Metastock - atr - konsola ?

Data: 2009-11-15 06:33:08
Autor: crashev
Metastock - atr - konsola ?

Witam,
Dopiero zaczynam swoją przygodę z oprogramowaniem Metastock i próbuje
ogarnąć jego funkcjonalność.
Czy w tym oprogramowaniu istnieje jakaś konsola, w której można
wstukiwać formuły i od razu widzieć wynik takiej operacji ?

Np. wpisuje i dostaje od razu jakiś wynik:

atr(2)
999

?

Data: 2009-11-16 08:25:00
Autor: DeJotTe
Metastock - atr - konsola ?
Czy w tym oprogramowaniu istnieje jakaś konsola, w której można
wstukiwać formuły i od razu widzieć wynik takiej operacji ?
Np. wpisuje i dostaje od razu jakiś wynik:
atr(2) 999

W Commentary Window można wyswietlic wyniki wpisanych formuł.

Data: 2009-11-29 04:52:28
Autor: crashev
Metastock - atr - konsola ?
On 16 Lis, 08:25, "DeJotTe" <dejo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Np. wpisuje i dostaje od razu jakiś wynik:
> atr(2) 999

W Commentary Window można wyswietlic wyniki wpisanych formuł.

A trochę więcej szczegółów mógłbyś podać. Jestem początkującym
użytkownikiem więc fajnie by było jakbyś napisał: kliknij tu tu, wpisz
to, wynik będzie tam.

Metastock - atr - konsola ?