Metas nie otwiera całego wykresu.

Data: 2010-02-01 11:33:12
Autor: Endriu
Metas nie otwiera całego wykresu.
Panowie zapewne będą wiedzieli.
W Ami i w Metasie otwieram ten sam wykres (np. Wig 20).

 W Ami otwiera normalnie cały (od 1994 do dzisiaj), a w Metasie tylko (od lutego 2008 do dzisiaj). (Wersja Metasa - 11).

Co kliknąc aby w metasie otwierał się cały wykres ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-01 11:52:00
Autor: DJ\(Dominik\)
Metas nie otwiera całego wykresu.
Chyba na dole przy datach klikasz prawym i wybierasz zakres, ale głowy nie dam bo dawno metasa nie używałem.
DJ

Data: 2010-02-01 20:32:00
Autor: Endriu
Metas nie otwiera całego wykresu.

Chyba na dole przy datach klikasz prawym i wybierasz zakres, ale głowy nie
dam bo dawno metasa nie używałem.

Dzięki za pomoc.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-01 12:14:16
Autor: kigam

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Endriu a od czego Ty jesteś doktorem, bo mam nadzieję nie leczysz.

Data: 2010-02-01 13:05:31
Autor: Ritchie
kigam <pilot.zolwia@gmail.com> napisał(a):

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
> Panowie zapewne będą wiedzieli.
> W Ami i w Metasie otwieram ten sam wykres (np. Wig 20).

Z tego co pamietam, to w gornym menu w ktorejs z zakladek jest opcja 'x-
axis' (albo cos takiego). I tam ustawiasz zakres dat do wyswietlania. Pzdr. Ritchie.

Data: 2010-02-04 21:10:11
Autor: stary
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu