Meritum - przelew nie dotarł!

Data: 2015-07-06 20:21:18
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!

Żeby uniknąć opłat wprowadzonych ostatnio przez Meritum, żona pierwszą
sesją KIR przelała odpowiednią kwotę z mBanku do Meritum.
Kasa z mBanku wyszła, ale w Meritum na koncie nie ma jej do chwili
obecnej!
Czy komuś jeszcze przydarzyło się dzisiaj coś podobnego?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-06 20:28:25
Autor: Tom N
Meritum - przelew nie dotarł!
Chris94 w <news:559ac71c$0$27512$65785112news.neostrada.pl>:

Żeby uniknąć opłat wprowadzonych ostatnio przez Meritum, żona pierwszą
sesją KIR przelała odpowiednią kwotę z mBanku do Meritum.

Skąd wiesz, że 1?

--
'Tom N'

Data: 2015-07-06 20:28:45
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Mon, 6 Jul 2015 20:21:18 +0200, Chris94 napisał(a):

Kasa z mBanku wyszła, ale w Meritum na koncie nie ma jej do chwili
obecnej!

Nagle, w cudowny sposób kasa się przed chwilą pojawiła!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-06 22:50:15
Autor: MarcinF
Meritum - przelew nie dotarł!
W dniu 2015-07-06 o 20:28, Chris94 pisze:

Kasa z mBanku wyszła, ale w Meritum na koncie nie ma jej do chwili
obecnej!

Nagle, w cudowny sposób kasa się przed chwilą pojawiła!

Czytają grupę :)

Data: 2015-07-06 20:59:22
Autor: Slavekk
Meritum - przelew nie dotarł!
W dniu 2015-07-06 o 20:21, Chris94 pisze:

Żeby uniknąć opłat wprowadzonych ostatnio przez Meritum, żona pierwszą
sesją KIR przelała odpowiednią kwotę z mBanku do Meritum.

po. 1. nie przelała tylko zleciła przelew; przelew realizuje bank, klient tylko zleca
po 2. nie pierwszą sesją tylko o godzinie ????; zlecenie do godziny xx:yy UMOŻLIWIA ale nie gwarantuje realizacji przelewu określoną sesją

Kasa z mBanku wyszła, ale w Meritum na koncie nie ma jej do chwili
obecnej!
Czy komuś jeszcze przydarzyło się dzisiaj coś podobnego?

Nie, bo nie mam Meritum, ale co w tym wszystkim widzisz strasznego?
Melisy się napij, zwłaszcza że już doszły.;)

Sławek

Data: 2015-07-06 23:59:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"Slavekk" 559ad01c$0$27530$65785112@news.neostrada.pl

po. 1. nie przelała tylko zleciła przelew; przelew realizuje bank, klient tylko zleca

To ,,każdy'' wie.

po 2. nie pierwszą sesją tylko o godzinie ????; zlecenie do godziny xx:yy UMOŻLIWIA ale nie gwarantuje realizacji przelewu określoną sesją

Więc należy zrozumieć, że ta osoba zleciła
stosownie wcześnie -- być może dnia poprzedniego.

Kasa z mBanku wyszła, ale w Meritum na koncie nie ma jej do chwili
obecnej! Czy komuś jeszcze przydarzyło się dzisiaj coś podobnego?

Nie, bo nie mam Meritum,

Pytanie nie jest skierowane tylko do Ciebie.

ale co w tym wszystkim widzisz strasznego?

W gubieniu pieniędzy przez bank?
Czy w tym, że nie każdy ma konto w Meritum?

BTW -- chyba Meritum banku już nie ma.
Ale może myle się.

Melisy się napij, zwłaszcza że już doszły.;)

Znasz powiedzenie: 'czas to pieniądz'? Wiesz, że
przysłowia (i powiedzenia także) są mądrością narodów?
Naród wg Ciebie jest głupi czy jednak przysłowia nie
są mądrością narodów?

Człowiek stracił czas -- dla kogoś pijącego piwo być może czas
jest bezwartościowy, ale dla innych ludzi czas jest cenny. Im
człowiek bogatszy -- tym wyżej ceni czas. Biedak myśli głównie
o zarobku; miliarder myśli głównie o konieczności odejścia
z tego świata, więc żyje tak szybko, jak to możliwe.

Jeśli każdy człowiek zabierze Ci jedną sekundę -- niewiele
stracisz? Policzmy: 7 miliardów ludzi, 7 miliardów sekund.

   7000000000/3600=1944444,44444444  tyle godzin
   1944444,44444444/24=81018,5185185183 tyle dni
   (mniej więcej, bo jednak każda doba ma różną długość, gdyż
   Ziemia nie krąży po stabilnej orbicie, a nawet nie tyle
   krąży, co porusza się, bo orbita ziemska okręgiem nie jest...
   nawet nie tyle Ziemia porusza się, co elementy układu
   Ziemia-Słońce jakoś poruszają się...)
   81018,5185185183/365.25=221,816614698202 tyle lat
   (mniej więcej, bo jednak nie jest prawdą, że co 4 lata
   mamy rok przestępny -- przestępczość jest nieco niższa)

Prawie 222 lata... Sporo, jak na jedno ludzkie życie. ;)
A ludzi (zawracających 1234 jest coraz więcej dookoła nas)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-07 00:36:28
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Mon, 06 Jul 2015 20:59:22 +0200, Slavekk napisał(a):

[...]

Zlecenie było złożone wczoraj z terminem wykonania na dzisiaj. W takiej
sytuacji przelewy zawsze wychodzą pierwsza sesją KIR i jak z mBanku
korzystam od 15 lat, to nie przypominam sobie by nie wyszły pierwszą
sesją.
Kasa z mBanku wyszła, ale w Meritum na koncie nie ma jej do chwili
obecnej!
Czy komuś jeszcze przydarzyło się dzisiaj coś podobnego?

Nie, bo nie mam Meritum

Więc pytanie nie było adresowane do Ciebie i całkiem niepotrzebnie
zabierałeś głos.

ale co w tym wszystkim widzisz strasznego?

Gdyby środki pojawiły się na koncie w Meritum w porze księgowania
drugiej sesji, to bym jeszcze mógł zrozumieć opóźnienie. Ale jeśli
minęły godziny księgowania wszystkich trzech sesji, a kasy wciąż nie ma,
to znaczy że gdzieś przepadła i tylko ktoś całkowicie beztroski by się
nie zainteresował, co się z tą forsą stało.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-07 00:41:34
Autor: JaceK
Meritum - przelew nie dotarł!
On 07.07.2015 00:36, Chris94 wrote:
[...]

Chris, zjedz snickersa i przestań jojczyć. Jak ci forsa "przepadnie" to do banku dzwoń (a nie na grupę).

Data: 2015-07-07 03:17:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"JaceK" 559b0420$0$46861$c3e8da3$aae71a0a@news.astraweb.com

Chris, zjedz snickersa i przestań jojczyć. Jak ci forsa "przepadnie" to do banku dzwoń (a nie na grupę).

(; Jasne! a na grupie tylko wychwalaj i podziwiaj!!! ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-07 13:53:54
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Tue, 07 Jul 2015 00:41:34 +0200, JaceK napisał(a):

Chris, zjedz snickersa i przestań jojczyć. Jak ci forsa "przepadnie" to do banku dzwoń (a nie na grupę).

Postaraj się przeczytać mój post jeszcze raz, może wtedy dotrze do
Ciebie, że nie "jojczyłem", tylko pytałem się na grupie, czy komuś
jeszcze tego samego dnia nie przytrafiło się cos podobnego.
A do banku dzwoniłem przed napisaniem swojego posta, ale konsultantka
nic mi nie potrafiła odpowiedzieć, gdyż twierdziła, że nie ma dostępu do
systemu.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-07 14:34:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"Chris94" 559bbdd1$0$2190$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Do którego banku dzwoniłeś? Do mBanku czy do Meritum?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-07 14:46:41
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Tue, 7 Jul 2015 14:34:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Do którego banku dzwoniłeś? Do mBanku czy do Meritum?

Do Merituma, choćby dlatego, że na wieczór były zapowiedziane tam jakies
prace przy systemie, więc nie mogłem wykluczyć, że mój brak kasy mógł
być z tym związany. Z mBankiem nigdy nie miałem tego typu problemów, chyba tylko raz mi się
zdarzyło, że przelew poszedł drugą sesją zamiast pierwszą.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-07 18:12:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"Chris94" 559bca30$0$27513$65785112@news.neostrada.pl

Do Merituma, choćby dlatego, że na wieczór były zapowiedziane tam jakies
prace przy systemie, więc nie mogłem wykluczyć, że mój brak kasy mógł
być z tym związany.

Zadzwoniłeś, więc dorzucili. :) [może i ja zadzwonię?...]

Z mBankiem nigdy nie miałem tego typu problemów, chyba tylko raz mi się
zdarzyło, że przelew poszedł drugą sesją zamiast pierwszą.

Czyli zmieniasz zeznania lub odświeżasz pamięć. ;)
Pod wpływem presji społeczeństwa czy z innegio powodu? ;)

   "Chris94" 559b02ea$0$8373$65785112@news.neostrada.pl

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-07 22:18:56
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Tue, 7 Jul 2015 18:12:33 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]

   > sytuacji przelewy zawsze wychodzą pierwsza sesją KIR i jak z mBanku
   > korzystam od 15 lat, to nie przypominam sobie by nie wyszły pierwszą

Jest tak, jak napisałem. Nie przypominam sobie przypadku, żeby z mBanku
środki nie wyszły pierwszą sesją, jednak nie mogę dać za to głowy, że
nigdy tak się nie zdarzyło.
Po prostu chodzi mi po głowie, że kiedyś taki przypadek miałem, że kasa
wyszła drugą zamiast pierwszą sesją, ale już nie pamiętam co to był za
bank. Mógł to być mBank, ale równie dobrze mógł to być jakiś inny.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-08 00:52:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"Chris94" 559c3431$0$27516$65785112@news.neostrada.pl

> [...]

Jest tak, jak napisałem. Nie przypominam sobie przypadku, żeby z mBanku
środki nie wyszły pierwszą sesją, jednak nie mogę dać za to głowy, że

Dość tego mataczenia.

Po prostu chodzi mi po głowie,

Z jaką szybkością, w jakim kierunku?...
Proszę skupić się na konkretach...
Prowadzimy poważna rozmowę, nie pogaduszkę!

że kiedyś taki przypadek miałem, że kasa
wyszła drugą zamiast pierwszą sesją, ale już nie pamiętam

Ale jednak zawracasz ludziom głowę tym przelewem z mBanku do Meritum?
Jak Ci nie wstyd? [niewstyd? -- rzeczownik...] Prowadzimy tutaj
poważne [rozmo... napiszę -- dyskusje] dyskusje, a Ty tymczasem
sobie pogawędki ucinasz? Jak tak można?!

co to był za bank. Mógł to być mBank, ale
równie dobrze mógł to być jakiś inny.

No właśnie. Nawet nie pamiętasz, z którego banku zlecasz przelew.
Ale do innych masz pretensje. Więcej samokrytyki!

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Postscriptum: Dokładna ocena sytuacyjna, jaka miała swoje miejsce
              podczas spaceru [czyli nudzenia się] wykazała błędy
we wcześniejszej ocenie wzdłużnego ;) położenia samochodu. Dzięki
szczegółowym pomiarom wykonanym nowoczesnym przyrządem mierniczym
(krokami -- kiedyś biegły sądowy tak mierzył szerokość ulicy, ale
on mierzył swoimi krokami, a ja mierzyłem -- swoimi) mogłem nieco
skorygować położenie samochodu na szkicu i rozmiar samochodu. Aby
czymś zadowolić odbiorców, dodałem do szkicu różę wiatrów. :)

  http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/StrazMiejska/StrazMiejska.htm

Zachęcam wszystkich do zapoznawania się z moimi sprawami sądowy. :)
Biegły naprawdę mierzył szerokość jezdni krokami i na podstawie
tak dokonanego pomiaru usiłował postawić swój werdykt. Przyznaję,
że sądy są coraz gorsze w Polsce -- kiedyś mogłem zadawać pytania
biegłemu a biegły musiał podpierać się rzeczywistością; dzisiaj
nie mogę biegłemu zadawać pytań a biegły nie może opierać się
o rzeczywistość.  Ja różę wiatrów dodam z nudów. :) Podobnie
nieco przesunę czy obrócę bądź przeskaluję samochód złożony ze
znaków ASCII. Biegły czy sędzia nie ma pojęcia, jak to zrobić. :)
Ale w tym dziwnym społeczeństwie bezwartościowi ludzie żebrzą
(niedawno pracownicy sądowi strajkowali) i pną się na świeczniki,
niszcząc ludzi, którym wszystko jest łatwe, proste, przyjemne...

Moje stanowisko: Olej problem przelewu -- Meritum już nie ma. :)
Ja straciłem 2 opłaty (w sumie niemal 4 dychy) a Meritum straszy
możliwością skubnięcia kolejnej. Meritum był złym bankiem. Teraz
jest już Wyższa kultura merytoryczna. ;) W przyszłości po prostu
nie opieraj się o Meritum, czy raczej o to, czym kiedyś to było.

,,Akapit'' tuż po 'Postscriptum' pisałem tak, aby każda linia
miała tyle samo znaków. Ale ten ostatni wyszedł sam taki. :)

Data: 2015-07-22 01:09:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"Eneuel Leszek Ciszewski" mnhl71$53h$1@node2.news.atman.pl

[...]

Teraz ją ożywiłem, ;) aby ukazać 3 stopnie obrotu dwóch (niby
identycznych) podkładów Geoportalu. :) (na obu są te same
samochody a obrót widać wyraźnie na krawężnikach)

IMO ktoś zobaczył różnicę (niespełna 6 stopni -- obrót zapewne pochodzi
z niedawnej przeszłości) pomiędzy dwiema różnymi północami (jest tych
północy kilka, ale dwie z nich są przesunięte względem siebie teraz
(w latach obecnych)  właśnie o niespełna 6 stopni) i uznał, że dobrze
postąpi, wybierając ,,złoty środek'', czyli niespełna 3 stopnie... ;)
(ja Różę obracam o pełne 3 stopnie -- wg PSa, ale o tym też nie mogę trzecim
osobom pisać, bo korzystam z trialowej wersji PSa? -- jaki pan, taki jego
kram... mój PS nie wie o tym, że trial skończył się wiele lat temu... ale
wie, że są już nowe wersje PSa... Sam Adobe dał mi wskazówkę, co uczynić,
aby trial trwał i trwał... Ale tak naprawdę trzeba bardzo złej woli, aby
skończyć ten okres nawet bez takiej podpowiedzi...)

    2001   81,3°N  110,8°W
    2002   81,6°N  111,6°W
    2003   82,0°N  112,4°W
    2004   82,3°N  113,4°W
    2005   82,7°N  114,4°W

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Biegun_p%C3%B3%C5%82nocny

    strzałka oznaczona literą N w rzeczywistości wskazuje południowy biegun magnetyczny S

Jak widać -- północ nie jest na północy, ale na południ,
a na dodatek (czyli na domiar złego) macha się wokoło
tego południa jak pijana... ;) Co roku około 0.35°... :)

Biorąc pod uwagę tę precesję ;) i lata minione (bo wczoraj raczej tego
nie uczyniono) oraz fakt, że zaobserwowany przeze mnie obrót pomiędzy
dwoma podkładami Geoportau był nieco mniejszy niż 3 stopnie -- mamy
niezłą odpowiedź?.. :)

Aby było jasne -- ponoć tak (; czasami ;) dochodzi w Polsce do różnic poziomowych. ;)

Są albowiem aż dwa (co najmniej dwa) poziomy odniesienia, nazywane ,,Kronsztadem''. ;)
(Kronsztad 60 i Kronsztad 86) I czasami ktoś (reprezentujący nieodpowiedni poziom
wykształcenia faktycznego) pomyli się... ;)

Gdzie widać te różnice poziomowe? Oględnie ;) ujmując -- na polskich drogach. :)

Dzieci Neostrady oczywiście potrafią przeliczać. ;)

  http://www.numerus.net.pl/h2h.html

Ale że drogi w RP czasami ;) są projektowane przez ludzi o poziomie
niższym niż poziom reprezentowany przez Dzieci Neostrady... ;)

[...]

Odchyłkę północną widać na aplikacjach Androidowych. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-26 19:11:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"Eneuel Leszek Ciszewski" momjer$6hg$1@node2.news.atman.pl

Popełniłem błąd w tych rozważaniach. Wziąłem W za Wschód zamiast za West? ;)
Nie wiem, dlaczego, chyba zmęczony byłem (nie było jeszcze zbyt późno)
i zobaczyłem to, co chciałem zobaczyć. Uznałem, że 110° długości to niemal
dokładnie kąt prosty względem Polski, dlatego nie ma znaczenia zmiana
długości położenia bieguna, a jedynie zmiana szerokości. W istocie to
nie jest kąt prosty, ale należy zsumować nasze 23° i biegunowe 110°, czyli
mamy różnicę 133°. Teraz trzeba już wziąć pod uwagę i szerokość, i długość.
(133° to niemal 90°+45° czy 180°-45°, więc dokładnie pośrodku)

[...]

Macha się trochę inaczej.

[...]

-=-

Mapa tutaj

  http://mapy.geoportal.gov.pl/imap/?locale=en&gui=new&sessionID=1951318

nie jest obrócona względem mapy OSM, lecz jest zdeformowana.
Na Zachodzie jest obrócona o 3° w tę stronę, na wschodzie -- o 3° w przeciwną stronę.
Jest rozciągnięta na południu względem mapy OSM. (ściśnięta na północy)

-=-

Szkoda, że żaden Zbynek Ltd. mnie nie poprawił, jak w wypadku 'pobódki'. :)
Zbynkowi raz jeszcze -- dziękuję za zwróceni mi uwagi. :)

Na razie mam ochoty na liczenie szybkości wędrówki kąta pomiędzy biegunami.
(i ledwo już widzę)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-07 02:29:58
Autor: Imka
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Tue, 7 Jul 2015 00:36:28 +0200, Chris94 napisał(a):

[...]

Kiedyś w Meritum miałam przypadek że przelew dotarł na konto (był
widoczny w historii) natomiast saldo nie uwzględniało wartości tego
przelewu.
Rano saldo "się samo" naprawiło.

Zobacz czy w historii nie ma - moĹźe to tylko znany meritumowy problem z
odświeżeniem salda.

--
Imka

Data: 2015-07-07 14:01:46
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Tue, 7 Jul 2015 02:29:58 +0200, Imka napisał(a):

Kiedyś w Meritum miałam przypadek że przelew dotarł na konto (był
widoczny w historii) natomiast saldo nie uwzględniało wartości tego
przelewu.

Niestety, ale Meritum tak ma, sam to zaobserwowałem.
Właściwie to przy każdym wewnętrznym przelewie występuje taka sytuacja,
że środki znikają z konta z którego dokonuję przelewu, potem przez kilka
(czasami kilkanaście) minut nie ma ich nigdzie, a dopiero po jakimś
czasie pokazują się na koncie docelowym.
Za pierwszy razem to się nawet dosyć zdenerwowałem, bo te  środki
zniknęły na dłuższy czas, ale potem już się przyzwyczaiłem, że "ten typ
tak ma".

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-07 14:23:37
Autor: Imka
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Tue, 7 Jul 2015 14:01:46 +0200, Chris94 napisał(a):

[...]

Najdłuższy okres "zamrożenia" salda jaki zaobserwowałam na swoim koncie
to ponad 5 dni, nawet "jojczyłam" wtedy na grupie ;)
<13d6pg6cq8wzo.m1igmdo97ow8.dlg@40tude.net>

Wystarczyło pojojczyć, nieruchome od pięciu dni saldo drgnęło w ciągu
niespełna pół godziny po wysłaniu postu :D

--
Imka

Data: 2015-07-08 01:27:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

"Imka" 4lm0iszlx3c8.wflbkwii243q.dlg@40tude.net

Najdłuższy okres "zamrożenia" salda jaki zaobserwowałam na swoim koncie
to ponad 5 dni, nawet "jojczyłam" wtedy na grupie ;)
<13d6pg6cq8wzo.m1igmdo97ow8.dlg@40tude.net>

Nawet pamiętam coś...

Wystarczyło pojojczyć, nieruchome od pięciu dni saldo drgnęło w ciągu
niespełna pół godziny po wysłaniu postu :D

Słusznie mnie Bóg ukarał prowizjami merytorycznymi -- jak
mogłem mieć konto w takim bardaku i nie kontrolować
dokładnie naliczania prowizji...

-=-

Pozostaje jednak otwarte pytanie -- gdzie otworzyć firmowe konto?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-07 03:15:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - przelew nie dotarł!

[...]

IMO w tym właśnie celu ta grupa istnieje, aby pisać o tym, co nam nie odpowiada. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-07 06:32:47
Autor: Kamil Jońca
Meritum - przelew nie dotarł!
Chris94 <chris94.wytnij.to@poczta.fm> writes:

[...]
[...]

Były co najmniej 3 czy cztery takie przypadki.
KJ
Two wrongs don't make a right, but three lefts do.

Data: 2015-07-22 19:46:57
Autor: dddddddd
Meritum - przelew nie dotarł!
W dniu 2015-07-07 o 00:36, Chris94 pisze:
[...]

to nie mogła ustawić terminu wykonania wczoraj?

  W takiej
sytuacji przelewy zawsze wychodzą pierwsza sesją KIR i jak z mBanku
korzystam od 15 lat, to nie przypominam sobie by nie wyszły pierwszą
sesją.

a może wyszły drugą sesją o 9:55?

[...]

jak wyszła drugą sesją z mbanku to w meritum w ten sam dzień nie wylądowała IIKIR jest od 13:30 do 15:00 więc pieniądze na 14:30 mogą się nie zjawić w meritumie

Łukasz

Data: 2015-07-23 00:47:13
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Wed, 22 Jul 2015 19:46:57 +0200, dddddddd napisał(a):

Zlecenie było złożone wczoraj z terminem wykonania na dzisiaj.

to nie mogła ustawić terminu wykonania wczoraj?

A w jakim celu, jeśli i tak najbliższa sesja była dopiero następnego
dnia?

[...]

Gdyby wyszły drugą sesją KIR, to na koncie w Meritum byłyby zaksięgowane
o godz. 15-tej.

[...]

Przelewy na II sesję KIR wychodzą z mBanku o godz. 10-tej, więc nie ma
cudów, żeby nie zdążyły na II sesję!
A nawet gdyby wyszły z mBanku III sesją, to w Meritum powinny być
zaksięgowane najpóźniej o godz. 18-tej!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-23 09:01:49
Autor: dddddddd
Meritum - przelew nie dotarł!
W dniu 2015-07-23 o 00:47, Chris94 pisze:
[...]

żeby mieć większą pewność że wyjdzie pierwszą możliwą sesją

[...]

no właśnie nie

[...]

tak jak napisałem - lądują na II sesję KIR która trwa do 15:00, a ostatnia sesja przychodząca w Meritum jest o 14:30 więc pieniądze mogą na nią nie dotrzeć

A nawet gdyby wyszły z mBanku III sesją, to w Meritum powinny być
zaksięgowane najpóźniej o godz. 18-tej!

niby jak, jak MB ma ostatnią sesję przychodzącą o 14:30?

Łukasz

Data: 2015-07-23 02:21:51
Autor: bi123
Meritum - przelew nie dotarł!
niby jak, jak MB ma ostatnią sesję przychodzącą o 14:30?

-- Pozdrawiam
Łukasz

Ostatnia sesja przychodząca Meritum jest o 16.30. Chyba, że ostatnio coś się zmieniło.

Data: 2015-07-23 14:24:43
Autor: dddddddd
Meritum - przelew nie dotarł!
W dniu 2015-07-23 o 11:21, bi123@o2.pl pisze:
niby jak, jak MB ma ostatnią sesję przychodzącą o 14:30?

Łukasz

Ostatnia sesja przychodząca Meritum jest o 16.30. Chyba, że
ostatnio coś się zmieniło.

być może, ja sugerowałem się stroną:
http://www.money.pl/banki/elixir/
W takim razie jedynym logicznym wytłumaczeniem jest dla mnie fakt, że przelew zlecany na jutro może wyjść jutro rano lub jutro po południu, jak się bankowi zechce. Nie wiem, nigdy tak nie zlecałem, jak jest późno to i tak zlecam przelew z datą dzisiejszą, wtedy wychodzi najbliższą sesją
Ewentualnie meritum faktycznie gubi na jakiś czas pieniądze.
Warto żeby wątkotwórca prześledził ten przelew i napisał na grupie co się zadziało

Łukasz

Data: 2015-07-23 14:34:17
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Thu, 23 Jul 2015 09:01:49 +0200, dddddddd napisał(a):

[...]

Czy Ty w ogóle masz pojęcie o tym, jak działają sesje przelewów? Bo
odnoszę wrażenie, ze nie!

[...]

Możesz to jakoś uzasadnić?

[...]

Zamiast dalej wypisywać bzdury, zapoznaj się z oficjalnym komunikatem
Banku Meritum, podającym godziny sesji:
http://static.meritumbank.pl/asset/K/O/M/KOMUNIKAT-realizacja-przelewow_1164.pdf

A nawet gdyby wyszły z mBanku III sesją, to w Meritum powinny być
zaksięgowane najpóźniej o godz. 18-tej!

niby jak, jak MB ma ostatnią sesję przychodzącą o 14:30?

Następna bzdura!
https://www.mbank.pl/pomoc/info/konta/sesje-przelewow-dla-klientow-detalicznych.html

--
Krzysztof

Data: 2015-07-23 16:10:14
Autor: dddddddd
Meritum - przelew nie dotarł!
W dniu 2015-07-23 o 14:34, Chris94 pisze:
[...]

nie, nie wiem jak działają banki. Wyobrażam sobie że jak zlecisz na dzisiaj to wyjdzie najpóźniej jutro rano, a jak zlecisz na jutro to mogą zlecenie przyjąć jutro o 13

[...]

uzasadniłem swoją bzdurę w innym poście (przyznaję że to bzdura, ale nie sprawdzam takich danych na stronach banków tylko szukam ogólnej listy, bo tak jest szybciej)

[...]

nie następna tylko ta sama - w innym poście napisałem skąd powielona

Łukasz

Data: 2015-07-24 01:42:29
Autor: Chris94
Meritum - przelew nie dotarł!
Dnia Thu, 23 Jul 2015 16:10:14 +0200, dddddddd napisał(a):

[...]

Wychodzi na to, ze oberwało Ci się za nierzetelnych dziennikarzy z
money.pl :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof