Metas - spis.

Data: 2010-12-01 17:43:10
Autor: Endriu
Metas - spis.
Czy natrafił ktoś na spis formuł w Metasie coś na wzór Amibroker'owskiego:.

AFL Function Reference
http://www.amibroker.com/guide/afl/afl_index.php?m=1

Szukałem gdzies tutaj
http://www.meta-formula.com/metastock-reference-function.html

ale nie widzę czegoś takiego .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-02 11:10:17
Autor: SERG
Metas - spis.
Data: 2010-12-02 19:06:12
Autor: Endriu
Metas - spis.
Może coś takiego
http://trader.online.pl/MSZ/e-0-tytulowa-a.html

Wielkie dzięki :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-02 19:16:01
Autor: Endriu
Metas - spis.
Może coś takiego
http://trader.online.pl/MSZ/e-0-tytulowa-a.html

Wielkie dzięki :).

Ups.. chyba za wcześnie pochwaliłem widzę. Mnie nie chodzi o spis indicator'ów, a o spis funkcji. Nie interesuje mnie jak tworzy się MACD, ADX itp. tylko jaką funkcję w kodzie poszczególnych indicator'ów spełniaja funkcje typu:

Mov, Cum, PREV itp...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-02 20:02:59
Autor: Endriu
Metas - spis.
[...]

Dobra chyba wiem...

Spis funkcji
Indicator Builder/ New/ Formula / Functions/  dojdziemy do spisu funkcji.

A jak już mamy funkcje to Help i Wyszukaj.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-02 22:05:22
Autor: skippy
Metas - spis.
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:id8npi$ieq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

ciekawe funkcje, zgadzam się

Data: 2010-12-22 09:28:35
Autor: Endriu
Metas - spis.
ciekawe funkcje, zgadzam się

A znasz ich odpowiedniki w Ami ? ( jeszcze się and nimi nie zastanawiałem - tak pytam z czystego lenistwa - może ktos wie i zaoszczędzi mi trudów myślenia :) ).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-22 11:14:35
Autor: skippy
Metas - spis.

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iescrv$kr6$1usenet.news.interia.pl...
ciekawe funkcje, zgadzam się

A znasz ich odpowiedniki w Ami ? ( jeszcze się and nimi nie zastanawiałem - tak pytam z czystego lenistwa - może ktos wie i zaoszczędzi mi trudów myślenia :) ).

Ami mnie tak zmęczył rysowaniem AT ponzej krytyki, że go nie uzywam.
Metki zresztą tez nie.
Sam sobie robie narzedzia więc ci nie pomogę.

Mój komentarz był pewnego rodzaju dowcipem.

Metas - spis.