Metro 2033

Data: 2010-07-22 15:09:21
Autor: Kapsel
Metro 2033

Nie będzie tego na PS3 nigdy? ;(

Dziś skończyłem książkę i jestem pod dużym wrażeniem... cały ten zbudowany
przez Glukhovsky'ego jest po prostu pyszny (hmm... jeśli w ogóle można to
tak ująć ;)

Obiło mi się o uszy, że jest gra, no to siup, patrzę na gry-online, a tam
stoi że jest wersja PC i XBOX, a na PS3 będzie nie wiadomo kiedy. Pytanie:
to znaczy, że wersja dla PS3 będzie i poczekać, czy nie będzie i narzekać?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-22 06:46:29
Autor: neuro
Metro 2033
On Jul 22, 3:09 pm, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

to znaczy, że wersja dla PS3 będzie i poczekać, czy nie będzie i narzekać?

   Wersja na PS3 została oficjalnie skasowana kilka miesięcy temu
przez THQ.
Ale właśnie ukazał się nowy X360, masz okazję kupić wypasioną wersję
konsoli, no i grę ;)

p.

Metro 2033