilka minut temu to wiedziałem.
P.G.

Data: 2011-07-12 20:39:57
Autor: marcin
Meritum podnosi.
Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <kamila.wardyn@gmail.com>

Pozdrawiam

w imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

Fajnie, że jesteście tu - na grupie.

    Dużo mniej fajnie, że stałych klientów nie traktujecie poważnie : ja zostawiam u was co miesiąc między 2 a 4 tysiące - i mam szukać sobie ofert lokat POZA systemem transakcyjnym, gdzieś w promocjach ? Nie mam czasu ani ochoty żeby szukać jakichś promocji na www. Nie wchodze w ogóle na www banku - po co ? Takie informacje muszą być podwiązane pod system transakcyjny !! Inaczej wygląda to jak olewanie stałych klientów na rzecz nowych. Coraz mniej fajny ten bank.

    Pomijam już, że niezbyt fajnie zakładać lokatę na w/w sumy co miesiąc, żeby w dwa-trzy dni po założeniu kolejnej lokaty dowiadywać się, że oprocentowanie wzrosło..... ale cóż.

    Przydałby się u was jakiś produkt systematycznego oszczędzania. Pod tym względem jest znacznie lepiej w każdym SKOKu ;PP

    I - skoro już rozmawiamy - od jakiej kwoty można liczyć u Was na bardziej osobiste podejście przy ustalaniu oprocentowania ?

pozdr

Data: 2011-07-13 00:48:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum podnosi.

"marcin" 4e1c9506$0$2504$65785112@news.neostrada.pl

   Przydałby się u was jakiś produkt systematycznego oszczędzania.
Pod tym względem jest znacznie lepiej w każdym SKOKu ;PP

Idź więc do SKOKu. :)

Data: 2011-07-13 19:48:54
Autor: marcin
Meritum podnosi.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>

Idź więc do SKOKu. :)

Logikę "nie podoba się to wypierda1aj" można stosować z powodzeniem w sytuacji braku konkurencji. Do czasu.

pozdr

Data: 2011-07-14 12:47:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum podnosi.

"marcin" 4e1dda8c$0$3504$65785112@news.neostrada.pl

Idź więc do SKOKu. :)

Logikę "nie podoba się to wypierda1aj" można stosować z powodzeniem w sytuacji braku konkurencji. Do czasu.

A gdy jest konkurencja?

Na tym polega zysk z konkurencji:

  -- Nie podoba się? Masz inne rozwiązania/możliwości. :)

Mnie podoba się w meritum. I zostawiam tam więcej [kieszonkowego] niż Ty.

Data: 2011-07-15 00:50:27
Autor: Kamila Wardyn [Meritum Bank]
Meritum podnosi.
@Piotr Gałka, @Marcin

Witam ponownie,
postaram się wyjaśnić Państwa wątpliwości.

1. Lokaty zakładane przez bankowość elektroniczną oraz lokaty
zakładane przez www

Meritum Bank w swojej ofercie posiada propozycje depozytów zarówno dla
Klientów posiadających w Banku rachunek z dostępem do bankowości
elektronicznej, jak i Klientów, którzy nie posiadają konta w Banku. W
obu przypadkach, lokatę można założyć bez konieczności osobistego
kontaktu z Bankiem czy wizyty w Oddziale - wystarczy zalogować się do
systemu bankowości elektronicznej lub wypełnić elektroniczny wniosek
dostępny na stronie www Banku.

Oferta lokat dostępnych z poziomu systemu bankowości elektronicznej
różni się od tej, która dostępna jest z poziomu wniosków www. Lokaty
oferowane w systemie bankowości elektronicznej mają wyższe
oprocentowanie niż lokaty dostępne na www, co jest dodatkowym
benefitem z posiadania rachunku w Meritum Banku. Otwierając rachunek,
można na przykład cieszyć się nie tylko darmowym kontem i zwrotem 4%
wydatków na paliwo, ale również wyższym oprocentowaniem lokat, które
można założyć paroma kliknięciami w systemie bankowości
elektronicznej.

Obecnie wśród naszych najatrakcyjniejszych lokat znajdują się:
* Lokata Internetowa z kapitalizacją dzienną - lokata zakładana przez
system bankowości elektronicznej (czyli dla tych, co już mają konto).
Na tej lokacie zarabia się tyle, co na standardowej lokacie
oprocentowanej do 7,18%.
Szczegóły: http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=1904

* Lokata Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną - lokata
zakładana przez Internet (czyli dla tych, co konta jeszcze nie mają).
Na tej lokacie zarabia się tyle, co na standardowej lokacie
oprocentowanej do 7,04%
Szczegóły: http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=9032

Jak widać, oferta dla klientów korzystających z bankowości
elektronicznej jest atrakcyjniejsza, niż dla tych, którzy nie
posiadają konta (7,18% vs. 7,04%).

Wracając do tematu poruszonego w poście, rzeczywiście aktualnie mamy
promocję dla klientów, którzy założyli już lokatę przez Internet, a
następnie zdecydowali się na założenie u nas konta (Konto
Zarabiające). Promocja nazywa się "Konto Zarabiające + Lokata bez
podatku". Aby z niej skorzystać i uzyskać +10% odsetek z lokaty
(jednak nie więcej niż 60 PLN), należy już po otwarciu lokaty założyć
Konto Zarabiające i zgłosić swój udział w promocji.
Szczegółowe informacje na temat promocji są dostępne na stronie
http://www.promocja.meritumbank.pl/

2. Produkt do systematycznego oszczędzania w Meritum Banku

Meritum Bank oferuje Meritum Planer - unikalne i, co ważne, darmowe
narzędzie dostępne w systemie bankowości elektronicznej Banku,
umożliwiające szczegółową analizę oraz planowanie budżetu domowego
przez Klienta. Z funkcjonalności Meritum Planera może korzystać każdy
klient indywidualny posiadający Meritum Konto Zarabiające z dostępem
do systemu bankowości elektronicznej Meritum Banku.

Korzystając z Meritum Planera można oszczędzać na oszczędzania na
dowolny, zdefiniowany przez siebie cel zakupowy na dedykowanym
rachunku celowym, którego otwarcie i prowadzenie jest bezpłatne, a
środki na nim gromadzone są oprocentowane 4,75% w skali roku już od
pierwszej złotówki.

Jeżeli byliby Państwo zainteresowani szczegółowymi informacjami na
temat Meritum Planera, zapraszam na dedykowaną stronę www.meritumplaner..pl
Prezentację video tego narzędzia można znaleźć pod linkiem:
http://youtu.be/kpdOkewtHT4

3. Negocjowanie oprocentowania w Meritum Banku

W Meritum Banku proponujemy naszym Klientom lokatę negocjowaną, którą
można założyć po zalogowaniu w systemie bankowości elektronicznej już
od kwoty 10.000 PLN.
Aby skorzystać z oferty lokat negocjowanych, wystarczy złożyć Stałą
dyspozycję negocjowania oprocentowania lokat dostępną po zalogowaniu w
systemie bankowości elektronicznej w systemie bankowości
elektronicznej, w zakładce Wnioski i dyspozycje, a zakładając lokatę
wskazać Lokatę negocjowaną. Natomiast dla kwot powyżej 100.000 PLN
możliwe jest założenie lokaty negocjowanej, której oprocentowanie jest
ustalane online bezpośrednio z Pracownikiem Departamentu Skarbu.

Pozdrawiam serdecznie,
w imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

Data: 2011-07-15 09:34:56
Autor:
Meritum podnosi.
Kamila Wardyn [Meritum Bank] <kamila.wardyn@gmail.com> napisał(a):
@Piotr Ga=B3ka, @Marcin

Witam ponownie,
postaram si=EA wyja=B6ni=E6 Pa=F1stwa w=B1tpliwo=B6ci.

Pani Kamilo, to może wyjaśni Pani, dlaczego swoim klientom proponujecie
lokaty, które mają dużą szansę być objęte podatkiem Belki-Rostowskiego, a nie
klientom proponujecie lokaty 3M, które tym podatkiem objęte nie będą? To jest
ta promocja dla stałych klientów?

Data: 2011-07-15 13:29:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum podnosi.

<kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl> ivp1k0$61a$1@inews.gazeta.pl

[...]

Bo u nich każdy klient jest ważny -- także ten klient,
który istnieje tylko jako klient potencjalny. ;)

I ja uważam, że trzeba szanować klienta -- traktować lepiej
swego klienta niż nieklienta, który może dopiero stać się klientem.

Ale zazwyczaj tak jest, że ludzie lepiej traktują obcych niż swoich.

Data: 2011-07-15 10:26:45
Autor: Piotr Gałka
Meritum podnosi.

Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <kamila.wardyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:eeebab39-5e41-4503-964d-729172899c8aq17g2000vby.googlegroups.com...

[...]

Już sama nazwa sugeruje, że najpierw konto, a potem lokata. Na podobnej promocji (rok, czy dwa temu) założyłem szybko konto (nie miałem czasu się wgłębiać, bo natknąłem się 3 dni przed końcem promocji). Zdążyłem na ostatni dzień i chciałem założyć lokatę i ... się dowiedziałem że nie mogę skorzystać bo mam konto, a "Internetowa" to nie to samo co "zysk w Internecie".

Moim zdaniem stosowany przez Was sposób nazywania jest errorogenny i nie mogę pozbyć się wrażenia, że może to być celowe.
P.G.

Data: 2011-07-15 13:24:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum podnosi.

"Kamila Wardyn [Meritum Bank]" eeebab39-5e41-4503-964d-729172899c8a@q17g2000vby.googlegroups.com

[...]

Ile? (można wyciągnąć %% na tej negocjacji?)

TV Trwam mówi codziennie, że lepiej dawać niż brać, dlatego ja
chętnie dam, aby zabrać/odebrać z zyskiem, o ile zysk będzie godziwy.

[TV Trwam też dam -- serdeczny uśmiech, aby odebrać z nawiązką]

Data: 2011-07-11 16:40:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum podnosi.

"wiatrak" iveahg$l5f$1@node2.news.atman.pl

Do wiadomości. Jak ktoś nie chce pakować całej kasy u Czarneckiego.

http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_meritum_kapitalizacja_dzienna?r,main,afterRedirect=true#r,main,selectedTab=15553

  Lokata Internetowa z dzienną kapitalizacją
  6 m-ce | 5.43 % | Min. 3 000,00 PLN Maks. 10 000,00 PLN

Mniemam, że to miałeś na swej myśli.

[btw myślenia -- kim jest ten cały Czarnecki? na
pewno nie tym z Tykocina -- wymachującym maczugą...
nie... buławą...]

To może poleję tam jutro ze 3 kolejne tałzeny...
Co miesiąc wleję tam 3 tałzeny? W sumie 18, bo
po 6 miesiącach będę zabierał?...

Meritum podnosi.