Metaliczne stukanie przy peda³owaniu

Data: 2009-06-30 03:52:55
Autor: Lukas
Metaliczne stukanie przy peda³owaniu
Witam

Od jakiego¶ czasu przy je¼dzie rowerem s³yszê takie metaliczne
stukanie miarowe tylko wtedy kiedy peda³ujê z bardzo ma³ym obci±¿eniem
i na wolniejszych prze³o¿eniach. Jak jadê z wiêkszym obci±¿eniem to
rower zachowuje siê cicho. Czy kto¶ mo¿e wie co to mo¿e byæ. Na innych
w±tkach wiele razy opisywane by³o takie 'stukanie' ale przewa¿nie przy
peda³owaniu pod obci±¿eniem.
Pozdrawiam i dziêki za porady

Data: 2009-06-30 12:32:42
Autor: marcin goralski
Metaliczne stukanie przy peda³owaniu
Dnia Tue, 30 Jun 2009 03:52:55 -0700 (PDT), Lukas napisa³(a):

moze ci lancuch trze o przednia przerzutke?

Data: 2009-06-30 04:42:52
Autor: Lukas
On 30 Cze, 13:32, marcin goralski <p...@pl.pl> wrote:
Dnia Tue, 30 Jun 2009 03:52:55 -0700 (PDT), Lukas napisa³(a):

moze ci lancuch trze o przednia przerzutke?

To odpada bo wtedy by³by taki delikatniejszy d¼wiêk a ten d¼wiêk to
brzmi jakbym ¶rubokrêtem tak lekko w rame uderza³. Tak mi sie
przynajmniej wydaje

Data: 2009-06-30 05:12:22
Autor: Tszy3
> [...]

To odpada bo wtedy by³by taki delikatniejszy d¼wiêk a ten d¼wiêk to
brzmi jakbym ¶rubokrêtem tak lekko w rame uderza³. Tak mi sie

Sprawd¼ czy wszystkie ogniwa w ³añcuchu chodz± lu¼no - mo¿e które¶
jest za bardzo skute i przeskakuje na kó³kach przerzutki.

--
Pozdrowienia
Tszy3

Data: 2009-06-30 12:39:40
Autor: piecia aka dracorp
Metaliczne stukanie przy peda³owaniu
Dnia Tue, 30 Jun 2009 05:12:22 -0700, Tszy3 napisa³(a):

> [...]

Sprawd¼ czy wszystkie ogniwa w ³añcuchu chodz± lu¼no - mo¿e które¶ jest
za bardzo skute i przeskakuje na kó³kach przerzutki.
U siebie mam co¶ podobnego, z opisu. I w moim przypadku suport by³ zardzewia³y i to powodowa³o takie dziwne odg³osy. Aczkolwiek ci±gle co¶ mi trzeszczy co jaki¶ czas i za ka¿dym razem czuæ to w nogach.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-06-30 14:37:56
Autor: dobrov
Lukas pisze:
[...]

Stuka³ mi tak kiedy¶ wk³ad supportu. Doprowadza³ mnie do sza³u.
A otem mu przesz³o i jeszcze conajmniej z 10tys km przejecha³
- do dzi¶ sprawny :)

Data: 2009-06-30 16:31:46
Autor: Max
Lukas pisze:
[...]

Zobacz krêc±c rêk± peda³y czy te¿ s³ychaæ czy tylko jak jedziesz pod obci±¿eniem ?

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-06-30 09:10:26
Autor: Mateusz
Metaliczne stukanie przy peda³owaniu
a odwróæ sobiwe rower do góry nogami - daj rêce na peda³y i doci¶nij -
bêdzie stuk ? je¿eli jest to tki metaliczny odg³os i do tego dyskretny
to wystarczy wykrêciæ miski suportu (masz wk³ad ?) i korby same i
porz±dnie wyczy¶ciæ i nasmarowaæ - tu ju¿ z umiarem. Jak nie masz
takich narzêdzi to zawsze mo¿esz i¶æ na jaki¶ serwis to Ci to zrobi±
czasami za friko. Jeszcze mog± byæ ³o¿yska w peda³ach - sprawd¼ czy
masz luzy - chocia¿to ma³o prawdopodobne ¿eby peda³y tak stuka³y.

Metaliczne stukanie przy peda³owaniu