Metody prowadzenia wojny.

Data: 2012-04-19 19:56:36
Autor: Tymon
Metody prowadzenia wojny.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jmpio0$ht7$1news.dialog.net.pl...
Czy wali się od razu atomówkami?
Nie mam doświadczeń wojennych w realu, ale użycie od razu (o ile w ogóle) broni o tak dużej sile nie wydaje mi się dobre. Dalej jest użycie broni biologicznej i konwencjonalnej, a w zasadzie konwencjonalnej i biologicznej ( o ile w ogóle).

Proponuję marsz moherów na Kreml! Krzyże w dłoń i Jarosław prowadź! Zbiórka na Krakowskim Przedmieściu!

BomBel

Data: 2012-04-19 21:28:53
Autor: Michał Szatański
Metody prowadzenia wojny.

[...]