Merry Christmas

Data: 2009-12-22 13:49:35
Autor: Grzegorz Z.
Merry Christmas
Dnia Tue, 22 Dec 2009 11:12:32 +0100, boukun napisał(a):

Cały świat śpiewa piosenki o narodzinach Żyda Jezusa. Niesamowity fenomen. Dzięki Chrystusowi, Żydzi będą zawsze w centrum uwagi świata i narodem, który rządzi światem. Chrześcijanie to uznają, jako zgodne z wolą Bożą...

Kiedyś na Planete widziałem dokument nt Hollywood w kontekście żydowskiej
mniejszości w USA. Przyznam że byłem dosyć zaskoczony gdy dowiedziałem się
kto był autorem słynnej filmowej piosenki "White Christmas":

http://histmag.org/?id=1642

Merry Christmas