Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę

Data: 2010-02-02 12:24:02
Autor: awe
Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę
Data: 2010-02-02 13:06:06
Autor: awe
Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hk93ng$qvm$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk91kv$n5v$1news.onet.pl...
Klimatyczne ocieplenie

Jak w Afryce będzie ciepło

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Meteorolodzy-ostrzegaja-snieg-zasypie-cala-Polske,wid,11915435,wiadomosc.html

To przez PiS dlatego, że opóźniali wprowadzenie wspólnej waluty EUR w Polsce i przez PO że oszukali nas Polaków jak PiS obiecując wprowadzenie EUR w 2011..
Jaki inny związek może mieć ta wiadomośc z polityką i tematyką tej grupy?
-- -- -- -- -- -
zebys sie glabie cieplo ubral, bo dostaniesz zapalenia MoSgu
awe

Data: 2010-02-02 14:37:31
Autor: awe

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hk9586$t1b$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk943a$u7m$1news.onet.pl...
zebys sie glabie cieplo ubral, bo dostaniesz zapalenia MoSgu
awe

Ale podczas opadów śniegu będzie zaledwie -1 a do tej pory było (-20 : -5) więc co to za nowina żeby się ciepło ubierać zimą każdy wie.
-- -- -- -- -- -- --
no tak ale jak ugrzezniesz w zaspie to wystarczy zeby nochal ci odpadl
awe

Data: 2010-02-02 16:14:33
Autor: awe

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hk9bfm$6tf$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk99fq$emp$1news.onet.pl...
no tak ale jak ugrzezniesz w zaspie to wystarczy zeby nochal ci odpadl
awe

Taaa bo ja bym tam siedzial do wiosny az snieg stopnieje?
-- -- -- -- -- -- --
nie dyskutuj tylko podziekuj ze cie ostrzeglem..roznie bywa i czasem pare godzin wystarczy zebys wyzional ducha. poza tym nei wiem gdzie mieszkasz, moze tam gdzie zajece ostrza se na kamieniach ..
awe

Data: 2010-02-02 15:08:45
Autor: Grzegorz Z.
Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę
Dnia Tue, 2 Feb 2010 12:24:02 +0100, awe napisał(a):

Klimatyczne ocieplenie

A żebyś wiedział:

http://en.wikipedia.org/wiki/Shutdown_of_thermohaline_circulation

Data: 2010-02-02 15:20:47
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
Dnia Tue, 2 Feb 2010 12:24:02 +0100, awe napisał(a):

Klimatyczne ocieplenie

A żebyś wiedział:

http://en.wikipedia.org/wiki/Shutdown_of_thermohaline_circulation

Zabawne, jak to wszystkie ciecie sie staja nagle specjalistami od klimatologii.

R.

Data: 2010-02-02 15:22:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 02 Feb 2010 15:20:47 +0100, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Jak ty lub tobie podobni cytują ten kiepski dowcip o kostkach lodu i
szklance to już nie są cieciami od klimatologii?

Data: 2010-02-02 15:39:21
Autor: raff
[...]

No to teraz ladnie mi pokaz w ktorym miejscu cytowalem cos takiego.

Studencie zaoczny.

R.

Data: 2010-02-02 15:43:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 02 Feb 2010 15:39:21 +0100, raff napisał(a):

[...]

Tobie podobnych też mam uwzględnić?

Studencie zaoczny.

Czep się lepiej indeksu tej waszej klempy. --

Data: 2010-02-02 15:54:05
Autor: raff
[...]

No i prosze jak Grzesio wymieka.

R.

Data: 2010-02-02 16:03:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 02 Feb 2010 15:54:05 +0100, raff napisał(a):

[...]

Lodowce też:

http://wiadomosci.onet.pl/2122380,12,1,1,,item.html

Data: 2010-02-02 16:07:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 02 Feb 2010 16:06:29 +0100, raff napisał(a):

[...]

Jeden, na zachętę. --

Data: 2010-02-02 15:54:49
Autor: raff
[...]

Nie. Wystarczy ze tylko mnie. A teraz prosze.

R.

Data: 2010-02-02 16:06:59
Autor: Grzegorz Z.

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3fe91151d8bd8240

Data: 2010-02-02 16:08:23
Autor: raff
[...]

Czy ja sie nazywam Slawek ?

R.

Data: 2010-02-03 12:08:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 02 Feb 2010 16:08:23 +0100, raff napisał(a):

[...]

A czy ja jestem cieciem? --

Data: 2010-02-03 15:49:18
Autor: raff
[...]

Wypowiadasz sie o czyms, o czym sie nie znasz, wiec tak.

R.

Data: 2010-02-03 15:55:57
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Dnia Wed, 03 Feb 2010 15:49:18 +0100, raff napisał(a):

[...]

Tematem twojej pracy doktorskiej był north atlantic current?

Czy tylko licencjata z tego robiłeś?

Data: 2010-02-03 16:00:58
Autor: raff
[...]

Za duzo chcialbys wiedziec. To nie twoj biznes.

R.

Data: 2010-02-03 16:06:41
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Dnia Wed, 03 Feb 2010 16:00:58 +0100, raff napisał(a):

[...]

No ale ty pierwszy zacząłeś porównywać nasze kwalifikacje.

Data: 2010-02-03 16:27:51
Autor: raff
[...]

Nic nie zaczalem porownywac. Powiedzialem tylko ze twoje sa do dupy.

Widzisz jak zaczynasz wekslowac ?

R.

Data: 2010-02-03 16:34:37
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Dnia Wed, 03 Feb 2010 16:27:51 +0100, raff napisał(a):

[...]

Skąd mam wiedzieć że twoje są do dupy?

Data: 2010-02-03 16:58:52
Autor: raff
Grzegorz "chamidło" Z. pisze:
[...]

Ide popatrzec jak grzyb rosnie na scianie, albo mrowki chodza po przedpokoju. Wiecej to ma sensu niz rozmowa z Grzesiem.

R.

Data: 2010-02-03 17:07:01
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Dnia Wed, 03 Feb 2010 16:58:52 +0100, raff napisał(a):

Grzegorz "chamidło" Z. pisze:
[...]

Autorytatywnie stwierdziłeś że nie mam kwalifikacji by wpastować artykuł z
wikipedii nt north atlantic current, a gdy zapytałem cię o to jakie ty masz
kwalifikacje by moją wiedzę oceniać - powiedziałeś ni mniej więcej tylko że
huj mi do tego.

I to ma być ta "rozmowa" ? --

Data: 2010-02-03 21:28:33
Autor: raff
[...]

No, cos tam jednak Grzesio rozumie.

Ale nawet nie potrafi przetlumaczyc "north atlantic current".

R.

Data: 2010-02-04 11:45:15
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
Dnia Wed, 03 Feb 2010 21:28:33 +0100, raff napisał(a):

[...]

Podobają mi się takie anglojęzyczne określenia po prostu.

Ładniej brzmią w oryginale niż w mowie lachów.

Tak samo jak na przykład "trans lunar insertion".

Data: 2010-02-02 15:18:57
Autor: mkarwan
[...]

W zimie sypie snieg a lecie pada deszcz.
Gdyby w lecie sypał śnieg byłoby się czym przejmować.
Do wiosny już tylko kilka tygodni.
Duże opady śniegu uzupełnia wody gruntowe w trakcie topnienia.

Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę