Metoda hodowania długów w Pekao SA

Data: 2009-12-01 18:18:36
Autor: mi
Metoda hodowania długów w Pekao SA
Jeśli już przez lata byłem szczęśliwym posiadaczem konta w Pekao SA to
wystąpiłem o historię rachunku. To coś, co otrzymałem, to po prostu cud
rachunkowości:
- brak salda otwarcia
- brak salda zamknięcia na dzień sporządzenia historii
- brak sald cząstkowych po dokonaniu operacji
- opłaty pobierane nieregularnie, z tytułem "opłaty", brak informacji za co
pobrana została opłata ani jaki okres obejmowała (naliczono łącznie opłat na
kwotę 227,29zł)
- tytuł księgowania odsetek nie zawiera informacji jakiego okresu dotyczą ani
jaka kwota była podstawa naliczenia odsetek
- BRAK W HISTORII WPŁAT DOKONANYCH W KASIE BANKU, co jest już w ogóle kuriozum
do sześcianu.

Tak więc kliencie, uważaj. Możesz nigdy nie dowieść swojej racji jeśli nie
będziesz pieczołowicie zbierał wszystkich dowodów wpłat na rachunek.

Takie rzeczy to tylko w Pekao SA.

mi

--

Metoda hodowania długów w Pekao SA