Meteory.

Data: 2012-12-17 09:27:58
Autor: xan
Meteory.
W dniu 17.12.2012 06:07, Michał pisze:
  Marek najpewniej widział w spadających na Ziemię gwiazdach z
Apokalipsy deszcz meteorytów. W Apokalipsie jest napisane:"podobnie jak
figowiec wstrząsany silnym wiatrem zrzuca niedojrzałe owoce (..)".
Przyszło mi do głowy kiedyś, że to można tłumaczyć zaburzeniem
stabilności środka Ziemi, co dla obserwatora da opisany wyżej efekt.
Skąd opisany skutek to ciekawe pytanie.
  Jest jeszcze o tym, że od oblicza Boga uciekły niebo i ziemia, zamiat
gadać o miliardach lat, po których to Słońce wybuchnie i pochłonie
Ziemię, co k.. jest bardziej niż żałosne, może ktoś ruszy głową?

1. Jak by ziemia "straciła stabilność środka ziemi (co to hasło ? chyba masz na myśli zanikanie grawitacji, pola magnetycznego)" to słoneczko zdmuchnie atmosferę a to co zostanie nie uduszone to wysmaży na skwarki.

2. Walnięcie "kamyczka" w ziemię jest możliwe, ale mało prawdopodobne, król Jowisz działa jak ćpun, wciąga wszystko :D

3. Słoneczko kiedyś się wypali (nie wybuchnie) jak polskie artystki, i z rozpaczy się roztyje :D

Data: 2012-12-17 01:50:39
Autor: Leszczur
Meteory.
On 17 Gru, 09:27, xan <i...@activsoft.pl> wrote
> [...]

masz na myśli zanikanie grawitacji, pola magnetycznego)" to słoneczko
zdmuchnie atmosferę a to co zostanie nie uduszone to wysmaży na skwarki.

On pewnie liczył na romantyczne wyrzucenie Ziemi z obecnej orbity i
podróż przez galaktykę.

2. Walnięcie "kamyczka" w ziemię jest możliwe, ale mało prawdopodobne,
król Jowisz działa jak ćpun, wciąga wszystko :D

:-)

3. Słoneczko kiedyś się wypali (nie wybuchnie) jak polskie artystki, i z
rozpaczy się roztyje :D

Ale po kolejnych "kilku" latach przejdzie drastyczną kurację
odchudzającą. Również naśladując polskie artystki!
Zaraz dojdziemy do wniosku, że słońce jest jak Maryla Rodowicz.

Pozdro

L'e-szczur

Meteory.