Merytoryczny bubel ;)

Data: 2012-08-30 03:21:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Merytoryczny bubel ;)

"Waldek" k1m8bb$7ce$1@node1.news.atman.pl

Chyba wspominałem tu, że postanowiłem umerytorycznić żonkę

Ja umerytoryczniłem matkę -- nie mogę aktywować debetówki.
Lokatę założyłem -- 5 kpln na 3 miesiące na 85 promili.

Co jeszcze mogę uczynić? ;) [dla moich pieniędzy?]

Mam też już merytoryczne konto firmowe pod wiewiórki.
(z mBankowego trzeba płacić złotówkę za przelew)

Niestety nie mam dodatkowej debetówki dla matki do moich
wiewiórek -- trzeba by upoważnić matkę do moich wiewiórek,
a to teraz kosztuje 15 złotych; gdy zakładałem swoje konto,
wiewiórki ostrzegły mnie, że później będzie to kosztowało,
a przy zakładaniu jest za free, ale nie powiedziały mi, po
co mi to upoważnienie...

O rezsz q...

-=-

Offtopicznie -- > Gdzie dają dobre (tanie i bezproblemowo
pracujące na smartfonie) VoIPy? FCN (FreecoNet/Tlenofon)
to złodziejstwo. Czy można jakoś rozblokować bramki
Tlenofonowe? Jak to dobrze, że jest Play...

Data: 2012-08-30 10:30:19
Autor: Waldek
Merytoryczny bubel ;)

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:k1mf71$38j$1node2.news.atman.pl...

gdy zakładałem swoje konto,
wiewiórki ostrzegły mnie, że później będzie to kosztowało,

O rezsz q...

O-rzesz..qu bardziej mi pasuje do zamiany 3 rozdan karta
na 3 stowkowe zagrania :/

-=-
Offtopicznie -- > Gdzie dają dobre (tanie i bezproblemowo
pracujące na smartfonie) VoIPy?

: NGT
 - sporadycznie uzywam 3CX ale TYLKO do wychodzacych
glownie przez klony betamaxa, nie interesuje odbior voipa na mobilnym

Jak to dobrze, że jest Play...

A dobrze, mloda wlasnie przytargała woreczek zakretek z coca-coli
kazda ponoc daje 2zl doladowania, a czasu malo bo do 31.08 promocja

EOT {NTG}

Data: 2012-08-30 12:00:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Merytoryczny bubel ;)

"Waldek" k1n8ar$p2q$1@node2.news.atman.pl

[...]

Tu to raczej przez z kropkowane. ;)
Imo wcześniej czy później musiało do tego dojść.
Za jakiś czas zapewne to podniosą do iluś %% z ,,wyplaty''.

Ale zapewne zawsze znajdą się banki dające wiśnie.
IMO Kaczyńskolubnych ludzi w Polsce nie brakuje -- trzeba
ich jakoś zachęcać do rezygnacji z szeleszczącego i brzęczącego pieniądza.

-=-
[...]

A co to ten cały beta maxymalny?

3CX raz za razem (nie zaś zarazem) uruchamia się,
ładując bezpardonowo w co się da... Dla mnie to
porażka!!! Cały ekran niespodziewanie zamienia
się w 3CX!!!

Smartfon to fajna zabawka. Mam prawie setkę aplikacji -- więcej
tu mieć nie mogę, albowiem brakuje mi miejsca. Nie pojmuję,
dlaczego smartfon ów ma tak mało pamięci ,,dyskowej''
i operacyjnej, z tym, że operacyjnej jakoś starcza,
zaś ,,dyskowej'' ciągle za mało!!! Muszę wywalać
aplikacje, które nie są mi potrzebne, choć są fajne.

Jak to dobrze, że jest Play...

A dobrze, mloda wlasnie przytargała woreczek zakretek z coca-coli
kazda ponoc daje 2zl doladowania, a czasu malo bo do 31.08 promocja

Ja też zamierzam przejść do Play. Dycha na rok to jest to!!!
Ale w mBanku mam jeszcze do wykorzystania 70 minut.

-=-

Nadal mi brak mapy offlajnowej na PeCeta.
Cała nadzieja w Googlach -- ale te zapewne nie chcą wspierania
Gatesowego gówna. Codziennie cieszę się tym, że nie kupiłem
gówna typu MainNav czy innego Holuksa bądź Garmina...

W Białymstoku z Aero2 wewnątrz mieszkania bywają kłopoty.
W Supraślu chyba i poza mieszkaniem bywa źle.

Merytoryczny bubel ;)