Mężczyzna wziął ślub z psem

Data: 2010-12-04 19:30:14
Autor: abc
Mężczyzna wziął ślub z psem
Młody mieszkaniec australijskiego miasta Toowoomba związał się węzłem
małżeńskim ze swoją najlepszą przyjaciółką, która jest u jego boku od wielu
lat. Jego wybranką została Honey - pies rasy labrador, którego mężczyzna
przygarnął przed pięciu laty. Australijczyk przekonuje, że połączyła ich
"czysta miłość" - informuje serwis news.com.au.

Podczas tej niecodziennej ceremonii "młodej parze" towarzyszyło grono
trzydziestu najbliższych przyjaciół i znajomych. Joseph Guiso, właściciel
psa, powiedział, że jako "człowiek religijny" nie mógł dłużej żyć ze swoją
partnerką w pozamałżeńskim związku.

- W naszym związku nie ma żadnych podtekstów seksualnych. To czysta miłość -
zastrzega Guiso. Mężczyzna zdradził również, że tuż po ceremonii ślubnej
zamierza wyruszyć ze swoją partnerką w podróż poślubną do jednego z
miejscowych parków.

http://www.konserwatyzm.pl/aktualnosci.php/Wiadomosc/7226/

Data: 2010-12-04 11:40:44
Autor: magdaverakosiorek
Mężczyzna wziął ślub z psem
On Dec 4, 12:30 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
M ody mieszkaniec australijskiego miasta Toowoomba zwi za si w z em
ma e skim ze swoj najlepsz przyjaci k , kt ra jest u jego boku od wielu
lat. Jego wybrank zosta a Honey - pies rasy labrador, kt rego m czyzna
przygarn przed pi ciu laty. Australijczyk przekonuje, e po czy a ich
"czysta mi o " - informuje serwis news.com.au.

Podczas tej niecodziennej ceremonii "m odej parze" towarzyszy o grono
trzydziestu najbli szych przyjaci i znajomych. Joseph Guiso, w a ciciel
psa, powiedzia , e jako "cz owiek religijny" nie m g d u ej y ze swoj
partnerk w pozama e skim zwi zku.

- W naszym zwi zku nie ma adnych podtekst w seksualnych. To czysta mi o -
zastrzega Guiso. M czyzna zdradzi r wnie , e tu po ceremonii lubnej
zamierza wyruszy ze swoj partnerk w podr po lubn do jednego z
miejscowych park w.

http://www.konserwatyzm.pl/aktualnosci.php/Wiadomosc/7226/

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Modlimy się z Zośką Kulawką żeby go teściowa nie pogryzła.

magdavera

Data: 2010-12-04 19:40:45
Autor: eliasz
abc pisze:
[...]

Gratulacje dla młodej pary.

Data: 2010-12-04 19:48:11
Autor: Marker
Mężczyzna wziął ślub z psem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cfa88b9$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to teraz czas na chrzciny potomstwa.

Data: 2010-12-05 06:16:29
Autor: heÂŽsk
Mężczyzna wziął ślub z psem
On Sat, 4 Dec 2010 19:48:11 +0100, "Marker"
<marker@piszgdziechcesz.pl> wrote:

 [...]

No to teraz czas na chrzciny potomstwa.

 biedron bedzie zaproszony ? ;o)))

Data: 2010-12-05 08:48:20
Autor: Azor jest pedałem
Mężczyzna wziął ślub z psem

Użytkownik "heRsk" <nasz.dziennik.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:447mf65ebgnaeh6k3mc942dhb1bb1fenbk4ax.com...
On Sat, 4 Dec 2010 19:48:11 +0100, "Marker"
<marker@piszgdziechcesz.pl> wrote:

[...]

No to teraz czas na chrzciny potomstwa.

biedron bedzie zaproszony ? ;o)))

To miało być śmieszne? Co z tą sprawą ma wspólnego homoseksualista? Podałeś nazwisko Biedronia, to miej odwagę i podaj swoje kościółkowy przydupasie.

 Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-05 08:58:01
Autor: Andrzej Adam Filip
Warzywny "broni" Biedronia [Was: Mężczyzna wzi ął ślub z psem]
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
[...]

A dlaczegóż to śluby z psami mają być tylko dwupłciowe homofobie? :-)
Ja takiej konkretnej dyskryminacji mówię stanowcze nie! ;-)

W obyczajnym postępowaniu najcenniejsza jest zgodność z nakazami moralnymi.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)

Data: 2010-12-05 15:29:00
Autor:
Warzywny "broni" Biedronia [Was: Mężczyzna wziął ślub z psem]
On Sun, 05 Dec 2010 08:58:01 +0100, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

> [...]

A dlaczegóż to śluby z psami mają być tylko dwupłciowe homofobie? :-)
Ja takiej konkretnej dyskryminacji mówię stanowcze nie! ;-)

 wlasnie. zauwaz, ze "warzywny" ma alias "azor jest pedalem".
 mowiac wprost - koles jest platnym prowokatorem.

Data: 2010-12-05 15:28:59
Autor:
Mężczyzna wziął ślub z psem
On Sun, 5 Dec 2010 08:48:20 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> biedron bedzie zaproszony ? ;o)))

To miało być śmieszne?

 takie cos ":o)))" oznacza zart. lapiesz?

Co z tą sprawą ma wspólnego homoseksualista?

 a co z tym wspolego ma Azor? jest pedalem! szach i mat! cieniasie.

Podałeś nazwisko Biedronia,

 czyzby bylo zastrzezone dla "azor jest pedalem" ? ;o))

to miej odwagę i podaj swoje

 podaj mi swoj email to ci podam.

kościółkowy przydupasie.

 na temat twojej antyklerykalnej obsesji wypowiedzialo sie
 tu juz wielu, a ja przychylam sie do ich oceny.

 Przemysław Warzywny

 buuuhahhahahhahahahhahahaaa! AKURAT.

Data: 2010-12-05 16:44:43
Autor: Azor jest pedałem
Mężczyzna wziął ślub z psem
Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał

podaj mi swoj email to ci podam.

Co mój email ma do tego? Chcesz podać, to kliknij "wyślij nadawcy".

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-05 17:51:03
Autor:
Mężczyzna wziął ślub z psem
On Sun, 5 Dec 2010 16:44:43 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał

> podaj mi swoj email to ci podam.

Co mój email ma do tego? Chcesz podać, to kliknij "wyślij nadawcy".

 wyslil sie bardziej. podaj prawdziwy a nie jaka lipe ;o)))

Data: 2010-12-05 15:41:35
Autor: Tomy M.
Mężczyzna wziął ślub z psem
W dniu 2010-12-05 08:48, Azor jest pedałem pisze:

To miało być śmieszne? Co z tą sprawą ma wspólnego homoseksualista?
Podałeś nazwisko Biedronia, to miej odwagę i podaj swoje kościółkowy
przydupasie.

Warzywny ... jesteście psiofobem?!
To znaczy że nie jesteście postępowi... jesteście
zwyczajny PIS'owski kmiot!

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-12-04 20:42:45
Autor: pluton
Mężczyzna wziął ślub z psem
Joseph Guiso, właściciel
psa, powiedział, że jako "człowiek religijny" nie mógł dłużej żyć ze swoją
partnerką w pozamałżeńskim związku.

Ech, do czego ta religia prowadzi...

Nullification

Data: 2010-12-04 21:40:50
Autor: abc
Mężczyzna wziął ślub z psem
Jak widać Andrzej Krauze miał rację z tą kozą:
http://www.newsy.sadurski.com/Rysunek_satyryczny_Plastyka/0/2/1346/0/_Gejom_nie_spodobal_sie_rysunek_z_koza/

Data: 2010-12-04 22:30:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Noblista o fiutach i cycach Re: Mężczyzna wziął ślub z psem
sobota, 4 grudnia 2010 21:40. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Jak widać Andrzej Krauze miał rację z tą kozą:

http://www.newsy.sadurski.com/Rysunek_satyryczny_Plastyka/0/2/1346/0/_Gejom_nie_spodobal_sie_rysunek_z_koza/

Noblista o fiutach i cycach

Laureat nagrody Nobla z dziedziny medycyny, brazylijski onkolog Drauzio Varell (podobno prawdziwy cytat):

"W dzisiejszym świecie wydaje się pięć razy więcej pieniędzy na środki zwiększające potencję i na silikon dla kobiet niż na lekarstwa przeciw chorobie Alzheimera.
Wynika z tego, że za kilka lat będziemy mieli mnóstwo starych kobiet z dużymi cycami i starych mężczyzn z twardymi fiutami. Za to nikt z nich nie będzie w stanie sobie przypomnieć, do czego im to jest potrzebne!"

http://www.humor.sadurski.com/Dowcipy/Ciekawostki/10/7453/0/

Data: 2010-12-04 22:45:46
Autor: u2
W dniu 2010-12-04 22:30, Jakub A. Krzewicki pisze:
"W dzisiejszym świecie wydaje się pięć razy więcej pieniędzy na środki zwiększające potencję i na silikon dla kobiet niż na lekarstwa przeciw chorobie Alzheimera.

Lepiej mieć Parkinsona niż Alzheimera. Bo lepiej wylać troszkę niż
zapomnieć wypić :)

Data: 2010-12-04 22:43:51
Autor: abc
Mężczyzna wziął ślub z psem
Dnia Sat, 4 Dec 2010 21:40:50 +0100, abc napisał(a):

Jak widać Andrzej Krauze miał rację z tą kozą:

Krauze? A pamiętasz lefebrysto tego pobożnego wyznawcę Proroka który
owdowiał jak jego "żona" zeżarła plastikową siatkę ogrodzeniową?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-04 23:29:48
Autor: mi\(c\)sz
Mężczyzna wziął ślub z psem
udzieliłeś go
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Data: 2010-12-05 10:04:34
Autor: jadrys
Mężczyzna wziął ślub z psem
W dniu 2010-12-04 19:30, abc pisze:
[...]

A to zbok. Najwyraźniej poślubiał samca.. Czyli zoofil gej. Co się dzieje z tym światem? I pomyśleć że dawniej ludzi szokowało małżeństwo faceta z suką.

Mężczyzna wziął ślub z psem