Merytoryczny bubel ;)

Data: 2012-08-30 01:24:27
Autor: Waldek
Merytoryczny bubel ;)
Chyba wspominałem tu, że postanowiłem umerytorycznić żonkę
obdarowując ją gruponowym kuponem,
jednakże wystapił drobny zonk przy próbie złożenia wniosku...

Dość późno, aczkolwiek przed czasem wygasniecia promocji
merytoryczni rzutem na taśme zareagowali na złożoną reklamacje
w której to czytamy....
(..)

W odpowiedzi na poniższą korespondencję, uprzejmie informuję, iż Bank dokonał analizy Pana zgłoszenia.

Wyjaśniam, że z przyczyn niezależnych od Banku, kupon "Groupon" o numerze x/xxxx, zawierał niewłaściwie sparametryzowany kod.

Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć przeprosiny.

Nadmienię, iż obecnie w systemie informatycznym Meritum Banku ICB S.A. dokonano modyfikacji, mającej na celu umożliwienie akceptacji sześcioznakowych kodów groupona przez Bank, w tym kodu nr x/xxxx zakupionego przez Pana kuponu "Groupon".

(..)

No cóż, najbardziej mnie rozbawiły te przyczyny niezalezne od Banku ;)

Pozdrawiam

Data: 2012-08-30 03:21:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Merytoryczny bubel ;)

"Waldek" k1m8bb$7ce$1@node1.news.atman.pl

Chyba wspominałem tu, że postanowiłem umerytorycznić żonkę

Ja umerytoryczniłem matkę -- nie mogę aktywować debetówki.
Lokatę założyłem -- 5 kpln na 3 miesiące na 85 promili.

Co jeszcze mogę uczynić? ;) [dla moich pieniędzy?]

Mam też już merytoryczne konto firmowe pod wiewiórki.
(z mBankowego trzeba płacić złotówkę za przelew)

Niestety nie mam dodatkowej debetówki dla matki do moich
wiewiórek -- trzeba by upoważnić matkę do moich wiewiórek,
a to teraz kosztuje 15 złotych; gdy zakładałem swoje konto,
wiewiórki ostrzegły mnie, że później będzie to kosztowało,
a przy zakładaniu jest za free, ale nie powiedziały mi, po
co mi to upoważnienie...

O rezsz q...

-=-

Offtopicznie -- > Gdzie dają dobre (tanie i bezproblemowo
pracujące na smartfonie) VoIPy? FCN (FreecoNet/Tlenofon)
to złodziejstwo. Czy można jakoś rozblokować bramki
Tlenofonowe? Jak to dobrze, że jest Play...

Data: 2012-08-30 10:30:19
Autor: Waldek
Merytoryczny bubel ;)

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:k1mf71$38j$1node2.news.atman.pl...

gdy zakładałem swoje konto,
wiewiórki ostrzegły mnie, że później będzie to kosztowało,

O rezsz q...

O-rzesz..qu bardziej mi pasuje do zamiany 3 rozdan karta
na 3 stowkowe zagrania :/

-=-
Offtopicznie -- > Gdzie dają dobre (tanie i bezproblemowo
pracujące na smartfonie) VoIPy?

: NGT
 - sporadycznie uzywam 3CX ale TYLKO do wychodzacych
glownie przez klony betamaxa, nie interesuje odbior voipa na mobilnym

Jak to dobrze, że jest Play...

A dobrze, mloda wlasnie przytargała woreczek zakretek z coca-coli
kazda ponoc daje 2zl doladowania, a czasu malo bo do 31.08 promocja

EOT {NTG}

Data: 2012-08-30 12:00:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Merytoryczny bubel ;)

"Waldek" k1n8ar$p2q$1@node2.news.atman.pl

[...]

Tu to raczej przez z kropkowane. ;)
Imo wcześniej czy później musiało do tego dojść.
Za jakiś czas zapewne to podniosą do iluś %% z ,,wyplaty''.

Ale zapewne zawsze znajdą się banki dające wiśnie.
IMO Kaczyńskolubnych ludzi w Polsce nie brakuje -- trzeba
ich jakoś zachęcać do rezygnacji z szeleszczącego i brzęczącego pieniądza.

-=-
[...]

A co to ten cały beta maxymalny?

3CX raz za razem (nie zaś zarazem) uruchamia się,
ładując bezpardonowo w co się da... Dla mnie to
porażka!!! Cały ekran niespodziewanie zamienia
się w 3CX!!!

Smartfon to fajna zabawka. Mam prawie setkę aplikacji -- więcej
tu mieć nie mogę, albowiem brakuje mi miejsca. Nie pojmuję,
dlaczego smartfon ów ma tak mało pamięci ,,dyskowej''
i operacyjnej, z tym, że operacyjnej jakoś starcza,
zaś ,,dyskowej'' ciągle za mało!!! Muszę wywalać
aplikacje, które nie są mi potrzebne, choć są fajne.

Jak to dobrze, że jest Play...

A dobrze, mloda wlasnie przytargała woreczek zakretek z coca-coli
kazda ponoc daje 2zl doladowania, a czasu malo bo do 31.08 promocja

Ja też zamierzam przejść do Play. Dycha na rok to jest to!!!
Ale w mBanku mam jeszcze do wykorzystania 70 minut.

-=-

Nadal mi brak mapy offlajnowej na PeCeta.
Cała nadzieja w Googlach -- ale te zapewne nie chcą wspierania
Gatesowego gówna. Codziennie cieszę się tym, że nie kupiłem
gówna typu MainNav czy innego Holuksa bądź Garmina...

W Białymstoku z Aero2 wewnątrz mieszkania bywają kłopoty.
W Supraślu chyba i poza mieszkaniem bywa źle.

Merytoryczny bubel ;)