Mężczyzna, który siedział w księdzu

Data: 2010-08-15 14:10:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Mężczyzna, który siedział w księdzu
Najbardziej zraniłem moją matkę. Ona kibicowała mi w wyborze każdej drogi. Z wyjątkiem tej do banku.

Ogarnęła mnie kompletna bezsilność. Pracowałem jako magazynier w supermarkecie. Zarabiałem może z 1200 złotych, a samo wynajęcie mieszkania kosztowało nas więcej. Na dodatek dopiero co urodziło mi się dziecko (Ania pożyczyła 4 tysiące). Postanowiłem zdobyć te pieniądze. Wymyśliłem tylko, żeby się przebrać i zabrać ze sobą nóż. Na resztę nie starczyło wyobraźni. Kiedy jest się księdzem, ma się nikłe poczucie rzeczywistości.

Wszystko zbiegło się w czasie dwóch miesięcy - moje odejście z kapłaństwa i wizyta w banku.

więcej:

http://wyborcza.pl/1,75480,8234397,Mezczyzna__ktory_siedzial_w_ksiedzu.html

Tak oto wygląda prawda o zarobkach w Polsce. Księdzu współczuję.

Data: 2010-08-15 17:10:47
Autor: jadrys
[...]

No nie zupełnie - w Polsce również "zarabiają" prezesi banków..

Data: 2010-08-15 17:18:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i49021$nt8$1news.onet.pl...
[...]

To ksiądz został prezesem banku? Nie wiedziałem. To dlaczego jest napisane, że pracował jako magazynier? To prezesom banków też tak źle płacą, że zdecydował się na napad?

Mężczyzna, który siedział w księdzu