Messi "hejtu".

Data: 2014-04-23 03:17:21
Autor: stevep
Messi "hejtu".
# O spirali nienawiści, internetowym hejterstwie i chamstwie polityków  mówi w wywiadzie dla "Polska The Times" mówi Jarosław Kuźniar, dziennikarz  TVN24.

Według Kuźniara, granicę wolności słowa narusza między innymi Joachim  Brudziński. - Jeśli mamy się czepiać tych wszystkich wypowiedzi, to on  wielokrotnie narusza granicę słowa. Hofman robi to z wdziękiem  przystojnego cynika, na skrajne bon moty Palikota przestaliśmy już zwracać  uwagę, a Stefanowi Niesiołowskiemu wyrywa się tak wiele tak ostrego, że  zaczyna mnie bawić. Wszyscy są siebie warci - twierdzi Kuźniar.

Dziennikarz sugeruje, by nie łączyć języka internautów z językiem, którym  posługują się politycy. - Uodporniliśmy się na polityków. Oni nie są już  dla nas klasą wyżej. Ich chamstwo nie jest już naszym chamstwem. To już  tak nie działa. To dwa różne światy - uważa Kuźniar.

Tłumaczy z porównania którym posłużył się na Twitterze.
Jarosław Kuźniar

Ksiądz wynajęty przez PiS działa według logiki: najpierw błoto, potem  modlitwa. Telewizyjna realizacja opłacona przez PiS godna Kremla
Rozłóżmy to na czynniki pierwsze. Przychodzi ksiądz, który zachowuje się  jak polityk. Mówi wszystko to, co wcześniej albo później powie Jarosław  Kaczyński. Kończy i zaczyna się modlitwa. O to mi chodzi. Od jednego do  drugiego świata jest bardzo blisko. To zakłamanie - twierdzi.  - Jak widzę  realizację, którą przygotowało PiS, kamerę, która jedzie po fladze. Drugą  kamerę, najazd na prezesa, do krzyża, do hasła. Oni są świetnie,  profesjonalnie przygotowani. To wygląda dokładnie tak jak Putin wychodzi  na swój tron. Dziesiątki kamer i realizacja taka, że X-Factor w Wielkiej  Brytanii by się zawstydził - dodaje.

Czym jest według Jarosława Kuźniara "hejterstwo"? - Jeśli założymy, że  wkurzanie prawicowych trolli to "hejterstwo", to nim jestem - mówi. -  Polityk też może być trollem. Kto ich uprawnia do pisania w obraźliwy  sposób o mnie? Skoro atakują, muszę odpowiadać - uważa Kuźniar.

Według dziennikarza politycznymi "hejterami" są wszyscy. - Choć mistrzów  jest kilku: Hofman się profesjonalizuje. Brudziński bywa czasem jak Messi  "hejtu", trudno jest zapomnieć o Palikocie, o Kurskim, o Kempie,  Niesiołowskim - mówi Jarosław Kuźniar. #
Ze strony:
http://tnij.org/l9k8ou0

--
stevep