Metody prowadzenia wojny.

Data: 2012-04-19 19:41:37
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.
 Czy wali się od razu atomówkami?
 Nie mam doświadczeń wojennych w realu, ale użycie od razu (o ile w ogóle) broni o tak dużej sile nie wydaje mi się dobre. Dalej jest użycie broni biologicznej i konwencjonalnej, a w zasadzie konwencjonalnej i biologicznej ( o ile w ogóle).

Data: 2012-04-19 19:51:57
Autor: A. Filip
Metody prowadzenia wojny.
Michał Szatański <micsz@onet.pl> pisze:
Czy wali się od razu atomówkami?
Nie mam doświadczeń wojennych w realu, ale użycie od razu (o ile w
ogóle) broni o tak dużej sile nie wydaje mi się dobre. Dalej jest
uĹźycie broni biologicznej i konwencjonalnej, a w zasadzie
konwencjonalnej i biologicznej ( o ile w ogĂłle).

A w ktĂłrym miejscu ty umieszczasz plastikowe noĹźe? [patrz 9/11]

Data: 2012-04-19 19:54:36
Autor: u2
Metody prowadzenia wojny.
W dniu 2012-04-19 19:51, A. Filip pisze:

A w którym miejscu ty umieszczasz plastikowe noże? [patrz 9/11]

A gdzie dezinformacja i wywolywanie psychozy wojennej przez ryzego ?

Data: 2012-04-19 19:57:38
Autor: Tymon
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f90515c$0$1304$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-19 19:51, A. Filip pisze:

A w którym miejscu ty umieszczasz plastikowe noże? [patrz 9/11]

A gdzie dezinformacja i wywolywanie psychozy wojennej przez ryzego ?

O to zapytaj przedsiębiorce pogrzebowego A.Macierewicza.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/tychy-sledztwo-ws-gangu-pseudokibicow-handlarzy-na,1,5108770,region-wiadomosc.html

BomBel

Data: 2012-04-20 07:06:22
Autor: stevep
Metody prowadzenia wojny.
Dnia 19-04-2012 o 19:54:36 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-04-19 19:51, A. Filip pisze:

A w którym miejscu ty umieszczasz plastikowe noże? [patrz 9/11]

A gdzie dezinformacja i wywolywanie psychozy wojennej przez ryzego ?

A gdzie dezinformacja i wywoływanie psychozy przez wyleniałego  nieudacznika?
--
stevep

Data: 2012-04-19 21:21:28
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87y5prtxs2.fsffenix.anfi.homeunix.org...
[...]

 Trochę zastanawia mnie to zestawienie.

Data: 2012-04-19 21:29:46
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jmpoj9$l0p$1news.dialog.net.pl...

[...]

 Chyba chodzi Ci o porwanych pasaĹźerĂłw?

Data: 2012-04-19 19:56:36
Autor: Tymon
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jmpio0$ht7$1news.dialog.net.pl...
[...]

Proponuję marsz moherów na Kreml! Krzyże w dłoń i Jarosław prowadź! Zbiórka na Krakowskim Przedmieściu!

BomBel

Data: 2012-04-19 20:17:20
Autor: Marek Czaplicki
Metody prowadzenia wojny.
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 19:41:

[...]

Myślę, że jakbyś chciał na okupowanym potem terenie, zostawać wybierany przez obywateli z dwoma głowami, to i możesz termonuklearną zastosować. :-)

Data: 2012-04-19 21:40:07
Autor: Marek Czaplicki
Metody prowadzenia wojny.
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 21:26:

[...]

No to tak. Nie ma czegoś takiego jak ograniczona wojna jądrowa. Po wystrzeleniu już jednej rakiety z głowicami, w ciągu paru minut robi się cholernie gorąco. Nie ma wtedy wygranych i przegranych. Bardzo duża ilość zjadaczy chleba odparowuje do stratosfery,  a inni zaczynają świecić nocą.

Data: 2012-04-19 22:04:38
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmppmo$a0v$1node2.news.atman.pl...
[...]

 strategia zwyciężająca .. ?

Data: 2012-04-19 22:07:33
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.
Napisałem już, ale powtórzę: odpowiedniośc użytych środków.

Data: 2012-04-19 22:15:21
Autor: Marek Czaplicki
Metody prowadzenia wojny.
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 22:07:

Napisałem już, ale powtórzę: odpowiedniośc użytych środków.

Chodzi Ci o to jak wygrać wojnę, którą to wg pana posła Macierewicza niby wypowiedziała nam Rosja? Wystarczy jak zmieni lekarza, zacznie stosować się zaleceń tego co ma, no i cieple kąpiele dla odprężenia coś by dały. :-)

Data: 2012-04-19 23:19:27
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmproq$clp$1node2.news.atman.pl...
[...]

:-)

  Nie ja ogólnie, bo obowiązuje wersja, że wojna jest niemożliwa, powiedzmy światowa.

Data: 2012-04-19 23:38:31
Autor: u2
Metody prowadzenia wojny.
W dniu 2012-04-19 23:19, Michał Szatański pisze:
 Nie ja ogólnie, bo obowiązuje wersja, że wojna jest niemożliwa,
powiedzmy światowa.

Caly czas trwa n.p. w internecie. T.zw. cyber-wojna. Uczestniczy w niej
caly swiat.

Data: 2012-04-20 01:19:51
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f9085d8$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Komentarz byłby niekulturalny bardzo, kto wygrywa ?

Data: 2012-04-19 22:23:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Metody prowadzenia wojny.

[...]

Wygrani są. Producenci maczug!

Data: 2012-04-20 20:06:11
Autor: pluton
Metody prowadzenia wojny.
Czy wali się od razu atomówkami?

Najpierw się napierdala krzyzem po jajach,
a potem pochodniami po oczach.

Nullification

Metody prowadzenia wojny.