Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.

Data: 2014-02-20 11:51:01
Autor: wromek
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
Witam,
czy w Meritum wyłšczyli te zwroty 1% z płatnoœci kartš?
Nie dostałem za styczeń i nie wiem co mysleć.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2014-02-20 06:20:40
Autor: www2
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
Zwroty byly do 31.12.2013. Od 1.01 nie ma juz nic, za to mozna zmigrowac
sobie konto na takie bezplatne bez zadnych warunkow (lacznie z damorwa karta)

Data: 2014-02-24 08:22:05
Autor: Glaukon
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
Zwroty byly do 31.12.2013. Od 1.01 nie ma juz nic, za to mozna zmigrowac

sobie konto na takie bezplatne bez zadnych warunkow (lacznie z damorwa karta)

dzisiaj poinformowano mnie w placowce, ze zmigrowanie do konta, do ktorego mozna miec bezplatna karte, kosztuje 20 zlotych. Owszem bylem napalony na ich debetowke, ale nie az tak :)

Data: 2014-02-24 09:15:25
Autor: robsonikk
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
Zmieniłem na proste konto osobiste na początku lutego, karta została ta sama mimo tego że system twierdzi że zostanie wydana nowa (gdyby tak było, to konto do zamknięcia, bo atrakcyjnością lokat nie wyróżnia się na rynku ani innymi drobiazgami a przelewy wewnętrzne to jakieś nieporozumienie, nawet kilkanaście minut idą) nie pobrali mi nic. Nr konta, karta zostają bez zmian.

Od sierpnia według TOiP

"12. Opłata za zamianę MeritumKonta Zarabiającego na Proste Konto
Osobiste jednorazowo 0 zł"
http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/I/TOIP_KI_843.pdf

Data: 2014-02-24 10:46:29
Autor: Glaukon
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
"12. Opłata za zamianę MeritumKonta Zarabiającego na Proste Konto Osobiste jednorazowo 0 zł"

Nie przypuszczałem, że nawet idąc po bezpłatną debetówkę trzeba się przygotować z taryfy i nie wierzyć w to, co mówi pracownik. Dzięki :)

Data: 2014-02-24 11:28:07
Autor: robsonikk
W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 19:46:29 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:
> [...]

Nie przypuszczałem, że nawet idąc po bezpłatną debetówkę trzeba się przygotować z taryfy i nie wierzyć w to, co mówi pracownik.. Dzięki :)

Zapomniałem dopisać wcześniej. Zamianę konta można dokonać poprzez serwis transakcyjny po lewej stronie we wnioskach i dyspozycjach.

Data: 2014-02-24 11:30:59
Autor: Glaukon
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.

Zapomniałem dopisać wcześniej. Zamianę konta można dokonać poprzez serwis transakcyjny po lewej stronie we wnioskach i dyspozycjach.

a jak wygląda procedura wyrobienia karty? może też można zamówić w systemie transakcyjnym?

Data: 2014-02-24 11:57:48
Autor: robsonikk
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
Możesz zamówić przez internet jak nie masz karty, jak masz to zostaniesz z dotychczasową. Zmienią tylko nazwę konta na proste... W ich systemie można nawet zamknąć całkowicie rachunek to mają na plus.

Data: 2014-02-25 03:40:20
Autor: Glaukon
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
tak mi odpisali

"W nawiązaniu do poniższej Korespondencji informuję, że rachunki dla
Klientów indywidualnych otwierane przed dniem 18-06-2013 obowiązuje
Taryfa Opłat i Prowizji która uwzględnia opłatę za przekształcenie
rachunku osobistego na Proste Konto Osobiste, opłata za przekształcenie
wynosi 20 PLN."

Data: 2014-02-25 13:21:14
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisał w wiadomości news:09362b5e-cd06-46ce-9c26-47d4eecbdecegooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Moim zdaniem sami nie umieją czytać swojej taryfy.
OIDP w taryfie nie jest napisane jakiego konta ona dotyczy tylko od kiedy obowiązuje (chyba że w ostatnich 2 miesiącach jakąś nową wypuścili - nie szukałem).
Mam konto otwarte na pewno dawniej.
Zapisy wydają się prawie jednoznaczne więc na wszelki przypadek będąc w oddziale (chyba w grudniu) zapytałem. Nie byli pewni - zadzwonili na swoją infolinię i potwierdzili, że było kiedyś za 20zł a teraz już jest gratis.
Gdzieś w styczniu (mając na koncie 0) złożyłem wniosek o zamianę. Się zamieniło i nic nie pobrali.
P.G.

Data: 2014-02-25 05:14:55
Autor: Glaukon
[...]

Wydaje mi się, że jest co najmniej sprzeczność między obowiązującymi tabelami.

Na razie poprosiłem o wyjaśnienie tego fragmentu z aktualnej:

"obowiązuje dla Klientów, którzy złożą wniosek o otwarcie/zamianę
rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub zawrą umowę rachunku
oszczędnościowego lub umowę rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
prowadzonego w walutach wymienialnych od dnia 14 sierpnia 2013 r"

Dlaczego nie mogę skorzystać z tej tabeli, jeśli "obowiązuje dla
klientów, którzy złożą wniosek o zamianę ROR"? Którym klientom ta
tabela oferuje darmową zamianę rachunku i gdzie to jest napisane?

Data: 2014-02-25 14:31:29
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9ab4247-bd20-40e0-98c3-a9c305476b37googlegroups.com...

Wydaje mi się, że jest co najmniej sprzeczność między obowiązującymi tabelami.

-- -- -- -- -
Według mnie sprzeczności nie ma (ale piszę z pamięci nie zaglądając do nich)
Jedna jest dla tych którzy złożyli wniosek o otwarcie/zmianę RORu przed 14 sierpnia 2013.
Druga jest dla tych którzy złożyli wniosek o otwarcie/zamianę RORu po 14 sierpnia 2013.

Wniosek o zamianę złożyłem po tym terminie więc obowiązuje mnie ta druga.
Tak jak napisałem to jest _prawie_ oczywiste więc przed zamianą się upewniałem, ale wydaje mi się, że nie da się logicznie obronić innej interpretacji tego zapisu.
P.G.

Data: 2014-02-25 05:34:50
Autor: Glaukon
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
Już się wyjaśniło, bardzo szybko informują, a nawet przepraszają. Jednak rację ma grupa, a nie pracownik :)

"Szanowny Panie,

W odpowiedzi na poniższą korespondencję, uprzejmie informuję, iż za zamianę rachunku MeritumKonto Zarabiające na rachunek Proste Konto Osobiste, Bank nie pobiera opłat.

Dodam, iż możliwość bezpłatnego wydania nowej karty debetowej, istnieje podczas składania dyspozycji dotyczącej zamiany rachunku MeritumKonto Zarabiające na rachunek Proste Konto Osobiste w Systemie Bankowości Elektronicznej.

Jednocześnie, za nieprawidłowe informacje, uzyskane z oddziale Banku, proszę przyjąć przeprosiny."

Data: 2014-02-25 15:57:44
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ce79679-6d32-4ca4-9bdb-15df37111da6googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Rozumiałem, że poprzednio oprócz informacji w oddziale uzyskałeś też błędną informację pisemną (w systemie transakcyjnym jak mniemam).
P.G.

Data: 2014-02-25 07:08:17
Autor: Glaukon
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.
Rozumiałem, że poprzednio oprócz informacji w oddziale uzyskałeś też błędną  informację pisemną (w systemie transakcyjnym jak mniemam).

Napisałem maila z pytaniem, czy rzeczywiście mam płacić 20 złotych, i wysłałem do placówki, gdzie mi wcześniej powiedzieli, że tak, i na ogólny. Z ogólnego mi odpisali, że NIE, a z placówki najpierw napisali, że TAK, a następnie, że jednak NIE.

Karta to jest z płatnościami zbliżeniowymi czy nie? Da się to wyłączyć, jakby co? Z konta oszczędnościowego automatycznie dostaje się dowolną liczbę wypłat?

Data: 2014-02-25 16:56:08
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2d1a5c2-3171-4fd6-bc66-e6cf2473d284googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Karta nie jest zbliżeniowa.
Podobno istnieją też transakcje kontaktowe bezpinowe. Na kartce do której przylepiona jest karta (dostałem kilka dni temu) jest napisane coś że wymagany kod PIN zapewnia bezpieczeństwo - nie wiem czy z tego można wyciągać wniosek, że jeśli takie transakcje istnieją to są zablokowane.
Dostaje się 99 darmowych wypłat w miesiącu.
P.G.

Data: 2014-02-24 20:55:58
Autor: mx
On 24.02.2014 20:30, Glaukon wrote:

a jak wygląda procedura wyrobienia karty? może też można zamówić w systemie transakcyjnym?

Jasne że można, w Meritum wszystko. Przy zamianie na Proste zaznaczamy chęć wydania karty. Poza tym możliwe wnioski to m.in.:

Wniosek o kartę kredytową
Wniosek o wydanie karty debetowej
Wniosek o wydanie nowej karty w miejsce utraconej lub zniszczonej

Data: 2014-02-24 18:04:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - zwrot 1% wydatków kart?.

"Glaukon" 8f519708-35dd-4885-aeaa-0927d3c595d0@googlegroups.com

dzisiaj poinformowano mnie w placowce, ze zmigrowanie do konta,
do ktorego mozna miec bezplatna karte, kosztuje 20 zlotych.
Owszem bylem napalony na ich debetowke, ale nie az tak :)

A za założenie nowego płacą 7 dych?

Data: 2014-02-24 19:08:59
Autor: Piotr Galka
Meritum - zwrot 1% wydatków karts.

[...]