Metody CBA.

Data: 2009-10-14 10:33:22
Autor: boukun
Metody CBA.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hb3qj7$3q0$1news.vectranet.pl...
# Centralne Biuro Antykorupcyjne, stworzone do demasko?wania łapówkarzy, zajmuje się również tworzeniem przestępców.

Też mi nowość... Ja to mówiłem na samym początku, jak tylko tę przestępczą organizację Kaczyńscy stworzyli!

boukun

Data: 2009-10-14 09:00:01
Autor: Karol
Metody CBA.
boukun <boukun@neostrada.pl> napisal:

Też mi nowość... Ja to mówiłem na samym początku, jak tylko tę przestępczą organizację Kaczyńscy stworzyli!

bokun czas na podjecie leczenia u psychiatry. --

Data: 2009-10-14 11:03:12
Autor: boukun
Metody CBA.

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb43uh$gpc$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisal:

Też mi nowość... Ja to mówiłem na samym początku, jak tylko tę przestępczą
organizację Kaczyńscy stworzyli!

bokun czas na podjecie leczenia u psychiatry.

Aleś się wysilił...
Moja jest zawsze racja, i moja racja jest mojsza jak twojsza, bo  moja racja jest naj-mojsza!!!

boukun

Metody CBA.