Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę

Data: 2010-02-02 13:06:06
Autor: awe
Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hk93ng$qvm$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk91kv$n5v$1news.onet.pl...
Klimatyczne ocieplenie

Jak w Afryce będzie ciepło

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Meteorolodzy-ostrzegaja-snieg-zasypie-cala-Polske,wid,11915435,wiadomosc.html

To przez PiS dlatego, że opóźniali wprowadzenie wspólnej waluty EUR w Polsce i przez PO że oszukali nas Polaków jak PiS obiecując wprowadzenie EUR w 2011..
Jaki inny związek może mieć ta wiadomośc z polityką i tematyką tej grupy?
-- -- -- -- -- -
zebys sie glabie cieplo ubral, bo dostaniesz zapalenia MoSgu
awe

Data: 2010-02-02 14:37:31
Autor: awe

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hk9586$t1b$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk943a$u7m$1news.onet.pl...
zebys sie glabie cieplo ubral, bo dostaniesz zapalenia MoSgu
awe

Ale podczas opadów śniegu będzie zaledwie -1 a do tej pory było (-20 : -5) więc co to za nowina żeby się ciepło ubierać zimą każdy wie.
-- -- -- -- -- -- --
no tak ale jak ugrzezniesz w zaspie to wystarczy zeby nochal ci odpadl
awe

Data: 2010-02-02 16:14:33
Autor: awe

Użytkownik "Sam Brown" <sbrown@news.united.world> napisał w wiadomości news:hk9bfm$6tf$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk99fq$emp$1news.onet.pl...
no tak ale jak ugrzezniesz w zaspie to wystarczy zeby nochal ci odpadl
awe

Taaa bo ja bym tam siedzial do wiosny az snieg stopnieje?
nie dyskutuj tylko podziekuj ze cie ostrzeglem..roznie bywa i czasem pare godzin wystarczy zebys wyzional ducha. poza tym nei wiem gdzie mieszkasz, moze tam gdzie zajece ostrza se na kamieniach ..
awe

Meteorolodzy ostrzegają: śnieg zasypie całą Polskę