Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspól ny wróg [Merkel przykrywa EU klęskę Covid-19?]

Data: 2020-11-04 22:47:37
Autor: A. Filip
Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspól ny wróg [Merkel przykrywa EU klęskę Covid-19?]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
https://wpolityce.pl/swiat/524857-reakcje-na-atak-w-austrii-terroryzm-to-wspolny-wrog

Trwa ob³awa policyjna po serii zamachów terrorystycznych w
Wiedniu. Europejscy przywódcy potêpiaj± zamach i wyra¿aj± zdecydowany
sprzeciw. Kanclerz Niemiec Angela Merkel wyrazi³a we wtorek
solidarno¶æ z Austri± po atakach w Wiedniu. Podkre¶li³a, ¿e
,,islamistyczny terroryzm" jest ,,wspólnym wrogiem", podobnie jak
wspólna jest walka przeciwko terrorystom.

:))))))))))))))))))))))

Gdyby co¶ takie powiedzieli Kaczyñski/Morawiecki to z automatu mieliby
¿e "medialnie przykrywaj±" Covid-19.  Polityk Merkel jest oczywi¶cie
ponad takie brudne podejrzenia.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-04 22:58:49
Autor: u2
Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspólny wróg [Merkel przykrywa EU klêskê Covid-19?]
W dniu 04.11.2020 o 22:47, A. Filip pisze:
Gdyby co¶ takie powiedzieli Kaczyñski/Morawiecki to z automatu mieliby
¿e "medialnie przykrywaj±" Covid-19.  Polityk Merkel jest oczywi¶cie
ponad takie brudne podejrzenia.

no wiesz, zamach we Wiedniu zaskoczy³ wszystkich, jeden z terrorystów by³ znany odpowiednim s³u¿bom, bo chcia³ wyjechaæ szkoliæ siê do ISIS

ale nie dosta³ wilczego biletu w w jedn± stronê, tylko poddali go "resocjalizacji", przypomina mi to "resocjalizacjê" terrorysty w Londynie, kiedy gostek zabi³ dwie osoby prowadz±ce "resocjalizacjê"

trudno wyczuæ co im w g³owach siê kie³bi, ¿e takie zamachy dokonuj± w wieku 20 lat

faktem jest uleg³o¶æ pañstw zachodu w tym Niemiec wobec nielegalnych imigrantów, jest to w sumie zrozumia³e, bo ich liczba dawno przekroczy³a masê krytyczn±:)

Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspól ny wróg [Merkel przykrywa EU klęskę Covid-19?]