MeritumBank i notoryczne opóźnienia w aktualizacji salda rachunku

Data: 2013-08-27 02:18:50
Autor: az.anonim
MeritumBank i notoryczne opóźnienia w aktualizacji salda rachunku
Niestety zdarza się to coraz częściej: 1) wykonuje przelew z innego banku na ROR w Meritum 2) saldo ROR w meritum aktualizuje się dopiero następnego dnia z datą dnia poprzedniego

Efekt jest taki, że każdorazowo jestem kilka złotych w plecy przez to, że środki są zablokowane na ROR (o czym dowiaduję się dopiero następnego dnia) i nie mogę ich przelać na 4% rachunek oszczędnościowy.

Wysyłałem już kilka reklamacji na które dostaję odpowiedzi w stylu:

"[...] Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć przeprosiny.
Jednocześnie zapewniam, iż Bank podjął odpowiednie działania mające na celu wyeliminowanie wystąpienia podobnych sytuacji w przyszłości.
Wyrażam nadzieję, że powstała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Bankiem"

Co z kazdym kolejnym tego typu problemem coraz bardziej ociera się o śmieszność. Wczoraj po raz kolejny Meritum odciął mi dostęp do kilkudziesięciu tys. złotych...

Data: 2013-08-27 02:26:32
Autor: luc
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 11:18:50 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
[...]

A nie możesz zlecić przelewu bezpośrednio na oszczędnościowy?

Swoją drogą Meritum ma jakieś problemy z wydajnością, bo wewnętrzne przelewy potrafią wisieć po kilkanaście minut.

pzdrwm
luc

Data: 2013-08-27 03:32:29
Autor: az.anonim
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 11:26:32 UTC+2 użytkownik luc napisał:

> [...]
 A nie możesz zlecić przelewu bezpośrednio na oszczędnościowy?

Najczęściej nie sa to zwykłe przelewy wykonywane przeze mnie ręcznie tylko np powroty środków z lokat z innych banków itp.

Swoją drogą Meritum ma jakieś problemy z wydajnością, bo wewnętrzne przelewy potrafią wisieć po kilkanaście minut.

Wygląda jakby meritum miał jakąś kiepską nakładkę na właściwy system bankowy: tzn przelew najczęściej dochodzi na konto docelowe tylko nie widać tego w meritumowym systemie transakcyjnym. Czasami pojawi się po jakimś czasie w historii rachunku zaksięgowana kwota ale saldo najczęściej aktualizowane jest z dużym opóźnieniem.

MeritumBank i notoryczne opóźnienia w aktualizacji salda rachunku