Metzeler RoadTec Z6 - opinie

Data: 2009-07-06 22:43:56
Autor: Soulsick
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Śmigał ktoś na tym chwilkę?

Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?

Soulsick

Data: 2009-07-07 08:47:44
Autor: Norbi
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Soulsick pisze:
Śmigał ktoś na tym chwilkę?

Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?

W xx-ie ponoc daja bardzo dobrze rade
Ja mam zalozone Pilot road 2ct i tez jest fajnie :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-07 09:13:28
Autor: gildor
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Norbi pisze:
Soulsick pisze:
[...]

a mnie te piloty zaczynają wkurwiać i zaczynam coraz bardziej doceniać poprzednie - diablo.

--
gildor
9'99

Data: 2009-07-07 00:24:42
Autor: gonzik
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
On 7 Lip, 09:13, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Norbi pisze:

> W xx-ie ponoc daja bardzo dobrze rade
> Ja mam zalozone Pilot road 2ct i tez jest fajnie :)

a mnie te piloty zaczynają wkurwiać i zaczynam coraz bardziej doceniać
poprzednie - diablo.

Mogblys przyblizyc czym dokladnie Cie wkurwiaja?

Pozdro,
Gonzik.
R1100R

Data: 2009-07-07 09:40:16
Autor: Kefir
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Elou!
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h2usio$654$1news.onet.pl...
Norbi pisze:
Soulsick pisze:
[...]

Z ktorymi "diablami" porownojesz Pilot Roada? Corsa, Strada, Rosso?  To dosc
wazne, nieprawdaz?

W paru przypadkach (u kolegow ) Metzelery dostawaly "bąbla", najprawdopodobniej efekt oplotu "zero stopni", ale to tylko moja dywagacja, nie chcialbym tworzyc urban legends.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

Data: 2009-07-07 09:54:25
Autor: gildor
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Norbi pisze:
Soulsick pisze:
[...]

prawdaż, ale ja miałem diablo diablo. nie ma na nich żadnej corsy i innej strady. dlatego napisałem diablo.

W paru przypadkach (u kolegow ) Metzelery dostawaly "bąbla", najprawdopodobniej efekt oplotu "zero stopni", ale to tylko moja dywagacja, nie chcialbym tworzyc urban legends.

metzami nie jeździłem jeszcze, ale na pilotach mam większe uślizgi niż miałem na pirelkach. wczoraj nawet mało sie nie wyjebałem przy uślizgu przodu na wilgotnym, nawet nie na mokrym tylko na wilgotnym asfalcie. a to co lubi Mikołaj, czyli ich wcześniejsze piskowe uprzedzanie, mnie stresuje. wprawdzie tył mi parę razy na pirelkach odjeżdżał, ale kontrolowanie bardziej, a piloty robią to jakoś z większym rozmachem. odjeżdża i szarpie wracając. diablo łapało nazad jakoś płynniej.
licze jedynie, że później się skończą niż pirelki, bo tak to wygląda.

to dla gonzika, bo nie chce mi się dwa razy klikać.

--
gildor
9'99

Data: 2009-07-07 09:56:31
Autor: Kuczu
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
I zeby bylo jasne. Pirelli i Metzeler to od jakiegos czasu ta sama firma :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-07 10:05:15
Autor: Norbi
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Kuczu pisze:
I zeby bylo jasne. Pirelli i Metzeler to od jakiegos czasu ta sama firma :)

I zeby nie bylo Z6 i Diablo Strady IMO roznia sie tylko napisem z boku :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-07 10:16:10
Autor: Kefir
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Elou!
"Norbi" <norbisz1@o2.pl> wrote in message news:h2v06c$q40$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kuczu pisze:
I zeby bylo jasne. Pirelli i Metzeler to od jakiegos czasu ta sama firma :)

Oczywiscie.

I zeby nie bylo Z6 i Diablo Strady IMO roznia sie tylko napisem z boku :)

Jak bardzo jestes tego pewien? Glowy nie dam lecz chyba wlasnie oplotem jeszcze sie roznia.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

Data: 2009-07-07 10:59:49
Autor: kocyk
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Kuczu pisze:
[...]

Mialem obydwie gumy, sa conajwyzej podobne z wygladu. Zachowuja sie tez inaczej, na korzysc dla diablo.
K.14.

Data: 2009-07-07 11:49:23
Autor: lesor
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
gildor wrote:
Kefir pisze:
Elou!
"gildor"  wrote in message
Norbi pisze:
Soulsick pisze:
Śmigał ktoś na tym chwilkę?
Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo
mam na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na
mokrym?
[...]

[...]

Potwierdzic to moge.
Koledzy mnie zlamali ;-) i po Z6 zalozylem Pilot Roady. Jest tak jak
myslalem - sa tutaj przereklamowane. Ja wprawdzie nie scieram dekli ale
ostatnie 6kkm po gorach bylo obfite w uslizgi. Za to wyglada, ze zrobie na
nich niezly przebieg.
Na Z6 nie mialem takich atrakcji.

Przeprosze sie wiec z Z6...
--
pozdrawiam, lesor
CB1300 /Rossynant/

Data: 2009-07-07 12:28:29
Autor: Norbi
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
lesor pisze:

[...]

Na roadach 2ct nie zauwazylem zadnych uslizgow - ale ja jezdzic nie umiem :)

Zalozyles zwykle road czy road 2ct ?

Na Stradach w fazerze mialem dwa uslizgi tylu - ale to w przypadku gdy tarlem juz wszystkim czym sie dalo (prawy winkiel).
Po przeanalizowaniu sytuacji okazywalo sie ze najprawdopodobniej
jak juz zaczynalem szlifowac tlumik to lekko tyl sie odciazal stad uslizg.

W obydwu przypadkach opona zrobila krotki uslizg i obylo sie bez wiekszych komplikacji :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-07 12:50:47
Autor: lesor
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Norbi wrote:
lesor pisze:

[...]

Zwykle.

--
pozdrawiam, lesor

Data: 2009-07-08 11:42:16
Autor: Marcin
Metzeler RoadTec Z6 - opinie

Użytkownik "lesor" <pisz@lesorNS.waw.pl> napisał w wiadomości news:h2v90p$144$1wueska.motocykle.org...
Na roadach 2ct nie zauwazylem zadnych uslizgow - ale ja jezdzic nie
umiem :)

Zalozyles zwykle road czy road 2ct ?

Zwykle.

Miałem w poprzednim motocyklu komplet Road 1 i w porównaniu z Z6 obecnie miały wiekszy opor w skladanie sie w winklach. VFR RC36 od RC46 jakos drastycznie we wlasciwosciach jezdnych sie nie rozni to pomijam ten aspekt.

Na mokrym Z6 tez mnie nigdy nie zawiodly, choc przy glebokich zlozeniach przod mimo, ze dogrzany lubi lekko plynac. Ale nie są nerwowe zreszta tak jak Road dawały wyrazny sygnał zebym juz dalej nie przeginal.

Jedna i druga oponka to raczej dlugodystansowiec do szybszej turystyki rekreacyjnej.

Pozdr !
Marcin
RC46 FiY

Data: 2009-07-09 10:05:56
Autor: Don Pedro
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
lesor pisze:
Norbi wrote:
lesor pisze:

[...]

Ja nawinąłem na razie 4 kkm z road 2CT na tylnym kole i nie mam najmniejszych uwag krytycznych. No i do tego po tym przebiegu nie widać specjalnie zużycia, co mnie bardzo cieszy :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-07-09 12:14:21
Autor: Norbi
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Don Pedro pisze:

Ja nawinąłem na razie 4 kkm z road 2CT na tylnym kole i nie mam najmniejszych uwag krytycznych. No i do tego po tym przebiegu nie widać specjalnie zużycia, co mnie bardzo cieszy :)

Ja ok 3 tys i podobne odczucia :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-07 09:59:15
Autor: Norbi
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Kefir pisze:

W paru przypadkach (u kolegow ) Metzelery dostawaly "bąbla", najprawdopodobniej efekt oplotu "zero stopni", ale to tylko moja dywagacja, nie chcialbym tworzyc urban legends.

Ja mialem w Fazerze Diablo Strady i po 8 kkm wygladaly jak nowe
i dosc dobrze mi sie na nich jezdzilo...

Piloty byly zalozone nowki w X-ie i na razie nie bede ich zmienial :)
Tym bardziej ze u Zefira wytrzymuja one jakies niebotyczne juz przebiegi

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-09 14:04:01
Autor: Zefir
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Norbi pisze:
Kefir pisze:

[...]

Napiszę w jednym poście: Pilot Roady 2CT, przejechane jakieś 23kkm, tył jeszcze ze 2kkm pociągnie, na przodzie jest jeszcze mnóstwo mięska. Raz złapałem uślizg przodu na rozgrzanym asfalcie przy awaryjnym hamowaniu w mieście. Na mokrym potrafią się uślizgnąć, ale jak złapią asfalt miękką mieszanką na boku to odzyskują przyczepność. Co do przyczepności w winklach nie mam zastrzeżeń ale ze mnie dupa nie kierowca. Reasumując - stosując równą wagę dla ceny, przyczepności i trwałości - idealne połączenie, następne opony do xx to też będą piloty roady 2ct. Przy jakimś bardziej sportowym sprzęcie już bym się zawahał nad czymś mniej trwałym ale jednak bardziej przyczepnym.

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-07-07 10:21:27
Autor: Mario123
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Użytkownik "Soulsick" <soulsick.net@gmail.com> napisał w wiadomości
Śmigał ktoś na tym chwilkę?
Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?
****
Witam
Założyłem jakieś 1kkm temu taki komplet do fz6.
Uważać szczególnie podczas pierwszych metrów, prawie leżałem za bramą
własnego domu :). Po tym incydencie zaufanie do opon zjechało do zera,
przekonanie się do nich zajęło trochę czasu.
Miałem okazję pojeździć w deszczu, nic niepokojącego nie zauważyłem.
W zeszłym tygodniu odwiedziłem tor kartingowy, opony trzymają bez
zastrzeżeń w ciasnych łukach. Moment prostujący podczas hamowania w
łuku jest mniejszy niż w poprzednich brigestonach bt20.
Tyle ode mnie.

Mariusz (Mario123)
FZ6 Fazer S2 '07

Data: 2009-07-07 11:03:09
Autor: de Fresz
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
On 2009-07-07 10:21:27 +0200, "Mario123" <beger_m@op.pl> said:

Założyłem jakieś 1kkm temu taki komplet do fz6.
Uważać szczególnie podczas pierwszych metrów, prawie leżałem za bramą
własnego domu :).

W sensie że były nienagrzane, czy miałeś je jeszcze wysmarowane szuwaksem zabezpieczającym?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-07-07 11:35:51
Autor: Mario123
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości
On 2009-07-07 10:21:27 +0200, "Mario123" <beger_m@op.pl> said:

[...]

W sensie wysmarowania szuwaksem, z nagrzewaniem nie zauważyłem
większych problemów, opony są dość miękkie same z siebie(przynajmnie
względem bt020).

Mariusz (Mario123)
FZ6 Fazer S2 '07

Data: 2009-07-07 11:42:58
Autor: de Fresz
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
On 2009-07-07 11:35:51 +0200, "Mario123" <beger_m@op.pl> said:

[...]

A to każde tak mają ;-)

z nagrzewaniem nie zauważyłem większych problemów,

To nie jest kwestia problemów, ot niektóre bardziej sportowe gumy na zimno trzymają wyjątkow gównianie, ale gdy się je trochę rozgrzeje, to zaczynają się kleić jak budapren ;-) Miałem tak z Dunlopem D208RR.

Data: 2009-07-08 11:28:13
Autor: CUT_INZ
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Soulsick pisze:
Śmigał ktoś na tym chwilkę?

Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?

Mam je w VFRce, jak dla mnie bardzo dobre oponki.

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY