Metalowa lina w poprzek drogi

Data: 2014-05-02 19:42:26
Autor: Mateusz Bogusz
Metalowa lina w poprzek drogi
Dzięki,

Zgłosiłem SM i policji. W obu przypadkach usłyszałem, że skontaktują się z właścicielem / sprawdzą miejsce.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2014-05-02 14:20:51
Autor: Przemek Lipski
Metalowa lina w poprzek drogi
W dniu pi±tek, 2 maja 2014 18:42:26 UTC+1 u¿ytkownik Mateusz Bogusz napisa³:
Dziêki,

Zg³osi³em SM i policji. W obu przypadkach us³ysza³em, ¿e skontaktuj± siê z w³a¶cicielem / sprawdz± miejsce.

Dowiaduj sie jak zalatwili sprawe i daj znac. Na takie cos powinni natychmiast zareagowac.

Data: 2014-05-03 02:01:02
Autor: animka
W dniu 2014-05-02 23:20, Przemek Lipski pisze:
W dniu piątek, 2 maja 2014 18:42:26 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
[...]

Zgłaszaj wniosek o zapłatę z polisy.

--
animka

Data: 2014-05-03 01:01:12
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> napisał w wiadomości news:lk0le8$147$1node1.news.atman.pl...
Dzięki,

Zgłosiłem SM i policji. W obu przypadkach usłyszałem, że skontaktują się z właścicielem / sprawdzą miejsce.

Bo należało zgłasza wypadek z miejsca zdarzenia, to by przyjechali natychmiast.

Data: 2014-05-03 02:00:17
Autor: animka
W dniu 2014-05-02 19:42, Mateusz Bogusz pisze:
Dzięki,

Zgłosiłem SM i policji. W obu przypadkach usłyszałem, że skontaktują się
z właścicielem / sprawdzą miejsce.

Trzeba było iść na oddział ratunkowy. Zastrzyk przeciwtężcowy by Ci zrobili.
Jeden mój kolega też woadł na drut (w nocy) i wyrwało mu kawał mięsa na łydce, potem dwie operacje - przeszczep skóry...brr.

--
animka

Metalowa lina w poprzek drogi