Metalowa lina w poprzek drogi

Data: 2014-04-30 16:26:03
Autor: Marek Wisniewski
Metalowa lina w poprzek drogi
W dniu środa, 30 kwietnia 2014 22:06:08 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
Witam,

Wyszedłem dzisiaj na rower. Jadąc szosą zjechałem w boczną polną drogę między drzewa (droga na szerokość samochodu). Był pierwszy zakręt, drugi i nagle przeleciałem przez kierownice.

W poprzek drogi na wysokości ~40-50cm rozciągnięta jest metalowa lina grubości ~5mm, zamocowana do dwóch słupków; a to efekt - http://oi60.tinypic.com/ruz3lw.jpg.

Droga jak sprawdziłem, prowadzi dalej do prawdopodobnie czyjeś działki (tak wnioskuje ponieważ znajdują się tam usypane hałdy ziemi, a plac jest wyrównany).

- przy zjeździe z szosy nie ma żadnych znaków czy tablic

- przy samej linie ani wzdłuż drogi na odcinku skrzyżowanie-blokada, nie ma żadnych znaków, tablic czy ostrzeżeń

Wokół słupków po obu strona znajduje się dostatecznie dużo miejsca, żeby i tak przejechać - także samochodem. Jaki jest sens stawiania w takim razie takich przeszkód, jeżeli taką samą skuteczność miała by np. tablica "Teren prywatny"?

Za parę dni pewnie się zagoi, ale lina była brudna i zardzewiała, dlatego chciałbym przynajmniej to zgłosić na komisariacie i dostać potwierdzenie. Ma to sens? I czy ewentualnie wystarczyłoby gdybym opowiedział to samo oraz wskazał miejsce - ewentualnie pokazał zdjęcia?

-- Pozdrawiam,

Mateusz Bogusz

Jak sie sprywatyzuje lasy, to beda znaki.

Metalowa lina w poprzek drogi