Data: 2012-11-18 15:41:03 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Merytoryczny brak 3 dych | |
Listem otwartym oświadczam światu zwrócenie się do Meritum
Banku z moją reklamacją: Nie dostrzegam 30 złotych, które miałam otrzymać w zamian za podpisanie w Waszym oddziale umowy (o prowadzenie mego RORu) z jednoczesną rezygnacją kosztownej wizyty kuriera. i pytam świat o to, dlaczego Meritum łamie umowy tak chętnie? Nie łamie? To jeno niedopatrzenie? Niedopatrzeniem byłoby to, gdyby nie masa reklamacji innych osób Gruponowo zawierających umowy o RORy w banku Meritum. :) Oczywiście czucie modlitewne (och, Boże, spraw, aby nie reklamował[a]) odnotowałem, ale że ja Duch [drwiący ze świata materii] -- neguję to wszystko, co jest duchowe[ i zakłamane zarazem?]... -=- () bank zabrał z konta 3 grosze bez wyjaśnień () nie dał Wromkowi forsy za znalezienie klienta na konto firmowe () przysłał zły PIN do debetówki (albo zła debetówkę do dobrego PINu?) () nie dał keszbeku (wielkiego na 5 złotych) paliwowego pomimo i niejasności (wręcz mroczności) co do zewnętrzności przelewowej, i niezaistnienia straty banku spowodowanej moją niewiedzą co do owej zewnętrzności (bank zewnętrznie w sumie dostał ode mnie wielokrotnie więcej, niż chciał -- szkody zatem nie poniósł donikąd[, nawet do magazynu?]) ?? Dlaczego występuję w cytowanym tekście jako kobieta? Bo piszę tam w imieniu swej matki. ?? Dlaczego neguję (czy raczej ignoruję) to, co duchowe? Wielebny Ojciec Rydzyk, Założyciel i Dyrektor tak mnie nauczył? :) On jedynie te naukę kontynuował -- uczono mnie tego negowania/ignorowania od dziecka. :) [zaraz się zacznie -- przecież ja nie mam dziecka... no i co z tego, że ja nie mam -- ale byłem kiedyś dzieckiem i ja...] -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-11-18 22:24:08 | |
Autor: wromek | |
Merytoryczny brak 3 dych | |
ja tez musialem pisac reklamacje na te 3 dychy ale uznali w 10. dniu i napisali, ze nie moze byc uznana, bo przeciez przelali ale na skutek mojej reklamacji wlasnie bo tak to by pewnie czekali, czy nie zapomne o tym, tak jak piszesz ;)
ja tam jeszcze zostane poki mi sie podoba te 4 procent ale lokate juz wczoraj zawinalem i inna - zonki tez jutro zawijam ;) -- pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2012-11-19 00:00:43 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Merytoryczny brak 3 dych | |
"wromek" 50a951f8$0$1317$65785112@news.neostrada.pl ja tez musialem pisac reklamacje na te 3 dychy ale uznali w 10. dniu i napisali, ze nie moze byc uznana, bo przeciez przelali ale na skutek mojej reklamacji wlasnie bo tak to by pewnie czekali, czy nie zapomne o tym, tak jak piszesz ;) ja tam jeszcze zostane poki mi sie podoba te 4 procent ale lokate juz wczoraj zawinalem i inna - zonki tez jutro zawijam ;) Ja nie będę musiał rozważać -- moralność czy zysk. :) Zamierzam zamknąć komplet matki -- firmowe, ROR, lokatę... Z 3 debetówek 2 są już zastrzeżone, 3 ma być zastrzeżona wkrótce. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-11-19 11:34:13 | |
Autor: Franc | |
Merytoryczny brak 3 dych | |
Dnia Sun, 18 Nov 2012 15:41:03 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisaĹ(a):
Listem otwartym oĹwiadczam Ĺwiatu zwrĂłcenie siÄ do Meritum MoĹźe CiÄ nie lubiÄ ? :-) TeĹź pisaĹem reklamacjÄ na 30 dychy i: -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Szanowny Panie, W odpowiedzi na zgĹoszenie z dnia 24.10.2012 r., uprzejmie informujÄ, iĹź z przyczyn leĹźÄ cych po stronie Banku, nie zostaĹa w terminie wypĹacona, nagroda wynikajÄ ca z Regulaminu promocji pod nazwÄ âPodpisaÄ w placĂłwce korzystniejâ. W celu wyeliminowania powyĹźszej nieprawidĹowoĹci Bank w dniu 30.10.2012 r., na Pana rachunku o numerze xxxxxxx zaksiÄgowaĹ kwotÄ w wysokoĹci 30,00 zĹ, tytuĹem nagrody za speĹnienie warunkĂłw w rzeczonej promocji. Za zaistniaĹÄ sytuacjÄ oraz wynikajÄ ce z niej niedogodnoĹci proszÄ przyjÄ Ä przeprosiny. W przypadku jakichkolwiek pytaĹ lub wÄ tpliwoĹci, proszÄ o kontakt z Departamentem ObsĹugi KlientĂłw i PartnerĂłw pod numerami infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziaĹku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00. Z powaĹźaniem, Karolina Wielbacka-Lamus Asystent DziaĹ ObsĹugi KlientĂłw Departament ObsĹugi KlientĂłw i PartnerĂłw Meritum Bank ICB S.A. ul. ChĹopska 53 80-350 GdaĹsk tel.: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 e-mail: klient@meritumbank.pl www.meritumbank.pl -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Kaska skonsumowana, czekam na koniec lokaty i heja! -- Franc |
|
Data: 2012-11-19 16:18:39 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Merytoryczny brak 3 dych | |
"Franc" 17neetj2p5v03.1ibfqkh07uxzn$.dlg@40tude.net Może Cię nie lubią? :-) Lubią, lubią!! Oto dowód (; lubienia. ;) Od: Bank Temat: ODP: Reklamacja Rachunek bieżący Treść: Szanowna Pani, Uprzejmie informuję, iż odpowiedź na zgłoszenie z dnia 18.11.2012 r. została udzielona na zdefiniowany w systemie informatycznym Banku adres e-mail. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00. Z poważaniem, Łukasz Matusiak Asystent Dział Obsługi Klientów Departament Obsługi Klientów i Partnerów Meritum Bank ICB S.A. ul. Chłopska 53 80-350 Gdańsk tel.: (+48) 58 88 80 888, e-mail: klient@meritumbank.pl www.meritumbank.pl .pl Meritum Bank ICB Spółka Akcyjna: ul. Chłopska 53, 80-350 Gdańsk, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000005245, kapitał zakładowy 317 869 560 zł - w całości opłacony, NIP 526-030-02-10, REGON 002005177 A oto i m@ila treść: Szanowna Pani, W nawiązaniu do zgłoszenia z dnia 18.11.2012 r., uprzejmie informuję, iż z przyczyn leżących po stronie Banku, nagroda w promocji "Podpisać w placówce korzystniej", nie została Pani wypłacona w terminie wskazanym w regulaminie ww. promocji. Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć przeprosiny. Wyjaśniam, iż zostały przez Panią spełnione wszystkie warunki do otrzymania ww. nagrody w ramach przedmiotowej promocji. Mając na uwadze powyższe, do dnia 20.11.2012 r. na Pani rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy nr 52 1300 0000 2076 8465 4127 0001, zostanie przekazana nagroda w wysokości 30,00 zł. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub +48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00. Z poważaniem, Łukasz Matusiak Asystent Dział Obsługi Klientów Departament Obsługi Klientów i Partnerów Meritum Bank ICB S.A. ul. Chłopska 53 80-350 Gdańsk tel.: (+48) 58 88 80 888, e-mail: klient@meritumbank.pl www.meritumbank.pl.pl I oczywiście dowód w postaci 3 dych złożyli na koncie. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|