Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?

Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?

Data: 2013-06-10 21:02:00
Autor: mx
Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
Był sobie przelew, wysłałem 100 skasowali 40 opłaty (wszystkie pre-Vicentowe półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET zaznaczyłem. Czy oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie mam od nich sms-y z 23 i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic ponadto. To odbiorca zaufany, poszło bez potwierdzenia. Jeszcze myślałem, że może niechcący to opcję zaznaczyłem (pod tym względem system jest do bani), ale tym sms-m mnie dobili! Rozumiem, że każdy SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK). System sms-a wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?

W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms):
23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy
23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach:
23.05.2013    Zapisanie    -    Utworzony
23.05.2013    Podpisanie    Utworzony    Oczekujący
24.05.2013    -    Zaksięgowanie    Oczekujący    Zrealizowany

"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z dnia 24.05.2013 r., uprzejmie informuję, iż przelew na kwotę 100,00 zł z dnia 24.05.2013 r., został zlecony przez Pana poprzez system SORBNET, co zostało potwierdzone kodem SMS.
Zgodnie z Taryfą opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB S.A.., za realizację przelewu w PLN na rachunek w innym banku zleconego poprzez system SORBNET na kwotę poniżej 1.000.000,00 zł Bank każdorazowo pobiera opłatę w wysokości 40,00 zł.
Mając na uwadze powyższe Bank nie może uznać Pana reklamacji za zasadną, a tym samym nie może przychylić się do Pana wniosku o anulowanie opłaty wysokości 40,00 zł.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

Z poważaniem,
Karolina Wielbacka-Lamus
Specjalista
Dział Obsługi Klientów
Departament Obsługi Klientów i Partnerów
Meritum Bank ICB S.A."

Data: 2013-06-10 21:51:33
Autor: liliputek
Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?



W dniu 2013-06-10 21:02, mx pisze:> Był sobie przelew, wysłałem 100 skasowali 40 opłaty (wszystkie
> pre-Vicentowe półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET
> zaznaczyłem. Czy oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie
> mam od nich sms-y z 23 i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic
> ponadto. To odbiorca zaufany, poszło bez potwierdzenia. Jeszcze
> myślałem, że może niechcący to opcję zaznaczyłem (pod tym względem
> system jest do bani), ale tym sms-m mnie dobili! Rozumiem, że każdy
> SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK). System sms-a
> wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?
>
> W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms):
> 23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy
> 23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach:
> 23.05.2013    Zapisanie    -    Utworzony
> 23.05.2013    Podpisanie    Utworzony    Oczekujący
> 24.05.2013    -    Zaksięgowanie    Oczekujący    Zrealizowany
>

Czy przelewałeś do innego banku?
Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym.
Z powyższego wynika, że przelew zleciłeś 23 a został zrealizowany 24.
Powinna chyba pójść reklamacja na nienależyte wykonanie usługi.

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2013-06-11 03:24:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?

"liliputek" 51b62e47$0$1451$65785112@news.neostrada.pl

Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym.

Czas_rzeczywisty =/= natychmiastowość.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-25 19:46:05
Autor: mx
Meritum zrabowało 40 zł. Oddało 40! (Ostatni raz)
Sprawdzić nie mogę, gdyż merytoryczny system częściowo leży i pokazuje dane z 11:04.

"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 11.06.2013 r., uprzejmie informuję, iż Bank podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione w korespondencji e-mail z dnia 10.06.2013 r. Niemniej jednak, w dniu 25.06.2013 r., Bank podjął decyzję o anulowaniu opłaty za realizację przelewu zleconego poprzez system SORBNET w wysokości 40,00 zł. Dodam, że powyższa decyzja ma charakter jednorazowy i uznaniowy.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

Z poważaniem,
Alina B...
Specjalista
Dział Obsługi Klientów
Departament Obsługi Klientów i Partnerów"

Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona