Metody szkolenia kandydatów na kierowców.

Data: 2009-09-03 23:10:54
Autor: Leszek Kowalski
Metody szkolenia kandydatów na kierowców.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7oc9s$i42$1atlantis.news.neostrada.pl...
Chciałbym poznać Wasze opinie na temat szkolenia kandydatów na kierowców. Czego jako kierowcy oczekujecie od kursanta poruszającego się po drodze publicznej? Czy należy wypuszczać kursanta na ruchliwe drogi dużych miast typu W-wa na pierwszych lub na drugich zajęciach w stylu "rzucanie nieumiejącego pływać na głęboką wodę" i "co go nie zabije to go wzmocni" czy powinno się wypuszczać wcześniej przygotowanego na placach manewrowych i bocznych luźnych uliczkach, żeby nie stwarzał utrudnienia i zagrożenia?

Wszystko zależy od kandydata. Inaczej się trkatuje panienke która pierwszy raz wsiada do auta, a inaczej faceta który już tam troche jeździł za kółkiem. Ja jako pierwszą jazdę (po zdaniu egzaminu teoretycznego) pojechałem około 20km za miasto i z powrotem. Wcześniej instruktor się spytał czy już miałem do czynienia z autem, na co odpowiedziałęm twierdząco. Jak instruktor zobaczył iż sobie radzę bez większych problemów, to kolejne jazdy były po mieście. Na plac manewrowy wjechałem gdzieś po 10-15 godzinach jazdy na mieście.

Leszek Kowalski

Metody szkolenia kandydatów na kierowców.