Meritum zamkniete a...

Data: 2013-06-17 19:39:56
Autor: neoniusz
Meritum zamkniete a...
W lutym wypowiedzialem umowe na wszystkie produkty w Meritum. Dzis z ciekawosci probuje sie zalogowac i co? I dziala - tzn. rachunkow nie ma ale jest karta debetowa (zastrzezowa). Nie powinno to jednak juz przestac dzialac?

Data: 2013-06-17 12:07:32
Autor: pws
Meritum zamkniete a...
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 19:39:56 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
[...]

W sumie dziwne, może "nie domknęli" do końca.
Ja tak samo w lutym wypowiedziałem i po próbie logowania mam teraz tylko komunikat: "Dostęp do Serwisu Internetowego został zablokowany.
Aby odblokować dostęp, skontaktuj się z Bankiem."

Data: 2013-06-17 21:09:34
Autor: neoniusz
Meritum zamkniete a...
W dniu 17.06.2013 21:07, pws pisze:
[...]

Na papierowym potwierdzeniu, ktore przyslali w lutym mam czarno na bialym, ze wszystkie konta, karty i dostep internwtowy zamkniete. Ciekawe...

Data: 2013-06-17 12:33:28
Autor: pws
Meritum zamkniete a...
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 21:13:03 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> Na papierowym potwierdzeniu, ktore przyslali w lutym mam czarno na
> bialym, ze wszystkie konta, karty i dostep internwtowy zamkniete.
> Ciekawe...
Ja na karce mam tylko, że konto zamknięte "w systemach teleinformatycznych banku", ale się zalogować już nie mogę...

No w końcu dzięki temu masz jeszcze taką możliwość, hehe ;)

Data: 2013-06-17 21:36:36
Autor: osa
Meritum zamkniete a...
W dniu 2013-06-17 21:13, neoniusz pisze:

A oni odpiszą Ci na pocztę wewnętrzną, że dostęp został już zablokowany ;)

Data: 2013-06-17 21:47:26
Autor: neoniusz
Meritum zamkniete a...
W dniu 17.06.2013 21:36, osa pisze:
Napisalem im zaptytanie za pomoca wewnetrznej poczty... :)

A oni odpiszą Ci na pocztę wewnętrzną, że dostęp został już zablokowany ;)

Sprytnie dopisalem na koncu, ze odpowiedzi oczekuje na mail lub telefonicznie :)

Data: 2013-06-17 22:15:12
Autor: osa
Meritum zamkniete a...
W dniu 2013-06-17 21:47, neoniusz pisze:
[...]

Przepraszamy, ale zgodnie z procedurami wewnętrznymi banku odpowiedź może być udzielona jedynie w takiej samej formie jak przesłana korespondencja. W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu przez właśnie zablokowany system transakcyjny ;)

Data: 2013-06-18 02:04:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum zamkniete a...

"osa" kpnqe1$p8b$2@dont-email.me

IMO odwrotnie -- odpowiedzi udzielają m@ilowo.

Data: 2013-06-18 02:11:45
Autor: pws
Meritum zamkniete a...

Mi ze 2 razy odpisali wewnętrznie, mimo zaznaczenia, że chcę odpowiedź m@ilową.

Data: 2013-06-18 12:51:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum zamkniete a...

"pws" 799074f3-ca81-4ebf-b5ab-c6482c2de088@googlegroups.com

: Mi ze 2 razy odpisali wewnętrznie, mimo zaznaczenia, że chcę odpowiedź m@ilową.

Może używają negatywu. ;) Ja chciałem wewnętrznie -- odpowiadali
m@ilami, na dodatek ich odpowiedzi lądowały w koszu, jako że były
podejrzane o to, że są spamem. Gdy upomniałem się o odpowiedź,
odparli, że mogę jej poszukać w m@ilach.

Data: 2013-06-18 16:54:50
Autor: xbartx
Meritum zamkniete a...
Dnia Mon, 17 Jun 2013 22:15:12 +0200, osa napisał(a):

[...]

A w ogóle to odpowiedzi mogą udzielić tylko klientom banku ;)

--
xbartx

Data: 2013-06-19 14:07:27
Autor: neoniusz
Meritum zamkniete a...
W dniu 17/06/2013 22:15, osa pisze:
[...]

A tutaj zaskocznie - zadzwonili wlasnie i poinformowali, ze z przyczyn lezacych po stronie banku dostep online nie zostal zablokowany za co przepraszaja, ale teraz juz zostal zablokowany. Plus dla nich, ze sie w ogole skontaktowali...

Data: 2013-06-19 06:17:32
Autor: pws
Meritum zamkniete a...
W dniu środa, 19 czerwca 2013 14:07:27 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
[...]

No to ok. Już dawno uważałem, że to jednak spoko bank.
 BTW - od dzisiaj mają nową stronkę: http://meritumbank.pl/#home
Dla mnie o wiele lepsza niż nowa mBąka, no i systemu transakcyjnego na szczęście nie ruszali...

Meritum zamkniete a...