Merkel w worku pokutnym...

Data: 2009-09-01 11:13:34
Autor: Tzva Adonai
Merkel w worku pokutnym...
Miałem nadzieję, że chociaż słowem wspomni o współudziale większości
narodów europejskich w zbrodniach nazistowskich... Zamiast tego
"niemieckie samobiczowanie"...

Data: 2009-09-01 11:32:08
Autor: Antenka
Merkel w worku pokutnym...
[...]

Muszę powiedzieć, że bardzo się wzruszyłam słuchając jej wystąpienia :
(

Antenka

Data: 2009-09-01 20:21:51
Autor: konserwator
Merkel w worku pokutnym...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a934310d-d39d-4c54-afd6-b84b4a88b8f1r33g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

no faktycznie. Moglaby wspomniec o udziale zydo9w w niemieckiej armi....

Data: 2009-09-01 20:22:41
Autor: bolek
Merkel w worku pokutnym...

[...]

==========

No właśnie, nic nie powiedziała o żydach będących na usługach SS i Gestapo.

bolek

Data: 2009-09-01 20:30:40
Autor: naprany jak kruk!
Merkel w worku pokutnym...
"bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał(-a):

No właśnie, nic nie powiedziała o żydach będących na usługach SS i Gestapo.

ani o polakach z ktorymi razem najechali na czechy ... szkoda
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-09-01 20:36:55
Autor: konserwator
Merkel w worku pokutnym...

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:12qq95hhvvfur7epa4dbqarnhstoco8q164ax.com...
"bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał(-a):

No właśnie, nic nie powiedziała o żydach będących na usługach SS i Gestapo.

ani o polakach z ktorymi razem najechali na czechy ... szkoda

o tym i kaczor i donald mowili i przepraszali antypolska szmato soviecka!

Data: 2009-09-01 21:06:36
Autor: boukun
Merkel w worku pokutnym...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h7jpog$f28$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jaka sowiecka, to Żyd pełną gębą...

boukun

Data: 2009-09-02 16:15:02
Autor: naprany jak kruk!
Merkel w worku pokutnym...
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

o tym i kaczor i donald mowili i przepraszali antypolska szmato soviecka!

od bekonow ty mnie nie wyzywaj padalcu

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-09-02 21:16:28
Autor: konserwator
Merkel w worku pokutnym...

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:ievs95ljrus8ikdlv7r4lsr02ns02hovus4ax.com...
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

o tym i kaczor i donald mowili i przepraszali antypolska szmato soviecka!

od bekonow ty mnie nie wyzywaj padalcu

bekonu sie nazarles ruska sciero?

Data: 2009-09-03 16:47:09
Autor: naprany jak kruk!
Merkel w worku pokutnym...
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

bekonu sie nazarles ruska sciero?

bekon to ktos taki jak ty ruski padalcu
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-09-04 20:37:36
Autor: konserwator
Merkel w worku pokutnym...

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:gmlv95lb4febfs1vu24j84mf9rq7efdqii4ax.com...
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

bekonu sie nazarles ruska sciero?

bekon to ktos taki jak ty ruski padalcu

hehe UBek sie odezwal z GWna....

Data: 2009-09-01 20:41:34
Autor: Piotr
Merkel w worku pokutnym...
Dnia Tue, 01 Sep 2009 20:30:40 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

No właśnie, nic nie powiedziała o żydach będących na usługach SS i Gestapo.

ani o polakach z ktorymi razem najechali na czechy ... szkoda

Na Czechów to wszyscy najechali, więć się nie liczy. Ponadto wspominał
juz o tym Kaczyński, wcześniej Putin i jakiś kagiebowski generał...
Wszyscy o tym mówili, tony-osiołku...
Piotr

Data: 2009-09-01 20:42:17
Autor: matusm
Merkel w worku pokutnym...

[...]

wg naszych norm to az dziw bierze ,ze obylo sie bez odwolywania grubej kreski czy nakazu chwili
braku dekomunizacji

ale w Niemczech Stazi dawno rozliczyli a u nas nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Merkel w worku pokutnym...