Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Merytoryczny brak 3 dych

Merytoryczny brak 3 dych

Data: 2012-11-19 11:34:13
Autor: Franc
Merytoryczny brak 3 dych
Dnia Sun, 18 Nov 2012 15:41:03 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Listem otwartym oświadczam światu zwrócenie się do Meritum
Banku z mojÄ… reklamacjÄ…:

   Nie dostrzegam 30 zĹ‚otych, ktĂłre miaĹ‚am otrzymać w zamian
   za podpisanie w Waszym oddziale umowy (o prowadzenie mego
   RORu) z jednoczesnÄ… rezygnacjÄ… kosztownej wizyty kuriera.

MoĹĽe CiÄ™ nie lubiÄ…? :-)

Też pisałem reklamację na 30 dychy i:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Szanowny Panie,

W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 24.10.2012 r., uprzejmie informuję, iż z
przyczyn leżących po stronie Banku, nie została w terminie wypłacona,
nagroda wynikająca z Regulaminu promocji pod nazwą „Podpisać w placówce
korzystniej”.

W celu wyeliminowania powyższej nieprawidłowości Bank w dniu 30.10.2012 r.,
na Pana rachunku o numerze xxxxxxx zaksięgował kwotę w wysokości 30,00 zł,
tytułem nagrody za spełnienie warunków w rzeczonej promocji.

Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności proszę przyjąć
przeprosiny.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

Z powaĹĽaniem,
Karolina Wielbacka-Lamus
Asystent
Dział Obsługi Klientów
Departament Obsługi Klientów i Partnerów
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80-350 Gdańsk
tel.: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888
e-mail: klient@meritumbank.pl
www.meritumbank.pl

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kaska skonsumowana, czekam na koniec lokaty i heja!

--
Franc

Data: 2012-11-19 16:18:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Merytoryczny brak 3 dych

"Franc" 17neetj2p5v03.1ibfqkh07uxzn$.dlg@40tude.net

Może Cię nie lubi±? :-)

Lubi±, lubi±!! Oto dowód (; lubienia. ;)



   Od:     Bank
   Temat:  ODP: Reklamacja Rachunek bież±cy

   Tre¶ć:  Szanowna Pani,

   Uprzejmie informuję, iż odpowiedĽ na zgłoszenie z dnia 18.11.2012 r. została
   udzielona na zdefiniowany w systemie informatycznym Banku adres e-mail.

   W przypadku jakichkolwiek pytań lub w±tpliwo¶ci, proszę o kontakt
   z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii
   801 980 888, (+48) 58 77 88 888

   lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach
   od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

   Z poważaniem,

   Łukasz Matusiak

   Asystent
   Dział Obsługi Klientów
   Departament Obsługi Klientów i Partnerów

   Meritum Bank ICB S.A.
   ul. Chłopska 53
   80-350 Gdańsk

   tel.: (+48) 58 88 80 888,
   e-mail: klient@meritumbank.pl
   www.meritumbank.pl .pl

   Meritum Bank ICB Spółka Akcyjna: ul. Chłopska 53, 80-350 Gdańsk,
   wpisana do Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d
   Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS
   0000005245, kapitał zakładowy 317 869 560 zł - w cało¶ci opłacony,
   NIP 526-030-02-10, REGON 002005177


A oto i m@ila tre¶ć:

   Szanowna Pani,

   W nawi±zaniu do zgłoszenia z dnia 18.11.2012 r., uprzejmie informuję,
   iż z przyczyn leż±cych po stronie Banku, nagroda w promocji "Podpisać
   w placówce korzystniej", nie została Pani wypłacona w terminie wskazanym
   w regulaminie ww. promocji.

   Za zaistniał± sytuację oraz wynikaj±ce z niej niedogodno¶ci,
   proszę przyj±ć przeprosiny.

   Wyja¶niam, iż zostały przez Pani± spełnione wszystkie warunki
   do otrzymania ww. nagrody w ramach przedmiotowej promocji.

   Maj±c na uwadze powyższe, do dnia 20.11.2012 r. na Pani rachunek
   oszczędno¶ciowo - rozliczeniowy nr 52 1300 0000 2076 8465 4127 0001,
   zostanie przekazana nagroda w wysoko¶ci 30,00 zł.

   W przypadku jakichkolwiek pytań lub w±tpliwo¶ci, proszę o kontakt
   z Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii
   801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub +48) 58 88 80 888 od poniedziałku
   do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach
   od 9.00 do 17.00.

   Z poważaniem,

   Łukasz Matusiak

   Asystent
   Dział Obsługi Klientów
   Departament Obsługi Klientów i Partnerów

   Meritum Bank ICB S.A.
   ul. Chłopska 53
   80-350 Gdańsk

   tel.: (+48) 58 88 80 888,
   e-mail: klient@meritumbank.pl
   www.meritumbank.pl.pl




I oczywi¶cie dowód w postaci 3 dych złożyli na koncie.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Merytoryczny brak 3 dych

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona