Data: 2013-06-10 21:02:00 | |
Autor: mx | |
Meritum zrabowało 40 zł. Co robić? | |
Był sobie przelew, wysłałem 100 skasowali 40 opłaty (wszystkie pre-Vicentowe półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET zaznaczyłem. Czy oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie mam od nich sms-y z 23 i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic ponadto. To odbiorca zaufany, poszło bez potwierdzenia. Jeszcze myślałem, że może niechcący to opcję zaznaczyłem (pod tym względem system jest do bani), ale tym sms-m mnie dobili! Rozumiem, że każdy SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK). System sms-a wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?
W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms): 23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy 23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach: 23.05.2013 Zapisanie - Utworzony 23.05.2013 Podpisanie Utworzony Oczekujący 24.05.2013 - Zaksięgowanie Oczekujący Zrealizowany "Szanowny Panie, W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z dnia 24.05.2013 r., uprzejmie informuję, iż przelew na kwotę 100,00 zł z dnia 24.05.2013 r., został zlecony przez Pana poprzez system SORBNET, co zostało potwierdzone kodem SMS. Zgodnie z Taryfą opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB S.A.., za realizację przelewu w PLN na rachunek w innym banku zleconego poprzez system SORBNET na kwotę poniżej 1.000.000,00 zł Bank każdorazowo pobiera opłatę w wysokości 40,00 zł. Mając na uwadze powyższe Bank nie może uznać Pana reklamacji za zasadną, a tym samym nie może przychylić się do Pana wniosku o anulowanie opłaty wysokości 40,00 zł. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00. Z poważaniem, Karolina Wielbacka-Lamus Specjalista Dział Obsługi Klientów Departament Obsługi Klientów i Partnerów Meritum Bank ICB S.A." |
|
Data: 2013-06-10 21:51:33 | |
Autor: liliputek | |
Meritum zrabowało 40 zł. Co robić? | |
W dniu 2013-06-10 21:02, mx pisze:> Był sobie przelew, wysłałem 100 skasowali 40 opłaty (wszystkie > pre-Vicentowe półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET > zaznaczyłem. Czy oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie > mam od nich sms-y z 23 i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic > ponadto. To odbiorca zaufany, poszło bez potwierdzenia. Jeszcze > myślałem, że może niechcący to opcję zaznaczyłem (pod tym względem > system jest do bani), ale tym sms-m mnie dobili! Rozumiem, że każdy > SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK). System sms-a > wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać? > > W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms): > 23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy > 23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach: > 23.05.2013 Zapisanie - Utworzony > 23.05.2013 Podpisanie Utworzony Oczekujący > 24.05.2013 - Zaksięgowanie Oczekujący Zrealizowany > Czy przelewałeś do innego banku? Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym. Z powyższego wynika, że przelew zleciłeś 23 a został zrealizowany 24. Powinna chyba pójść reklamacja na nienależyte wykonanie usługi. Pozdrawiam liliputek |
|
Data: 2013-06-11 03:24:48 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Meritum zrabowało 40 zł. Co robić? | |
"liliputek" 51b62e47$0$1451$65785112@news.neostrada.pl Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym. Czas_rzeczywisty =/= natychmiastowość. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-06-25 19:46:05 | |
Autor: mx | |
Meritum zrabowało 40 zł. Oddało 40! (Ostatni raz) | |
Sprawdzić nie mogę, gdyż merytoryczny system częściowo leży i pokazuje dane z 11:04.
"Szanowny Panie, W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 11.06.2013 r., uprzejmie informuję, iż Bank podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione w korespondencji e-mail z dnia 10.06.2013 r. Niemniej jednak, w dniu 25.06.2013 r., Bank podjął decyzję o anulowaniu opłaty za realizację przelewu zleconego poprzez system SORBNET w wysokości 40,00 zł. Dodam, że powyższa decyzja ma charakter jednorazowy i uznaniowy. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00. Z poważaniem, Alina B... Specjalista Dział Obsługi Klientów Departament Obsługi Klientów i Partnerów" |