Metzeler RoadTec Z6 - opinie

Data: 2009-07-07 10:21:27
Autor: Mario123
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Użytkownik "Soulsick" <soulsick.net@gmail.com> napisał w wiadomości
Śmigał ktoś na tym chwilkę?
Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam na to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?
****
Witam
Założyłem jakieś 1kkm temu taki komplet do fz6.
Uważać szczególnie podczas pierwszych metrów, prawie leżałem za bramą
własnego domu :). Po tym incydencie zaufanie do opon zjechało do zera,
przekonanie się do nich zajęło trochę czasu.
Miałem okazję pojeździć w deszczu, nic niepokojącego nie zauważyłem.
W zeszłym tygodniu odwiedziłem tor kartingowy, opony trzymają bez
zastrzeżeń w ciasnych łukach. Moment prostujący podczas hamowania w
łuku jest mniejszy niż w poprzednich brigestonach bt20.
Tyle ode mnie.

Mariusz (Mario123)
FZ6 Fazer S2 '07

Data: 2009-07-07 11:03:09
Autor: de Fresz
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
On 2009-07-07 10:21:27 +0200, "Mario123" <beger_m@op.pl> said:

Założyłem jakieś 1kkm temu taki komplet do fz6.
Uważać szczególnie podczas pierwszych metrów, prawie leżałem za bramą
własnego domu :).

W sensie że były nienagrzane, czy miałeś je jeszcze wysmarowane szuwaksem zabezpieczającym?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-07-07 11:35:51
Autor: Mario123
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości
On 2009-07-07 10:21:27 +0200, "Mario123" <beger_m@op.pl> said:

[...]

W sensie wysmarowania szuwaksem, z nagrzewaniem nie zauważyłem
większych problemów, opony są dość miękkie same z siebie(przynajmnie
względem bt020).

Mariusz (Mario123)
FZ6 Fazer S2 '07

Data: 2009-07-07 11:42:58
Autor: de Fresz
Metzeler RoadTec Z6 - opinie
On 2009-07-07 11:35:51 +0200, "Mario123" <beger_m@op.pl> said:

[...]

A to każde tak mają ;-)

z nagrzewaniem nie zauważyłem większych problemów,

To nie jest kwestia problemów, ot niektóre bardziej sportowe gumy na zimno trzymają wyjątkow gównianie, ale gdy się je trochę rozgrzeje, to zaczynają się kleić jak budapren ;-) Miałem tak z Dunlopem D208RR.