Metalizacja próżniowa plastiku - Uwaga !

Data: 2016-02-14 16:26:12
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Metalizacja próżniowa plastiku - Uwaga !
Gdybyście chcieli "pochromować" jakieś elementy plastikowe do moto, to przestrzegam przed firmą VacMet 2 z Chrząstawy pod Wrocławiem. Na skutek przegrzania podczas procesu, zdeformowali mi plastikowy boczek do mojego moto.
Reklamacji nie uznali bo ... oni się starali, wyszło jak wyszło, no cóż czasami się zdarza.

Wiesiek

Metalizacja próżniowa plastiku - Uwaga !