Mężu mój, szczęście (nie)moje ....

Data: 2014-06-15 04:10:25
Autor: stevep
Mężu mój, szczęście (nie)moje ....
# Edyta Pazura, podobnie jak większość polskiego społeczeństwa, przejęła  się dramatem, do jakiego doszło w Rybniku, gdzie ojciec 3-letniej  dziewczynki, zapomniał o dziecku i zostawił je zamknięte w samochodzie na  8 godzin. Dziewczynka zmarła. W związku z tą sprawą, żona Cezarego Pazury,  na swoim profilu na Facebooku, zamieściła nietypowy apel kierowany do  męża, ale także wszystkich rodziców. #
Ze strony:
http://tnij.org/sanh59k

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-15 08:56:08
Autor: Marek Woydak
Mężu mój, szczęście (nie)moje ....

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xhg4bnyu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Kolejna zdobycz Czarusia, który liże łapki czarnym.

MW

Mężu mój, szczęście (nie)moje ....