Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!

Data: 2017-08-03 10:07:21
Autor: Lord Donald
Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!

Merkel od początku była zwolenniczką planu stacjonowania sojuszniczych (w tym w dużym procencie niemieckich) wojsk na terenie Polski. Podkreślała też gotowość do dialogu z Rosją.

https://wrealu24.pl/7395-merkel-nasze-wojska-musza-byc-obecne-w-polsce-to-koniecznosc-2

Data: 2017-08-03 01:20:11
Autor: japanizer
On Thursday, August 3, 2017 at 5:07:23 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

No to chcecie wojska NATO w Polsce czy nie? Maciarewicz pewnie by wolał wojska rosyjskie...

Data: 2017-08-03 10:59:50
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Były rosyjskie, był pokój i Niemcy nam nie zagrażały i rewizjoniści...

boukun

Data: 2017-08-03 02:32:21
Autor: japanizer
On Thursday, August 3, 2017 at 5:59:58 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Były rosyjskie, był pokój i Niemcy nam nie zagrażały i rewizjoniści...

Wiadomo, tęsknisz za komunizmem i ruskim butem.

Data: 2017-08-03 18:22:27
Autor: Lord Donald
W dniu 03.08.2017 o 11:32, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Srajdak, to że teraz frycom teraz robisz laskę to nie oznacza że cię szwabski but nie sięgnie. Szwaby brzydzą się takich jak ty którzy sprzedają kraj za centa, jak się wami posłużą to was pierwszych wsadzą do komór gazowych i zutylizują w dołach z wapnem.

Data: 2017-08-04 03:25:33
Autor: Lord Donate
Putin: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
Osrany "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:olvik1$379$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie kombinuj zasrany lordzie., To, że przyjąłes ksywke "donald" i "sejm.pl" oznacza chorobę psychiczną typu "mam małego fiuta". Ciebie trzeba leczyć! Najlepiej byłoby jednaqk gdybyś wykopał sobie dół, nasrał do niego, dodał wapna i do niego wskoczył z okrzykiem: "niech żyje komunizm". To własciwe miejsce dla takich psycholi jak ty, ubeckich kanalii!

CL

Data: 2017-08-03 14:12:16
Autor: Lord Donate
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oluomb$ivd$1gioia.aioe.org...
Były rosyjskie, był pokój i Niemcy nam nie zagrażały i rewizjoniści...

Ale stonkę zrzucili! ;-)))

Legnica = druga Moskwa. Miałeś tam pracę przy świniach?

CL

Data: 2017-08-03 11:45:29
Autor: A. Filip
Merkel: Nasze (NIEMIECKIE) wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
[...]

Macierewicz pewnie by wolał przesunięcie wojsk  USA z Niemiec (bardzo
głębokiego zaplecza) do Polski choćby i Polski Zachodniej.  Wojska
Niemieckie bez niemal dosłownego "noża na gardle" jeszcze _długo_ nie
powinny być "podstawowym" elementem mieszanki wojsk NATO w Polsce.

Przerzut wojsk USA bez "noża na gardle" potrwa pewnie kilka/kilkanaście
lat i do rozpoczęcia będzie wymagał większego numeru ze strony Putina
jako "formalnego" propagandowo-dyplomatycznego uzasadnienia.

--
A. Filip

Data: 2017-08-03 14:14:09
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+9k433pytyf-h834@buntownik.pl...
[...]

Ty, na doradcę Macoerewicza idź. Znasz się na wojsku lepiej od Bartusia. Medal dostaniesz, różowa parosolkę będa za tobą nosic, salutowac itp. A potem poczujesz nóż na gardle.

CL

Data: 2017-08-03 12:54:32
Autor: silvio balconetti
Am 03.08.2017 um 10:20 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Robcie demonstracje przeciw Niemcom, to przyjada na pewno Portugalczycy, Hiszpanie i Holendrzy. Moze tez Luksemburczycy?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-08-03 08:32:40
Autor: Zenek Kapelinder
Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
pizdziak ma przejebane bo oni w pierwszej kolejnosci wariatow utylizuja. Moze niech przytyje to mydlo z niego zrobia.

Data: 2017-08-03 17:54:43
Autor: Lord Donate
Zenuś w armii merkelowej

psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:5f53f332-e839-402a-8e10-3af170733de1googlegroups.com...
mam przejebane bo oni w pierwszej kolejnosci takich wariatow jak ja utylizuja. Moze jak przytyje to może mydełko Fa ze mnie zrobią. Ale jak mowi mi wyłupiasta pojdę na szare mydło a ona nim sobie cipke wymyje i będzie mieć ze mną orgazm tylko jak juz o tym nie bede wiedzial.

Miałeś zamknąć ryja!? Drzesz się! Więc masz za swoje "psikutasie" (c) 4kogutek44@gmail.com

Data: 2017-08-03 09:07:27
Autor: Zenek Kapelinder
Zenuś w armii merkelowej
W genach po tacie masz pizdziak zwyczaj tarzania sie w krowich gownach.

Data: 2017-08-04 03:19:28
Autor: Lord Donate
Zenuś uwielbia szamba
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:eaaa850b-2aec-4149-9a38-b91752b29a47googlegroups.com...
W genach po tacie co to przy sikaniu podnosi noge mam zwyczaj tarzania sie w krowich gownach. Ja to wprost uwielbiam!

Ostrzegałem cie "psikutasie" (c) Zenus! Wciąż jesteś chamski więc oko za oko, kieł za kieł koguciku. Uspokoisz się, przestaniesz być arogancki i wulgarny - odpuszcze ci. Nie mysl sobie "psikutasie" (c) Zenus, że pozostaniesz bezkarny..

CL

Data: 2017-08-03 19:18:54
Autor: Zenek Kapelinder
Zenuś uwielbia szamba
Poskarz sie sanitariuszowi z psychiatryka.

Data: 2017-08-04 08:01:21
Autor: Lord Donate
Zenuś uwielbia kompiel w szambie
WON

Poskarzym sie sanitariuszowi z psychiatryka. Spałowal mnie, podłaczyl do maszynki z elektrowstrzasami. Za darmno! Jestem bowiem pracownikiem darmowym. Za darmo sprzatam psi gowno z trawnikow. Niektore poznaje! To moje! Uwielbiam kupsztale. Zwlaszcza swoje.

Data: 2017-08-03 09:12:17
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Zenuś w armii merkelowej
użytkownik Lord Donate napisał:

Miałeś zamknąć ryja!? Drzesz się! Więc masz za swoje "psikutasie" (c) 4kogutek44@gmail.com

Te, czemu nacjonalisty żeś nie wywąchał?

http://forsal.pl/swiat/aktualnosci/artykuly/1061035,macron-znacjonalizowal-stocznie-aby-zapobiec-przejeciu-jej-przez-wlochow.html

Data: 2017-08-04 03:20:54
Autor: Lord Donate
Męczywór dziewczynka Zenusia?
klakier "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:67f50adc-8929-4130-ba0f-7814910aa597googlegroups.com...
użytkownik Lord Donate napisał:

Miałeś zamknąć ryja!? Drzesz się! Więc masz za swoje "psikutasie" (c)
4kogutek44@gmail.com

Te, czemu nacjonalisty żeś nie wywąchał?

Od tego jesteś ty. Zawsze byłes psem. Nosisz jeszcze mundur czy go mole zeżarły?

CL

Data: 2017-08-03 18:30:24
Autor: Lord Donald
Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
pizdziak ma przejebane bo oni w pierwszej kolejnosci wariatow utylizuja. Moze niech przytyje to mydlo z niego zrobia.

Pizdziak ich podziwia. Na pewno na jego kostkach będzie napis, że Niemcy to wspaniały kraj, potrafią zrobić coś z niczego. Ma taką sama gnidowatą mentalność jak jego polnerscy pradziadowie co z sympatii do szwaba gazowali Polaków w komorach gazowych

Data: 2017-08-04 03:41:58
Autor: Lord Donate
Zenuś z osranym lordem liża sobie czyli nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Wyliżcie sobie rowa psychole. Udławcie się to swoją nienawiścią. Wasze
miejsce jest w klatkach!

CL

Data: 2017-08-04 09:37:37
Autor: Hieronim Sandrowski
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:5f53f332-e839-402a-8e10-3af170733de1googlegroups.com...
pizdziak ma przejebane bo oni w pierwszej kolejnosci wariatow utylizuja. Moze niech przytyje to mydlo z niego zrobia.

Kim ty jesteś UBecka kanalio że jeszcze dychasz? Takie ścierwa jak ty niszczyli polskich patriotów. Nauczyliście się utylizowac i mydło z ludzi robić? Wy zdychające ścierwa! Oj weźmie się Ziobro za was! Oj weźmie!

Data: 2017-08-04 09:50:25
Autor: Zenek Kapelinder
Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
Wez pizdziak wsadz swojego klona do kf za tego Ziobre.

Data: 2017-08-05 08:12:53
Autor: Lord Donate
Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:667fac61-8d72-4846-8a14-798301c4f541googlegroups.com...
Wezme i wsadze swojego klona do szamba bo wylupiasta to uwielbia ogladac.

Merkel: Nasze wojska muszą być obecne w Polsce. To konieczność!