Meteory.

Data: 2012-12-17 17:55:31
Autor: Przemys³aw M.
Meteory.
Dnia Mon, 17 Dec 2012 06:07:51 +0100, Michał napisał(a):

  Marek najpewniej widział w spadających na Ziemię gwiazdach z Apokalipsy deszcz meteorytów. W Apokalipsie jest napisane:"podobnie jak figowiec wstrząsany silnym wiatrem zrzuca niedojrzałe owoce (..)". Przyszło mi do głowy kiedyś, że to można tłumaczyć zaburzeniem stabilności środka Ziemi, co dla obserwatora da opisany wyżej efekt. Skąd opisany skutek to ciekawe pytanie.
  Jest jeszcze o tym, że od oblicza Boga uciekły niebo i ziemia, zamiat gadać o miliardach lat, po których to Słońce wybuchnie i pochłonie Ziemię, co k.. jest bardziej niż żałosne, może ktoś ruszy głową?

Po co? Mohery i tak wierzą, że ktos zabierze ich zywcem do nieba. Bedą tam
leżeć do góry brzuchem, obżerać się szynką, pić piwo, chlać gorzałę, bzykać
dziewice, dawać dupy murzynom i nic nie robić całe dnie. --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-12-17 19:52:10
Autor: Wiesiaczek
Meteory.
On Mon, 17 Dec 2012 17:55:31 +0100, Przemysław M. wrote:

Dnia Mon, 17 Dec 2012 06:07:51 +0100, Michał napisał(a):

  Marek najpewniej widział w spadających na Ziemię gwiazdach z
Apokalipsy deszcz meteorytĆ³w. W Apokalipsie jest napisane:"podobnie jak
[...]
gadać o miliardach lat, po ktĆ³rych to Słońce wybuchnie i pochłonie
Ziemię, co k.. jest bardziej niż żałosne, może ktoś ruszy głową?

Po co? Mohery i tak wierzą, że ktos zabierze ich zywcem do nieba. Bedą
tam leżeć do gĆ³ry brzuchem, obżerać się szynką, pić piwo, chlać gorzałę,
bzykać dziewice, dawać dupy murzynom i nic nie robić całe dnie.

Podoba mi  się Twoja wizja... no, może bez tych murzynĆ³w:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwĆ³ch okazjach:
Gdy są ogĆ³rki i gdy ich nie ma" Ā®

Data: 2012-12-18 03:46:10
Autor: Michał
Meteory.
W dniu 2012-12-17 17:55, Przemysław M. pisze:
[...]

  Po jajco, nie? Idź się leczyć.

Meteory.