Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspólny wr Ăłg

Data: 2020-11-03 13:16:59
Autor: u2
Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspólny wr Ăłg
https://wpolityce.pl/swiat/524857-reakcje-na-atak-w-austrii-terroryzm-to-wspolny-wrog

Trwa obława policyjna po serii zamachów terrorystycznych w Wiedniu. Europejscy przywódcy potępiają zamach i wyrażają zdecydowany sprzeciw. Kanclerz Niemiec Angela Merkel wyraziła we wtorek solidarność z Austrią po atakach w Wiedniu. Podkreśliła, że ,,islamistyczny terroryzm" jest ,,wspólnym wrogiem", podobnie jak wspólna jest walka przeciwko terrorystom.

:))))))))))))))))))))))

Data: 2020-11-04 01:24:50
Autor: Lorn
W dniu 03.11.2020 o 13:16, u2 pisze:
[...]

Oby ich jak najszybciej zaje....

:))))))))))))))))))))))

Z czego rżysz katolicki kołtunie?

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-11-04 12:48:19
Autor: Zenek Kapelinder
Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspólny wróg
środa, 4 listopada 2020 o 01:24:52 UTC+1 Lorn napisał(a):
> [...]
> https://wpolityce.pl/swiat/524857-reakcje-na-atak-w-austrii-terroryzm-to-wspolny-wrog > > > Trwa obława policyjna po serii zamachów terrorystycznych w Wiedniu. > Europejscy przywódcy potępiają zamach i wyrażają zdecydowany sprzeciw. > Kanclerz Niemiec Angela Merkel wyraziła we wtorek solidarność z Austrią > po atakach w Wiedniu. Podkreśliła, że ,,islamistyczny terroryzm" jest > ,,wspólnym wrogiem", podobnie jak wspólna jest walka przeciwko terrorystom.
Oby ich jak najszybciej zaje.... > :)))))))))))))))))))))) Z czego rżysz katolicki kołtunie? -- Immortal silence gathers illusions inside... -- Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG. http://www.avg.com
Na wszystko można popatrzeć z różnych kierunków. Arabski terroryzm w niemczech. Śmiech na sali. Niemcy lubią zapominać co dla nich niewygodne. O II Wojnie Światowej w zachodnich niemczech zaczęto uczyć niedawno. O ludobójstwie jakiego dopuszczali się w swoich afrykańskich koloniach zapomnieli. Wymordowali tam setki tysięcy a może miliony ludzi. Strategie chcieli powtórzyć w czasie wojny na wschodzie Europy. Strategia prosta. Wymordować rdzenna ludność i osadzić własnych osadników. Tworzeniem przestrzeni życiowej to nazwali. To może teraz w ramach historycznej sprawiedliwości mieszkańcy Afryki chcą stworzyć sobie przestrzeń życiową w niemczech. W takiej sytuacji tych co przybyli do niemiec z Afryki nie można nazwać terrorystami a bojownikami czy żołnierzami. Terrorystami byli by w Polsce bo nie mieliśmy w Afryce ani nigdzie indziej koloni.

Data: 2020-11-04 22:12:25
Autor: u2
Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspó lny wrĂłg
  Terrorystami byli by w Polsce bo nie mieliśmy w Afryce ani nigdzie indziej koloni.

no a Madagaskar ? tam królem był Polak Maurycy Beniowski, ale krótko bo go Francuzi odstrzelili:)

Data: 2020-11-04 22:09:25
Autor: u2
W dniu 04.11.2020 o 01:24, Porn pisze:
Z czego rżysz katolicki kołtunie?

sądzisz innych po sobie Porn:))))))))))))

Data: 2020-11-04 14:09:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 3 listopada 2020 13:17:01 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

_Wahabicki_ terroryzm.
Reszta islamu nie ma z tym nic wspólnego, padają nawet ofiarami.

Data: 2020-11-04 23:18:24
Autor: u2
W dniu 04.11.2020 o 23:09, Jakub A. Krzewicki pisze:

_Wahabicki_ terroryzm.
Reszta islamu nie ma z tym nic wspólnego, padają nawet ofiarami.

jak zwał tak zwał, terroryści to terroryści

podejrzewam, że wojna światowa, która zacznie się w Jewropie, a ostrzegał przed nią Killimuszko, zacznie się właśnie od terrorystów:)

Data: 2020-11-04 14:21:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 4 listopada 2020 23:18:27 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

podejrzewam, że wojna światowa, która zacznie się w Jewropie, a ostrzegał przed nią Killimuszko, zacznie się właśnie od terrorystów:)

3. wojna już trwa od 2001-09-11, chcesz 4. wojnę?

Data: 2020-11-04 23:23:54
Autor: u2
W dniu 04.11.2020 o 23:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

poczytaj sobie Ramthę, którego tobie polecałem, on zmontował ekipę, która obudzi Bestię:)

Data: 2020-11-04 15:09:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 4 listopada 2020 23:23:56 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> poczytaj sobie Ramthę, którego tobie polecałem, on zmontował ekipę, która obudzi Bestię:)

What? Mówisz o tych teozoficznych pajacach, aktualnie nie zaangażowanych w wielką politykę i piszących książeczki dla starych zdewociałych hippisów? Oni to sobie jak na razie mogą tylko libido obudzić - dopóki mają viagrę w szafce. You made my day.

Data: 2020-11-05 00:29:05
Autor: u2
W dniu 05.11.2020 o 00:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

paczaj na siebie 40-letni kawalarzu:))))))))))))))

Data: 2020-11-05 00:32:26
Autor: u2
W dniu 05.11.2020 o 00:29, u2 pisze:
[...]

no i żeby nie było, że nie ostrzegałem:)

Data: 2020-11-04 22:47:37
Autor: A. Filip
Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspól ny wróg [Merkel przykrywa EU klęskę Covid-19?]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Gdyby coś takie powiedzieli Kaczyński/Morawiecki to z automatu mieliby
że "medialnie przykrywają" Covid-19.  Polityk Merkel jest oczywiście
ponad takie brudne podejrzenia.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-04 22:58:49
Autor: u2
W dniu 04.11.2020 o 22:47, A. Filip pisze:
Gdyby coś takie powiedzieli Kaczyński/Morawiecki to z automatu mieliby
że "medialnie przykrywają" Covid-19.  Polityk Merkel jest oczywiście
ponad takie brudne podejrzenia.

no wiesz, zamach we Wiedniu zaskoczył wszystkich, jeden z terrorystów był znany odpowiednim służbom, bo chciał wyjechać szkolić się do ISIS

ale nie dostał wilczego biletu w w jedną stronę, tylko poddali go "resocjalizacji", przypomina mi to "resocjalizację" terrorysty w Londynie, kiedy gostek zabił dwie osoby prowadzące "resocjalizację"

trudno wyczuć co im w głowach się kiełbi, że takie zamachy dokonują w wieku 20 lat

faktem jest uległość państw zachodu w tym Niemiec wobec nielegalnych imigrantów, jest to w sumie zrozumiałe, bo ich liczba dawno przekroczyła masę krytyczną:)

Merkel: Islamistyczny terroryzm to nasz wspólny wr Ăłg