Meritum wprowadza konta osobiste

Data: 2009-12-03 23:06:51
Autor: Krzysztof
Meritum wprowadza konta osobiste
http://prnews.pl/hydepark/meritum-startuje-z-oferta-rachunkow-osobistych-i-firmowych-46580.html

PS
Jak dla mnie to moze byc tylko interfejs do lokat, lepsza samoobsluga niz lokaty on-line przez strone. Reszta warunkow cenowych specjalnie nie zacheca do uczynienia takiego konta- kontem do rozliczen i do karty debetowej.

Data: 2009-12-03 14:21:34
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 3 Gru, 23:06, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jutro qrier ma mi przywie¶ć umowę do podpisania, a wniosek wypełniłem
dzi¶ po północku.

Data: 2009-12-04 21:07:47
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 09-12-03 23:21, krzysztof_krawczyk@gazeta.pl wrote:
[...]

Jutro qrier ma mi przywieść umowę do podpisania, a wniosek wypełniłem
dziś po północku.

A do mnie mial dojechac i nie dojechal :(

Data: 2009-12-04 13:54:41
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Meritum wprowadza konta osobiste
On 4 Gru, 21:07, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:
On 09-12-03 23:21, krzysztof_krawc...@gazeta.pl wrote:

> Jutro qrier ma mi przywie¶ć umowę do podpisania, a wniosek wypełniłem
> dzi¶ po północku.

A do mnie mial dojechac i nie dojechal :(

Kurier przyjechał już o 9 rano. W przesyłce koperta dla klienta ( w
¶rodku teczka firmowa z 1 egzemplarzem umowy dla klienta, CD z umowami
i prezentacjami, koperta z kart± wielko¶ci płatniczej z numerem
klienta do logowania, druk potwierdzenia zgodno¶ci danych osobowych -
odbiera kurier) oraz 1 egzemplarz umowy do podpisania i zwrotu do
banku przez kuriera.

Data: 2009-12-04 00:20:27
Autor: MarcinF
Krzysztof wrote:

Jak dla mnie to moze byc tylko interfejs do lokat, lepsza samoobsluga niz lokaty on-line przez strone.

ciekawe czy da sie zawnioskowac o rachunek bez karty albo wypowiedziec
sama karte po podpisaniu umowy

Data: 2009-12-04 00:37:42
Autor: Krzysztof

"MarcinF" <marfi@interia.pl> wrote in message news:hf9ho7$hrc$1nemesis.news.neostrada.pl...
Krzysztof wrote:

Jak dla mnie to moze byc tylko interfejs do lokat, lepsza samoobsluga niz lokaty on-line przez strone.

ciekawe czy da sie zawnioskowac o rachunek bez karty albo wypowiedziec
sama karte po podpisaniu umowy

W regulaminie jest, ze o karte mozna wnioskowac w dowolnym momencie oraz w formularzu otwarcia rachunku, ktory jest na stronie sa opcje do zaznaczenia czy ma byc karta czy nie.

Data: 2009-12-05 18:08:20
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński

Krzysztof wrote:

[...]

juz konto dziala - lokaty sa widoczne. Bez karty. Pelan funkcjonalnosc pewnie jak kurier dowiezie dokumenty do banku.

Data: 2009-12-05 10:26:36
Autor: Tomek z Wawy
Meritum wprowadza konta osobiste
On 5 Gru, 18:08, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:

juz konto dziala - lokaty sa widoczne. Bez karty. Pelan funkcjonalnosc
pewnie jak kurier dowiezie dokumenty do banku.

Czy da się uruchomić sam podgl±d wcze¶niej założonych lokat?

Data: 2009-12-05 21:35:33
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 09-12-05 19:26, Tomek z Wawy wrote:
>  juz konto dziala - lokaty sa widoczne. Bez karty. Pelan funkcjonalnosc
>  pewnie jak kurier dowiezie dokumenty do banku.
Czy da się uruchomić sam podgląd wcześniej założonych lokat?

w tym celu musisz zalozyc konto (bez karty). niestety nie ma czegos takiego jak w noblu

Data: 2009-12-05 21:34:50
Autor: Krzysztof

"Michał 'Amra' Macierzyński" <michal.macierzynski@prnews.pl> wrote in message news:4b1a9385news.home.net.pl...

juz konto dziala - lokaty sa widoczne. Bez karty. Pelan funkcjonalnosc pewnie jak kurier dowiezie dokumenty do banku.

Czy lokaty zakladane przez bankowosc  inter. maja faktycznie wyzszy %? Jak rozni sie oferta tych lokat w stosunku do tych zakladanych przez www?

Data: 2009-12-05 23:47:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
uci±żliwewypełnianie formularza firmowego
zamiast jak większo¶ć banków ż±dać podania PKD cyfrowego (np. mój przypadek handel internetowy PKD 47.91.z) w formularzu jest okienko tekstowe w którym wiele opisów zaczyna sie od tych samych słów, a dodatkowo opcje nie s± wymieniane w kolejno¶ci takiej jak w spisie PKD ale alfabetycznej wg pierwszego słowa, więc nie wiadomo co zaznaczyć.

Wynik na szczę¶cie jest widoczny w podsumowaniu i można poprawić, co uczyniłem

--

Meritum wprowadza konta osobiste