Metastock

Data: 2009-04-07 22:55:32
Autor: Gekko
Metastock
Gdzie moglbym znalesc fachowa (moze byc platna) pomoc w stworzeniu systemu w tym programie. Moze sa jakies fora, grupy dyskusyjne...?

W skrocie: chcialbym zbudowac 'megawskaznik' sluzacy do gry na kontraktach terminowych na wig 20. Bedzie on bazowal na kilkudziesieciu wskaznikach (codziennie optymalizowanych) ... wynikiem ma byc wartosc od -43 do powiedzmy 43, tzn. - 43 oznacza ze 43 wskazniki zajely pozycje krotka, +43 dluga...

Gra na interwale 1H

Oczywiscie zalezy mi na automatyzacji obliczen, a nie sledzeniu kazdego z wskaznikow z osobna, bo tak tez niby mozna...

Gekko

Data: 2009-04-07 14:12:54
Autor: AldikWr
Metastock
On 7 Kwi, 22:55, "Gekko" <gekkon...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Brzmi ciekawie,

http://forum.equis.com/
http://www.traderji.com/metastock/
http://www.trade2win.com/boards/metastock/

Trochę dużo wskaźników, nie wiem jak z ich implementacja.
Będziesz publikował wyniki?

Data: 2009-04-07 23:41:17
Autor: Gekko
Metastock
Trochę dużo wskaźników, nie wiem jak z ich implementacja.
Będziesz publikował wyniki?

Dzieki!
Nie wiem, szczerze piszac... :)
Testuje system juz ok. 12 miesiecy i wyniki sa imponujace.
Niestety nie mam mozliwosci robienia bactestow, ze wzgledu na codzienna optymalizacje...
No moze przez kilka miesiecy puszcze sygnaly na blogu....

Gekko

Data: 2009-04-08 22:16:09
Autor: axel
Metastock

Użytkownik "Gekko" <gekkonews@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grghbi$k1g$1news.onet.pl...
[...]

Dziecko Drogie !
Dobrze że TYLKO na razie testujesz, bo...jak zaczniesz grę prawdziwą....wtopa pewna !
Wynik masz imponujący bo CODZIENNIE OPTYMALIZUJESZ....czyli grasz po sesji = skreślasz kupony TOTO-LOTKA tuż po losowaniu (skreślając oczywiście wylosowane numerki) i jeszcze ździwiony jesteś że trafiłeś 6-kę i wygrałeś !????

axel

Data: 2009-04-08 22:35:04
Autor: Gekko
Metastock
Dziecko drogie!

Optymalizacja jest PRZED sesja!
Po sesji poprzedniej, wiec nie pisz skoro nie wiesz...
Rok skrupulatnych tesow, wiec mnie nie irytuj!

Gekko

Data: 2009-04-09 21:19:17
Autor: darkestlaj
Metastock

oke troche koduje w metasie ;] wiec moze pomoge
stworzenie takiego wskaznika (jesli dobrze zrozumialem) moze byc dosc trudne, z kilku oczywistych powodow.. pojedynczy wskaznik w metasie przyjmuje max 30 odniesien (typu IF,SECURITY,FML itp) i jesli dobrze pamietam max 2000 znakow nie wiem czy wskazniki na ktorych sie opierasz sa to standardowe wskanizki dostepne w metasie czy jakies wieksze kombinacje wymysliles, ale tak czy inaczej musialbys codziennie  zmieniac kod we wskazniku (ten ktory optymalizujesz) badz w kilku powiazanych wskaznikach w przypadku duzej komplikacji kodu (max30,max2000), podobnie zreszta bedzie w przypadku stworzenia porady eksperckiej
jesli moge cos zasugerowac proponuje zmniejszyc liczbe optymalizowanych zmiennych do 6 i wtedy swobodnie mozesz zbudowac jeden wskaznik z mozliwoscia szybkich zmian w okienku wskaznika nie znajac szczegolow niewiele wiecej moge napisac

Data: 2009-04-11 20:36:38
Autor: Gekko
Metastock
[...]

W koncu jakas rzeczowa odpowiedz.
Wielkie dzieki!
Na tym etapie, pominmy jednak metodologie procesu optymalizacji...
To co jest dla mnie najwazniejsze na ten moment to schemat budowy 'megawskaznika' czy tez 'wskaznika wskaznikow' (zwal jak zwal ;-)
Zalozmy ze ma byc on poczatkowo oparty na prostych wskaznikach (ROC, %R , STOCH) w liczbie powiedzmy 20.
Co najistotniejsze, chcialbym aby jego wynikiem byla liczba z przedzialu (-20,20) - uwazam ze jasna rzecza jest co bedzie oznaczala...

Jak to zrobic?

Gekko

Data: 2009-04-11 22:46:57
Autor: GiełduGiełdu
Metastock
Gekko <gekkonews@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Proste. Zainwestuj w podręcznik np. do Basica, ale lepiej do Pascala lub C, zdobądź sam język progrmowania (czyli kup tak jak Metasa:-) i trochę posiedź.
Zapomnij o metasie. Nie nadaje się do żadnego testowania.

Pozdrowienia,
GiełduGiełdu

Data: 2009-04-12 14:03:09
Autor: Gekko
Metastock
Proste. Zainwestuj w podręcznik np. do Basica, ale lepiej do Pascala lub C,

To nie takie proste, bo czasochlonne :)

zdobądź sam język progrmowania (czyli kup tak jak Metasa:-)

Mam i pewnie sie zdziwisz ale oryginalna wersje  RT

i trochę posiedź.

Znowu czasochlonne...

Zapomnij o metasie. Nie nadaje się do żadnego testowania.

a to czemu? Zreszta testowanie nie jest najwazniejsze, a sam system ktory opracowalem.

Jestem gotow zaplacic za pomoc.

Gekko

Data: 2009-04-08 23:52:54
Autor: AldikWr
Metastock
On 8 Kwi, 22:16, "axel" <a...@bankier.pl> wrote:
U ytkownik "Gekko" <gekkon...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:grghbi$k1g$1news.onet.pl...

> [...]

> optymalizacje...
> No moze przez kilka miesiecy puszcze sygnaly na blogu....

Dziecko Drogie !
Dobrze e TYLKO na razie testujesz, bo...jak zaczniesz gr
prawdziw ....wtopa pewna !
Wynik masz imponuj cy bo CODZIENNIE OPTYMALIZUJESZ....czyli grasz po sesji > skre lasz kupony TOTO-LOTKA tu po losowaniu (skre laj c oczywi cie
wylosowane numerki) i jeszcze dziwiony jeste e trafi e 6-k i wygra e
!????

axel

przesadzasz, można oprogramować strategię i wygrywać.

Data: 2009-04-09 16:28:45
Autor: komancz
Metastock
Zobacz tutaj!