Meteorolodzy alarmują: Nadchodzi gwałtowne załamanie pogody. Może być jak w zimie

Data: 2014-01-20 15:28:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Meteorolodzy alarmują: Nadchodzi gwałtowne załamanie pogody. Może być jak w zimie
Polacy powinni szykować ciepłe czapki i kurtki. Jak alarmują serwisy meteorologiczne, nad Polskę nadchodzą niespodziewane masy bardzo zimnego powietrza.

– Wszystko wskazuje na to, że poczujemy się jak w zimie – informuje TVN Meteo. – Będzie zimno, ślisko, a może nawet spadnie śnieg – dodaje gazeta.pl.

Według naszych informacji wojewodowie zwołali już zebrania sztabów kryzysowych. Dodatkowo na fanpage’ach największych portali od niedzieli dyżurują psychologowie, którzy instruują, jak sobie radzić w obliczu załamania pogody.

To niestety nie koniec złych wiadomości. Według wstępnych danych niekorzystna aura może się nad naszym krajem utrzymać nawet do wiosny.

http://tiny.pl/q54z3

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-20 15:54:15
Autor: Marek Czaplicki
Meteorolodzy alarmuj±: Nadchodzi gwałtowne załamanie pogody. Może być jak w zimie
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 15:28:

Polacy powinni szykować ciepłe czapki i kurtki. Jak alarmuj± serwisy
meteorologiczne, nad Polskę nadchodz± niespodziewane masy bardzo zimnego
powietrza.

? Wszystko wskazuje na to, że poczujemy się jak w zimie ? informuje TVN
Meteo. ? Będzie zimno, ¶lisko, a może nawet spadnie ¶nieg ? dodaje
gazeta.pl.

Według naszych informacji wojewodowie zwołali już zebrania sztabów
kryzysowych. Dodatkowo na fanpage?ach największych portali od niedzieli
dyżuruj± psychologowie, którzy instruuj±, jak sobie radzić w obliczu
załamania pogody.

To niestety nie koniec złych wiadomo¶ci. Według wstępnych danych
niekorzystna aura może się nad naszym krajem utrzymać nawet do wiosny.

http://tiny.pl/q54z3

Jak jest zima to musi być zimno. Takie s± odwieczne prawa natury. Pani kierowniczko, ja nie palę? Ja cały czas palę. :-)

Data: 2014-01-20 19:31:28
Autor: Budzik
Meteorolodzy alarmuj±: Nadchodzi gwałtowne załamanie pogody. Może być jak w zimie
Użytkownik Marek Czaplicki emcza@gazeta.pl ...

Jak jest zima to musi być zimno.

Pilka jest okr±gła a bramki s± dwie.

Data: 2014-01-20 20:39:24
Autor: Marek Czaplicki
Budzik pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 20:31:

Użytkownik Marek Czaplicki emcza@gazeta.pl ...

Jak jest zima to musi być zimno.

Pilka jest okr±gła a bramki s± dwie.

To już nie ten film. :-)

Data: 2014-01-20 20:53:13
Autor: Budzik
[...]

Jaki film? Mi¶? My¶lałem, że to mog± być takie ogólne truizmy :)

Meteorolodzy alarmują: Nadchodzi gwałtowne załamanie pogody. Może być jak w zimie