Mgła/Smoleńsk/linki

Data: 2011-01-09 15:06:59
Autor: hss
Mgła/Smoleńsk/linki
Po analizie filmu http://www.youtube.com/watch?v=LQF8hsitxvY&feature=fvw
(szczegolnie ujecia po 3.30 min) zapotrzebowanie na sprzet tego typu w
sytuacji Smolenska (zmiana warunkow pogodowych w celu "zniechecenia" polskiej
delegacji do ladowania) oceniam na 2-3 maszynki i 6-8 ludzi obslugi.

A tu linki do filmu z Gaz Pol:

"Mgła"
cz.1: http://www.youtube.com/watch?v=TdlPOwURlZw
cz.2: http://www.youtube.com/watch?v=Sq81Q7WcEUE
cz.3: http://www.youtube.com/watch?v=VUiFG8NtLZ0
cz.4: http://www.youtube.com/watch?v=GG8EH2v5-A0

Ogladaliscie juz?
Jakie wrazenia?

Data: 2011-01-09 16:19:27
Autor: Endriu
Mgła/Smoleńsk/linki

cz.3: http://www.youtube.com/watch?v=VUiFG8NtLZ0

Osobiście zaciekawiła mnie wypowiedź z 7:30:

"[....] a oni wtedy trochę się śmiejąc nawet tylko trochę powiedzieli, że dziwią sie, że tu zostajemy, ponieważ w Rosji jest tak, że ci któzy sa pierwsi na miejscu katastrofy często w niewyjaśnionych okolicznościach giną. a wiecie co się stało z kontrolerami lotu ?. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-09 16:40:41
Autor: Endriu
Mgła/Smoleńsk/linki

[...]

Czy poniżej wymieniony mjr. Ryżenko to żyje w ogóle jeszcze ...?.

Czy lotki mają trymer
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101211&typ=po&id=po05.txt

"[...] 8Major Wiktor Ryżenko, kontroler systemu lądowania, jego zadaniem było podawanie załodze wszystkich informacji - od momentu wejścia na ścieżkę schodzenia do osiągnięcia wysokości decyzji.
Jego zadaniem nie było podawanie informacji, lecz precyzyjne kierowanie podejściem za pomocą radaru precyzyjnego zniżania o dokładności na ścieżce rzędu 10 metrów. Swojego zadania nie wykonywał prawidłowo. [...]".

....bo film GP i artykuł NDz (jakby powiedzieć z "jednej stajni) jakby sobie trochę zaprzeczają....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-09 16:21:01
Autor: P.B.
Mgła/Smoleńsk/linki
Dnia Sun, 9 Jan 2011 15:06:59 +0000 (UTC), hss napisał(a):

Ogladaliscie juz?
Jakie wrazenia?

Polityczna agitka. Nic więcej.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-01-10 03:50:06
Autor: robertbig
Mgła/Smoleńsk/linki
On 9 Sty, 16:06, " hss" <kie...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

"Mg a"
[...]

Zanim zaczniesz siać tu  czystej wody propagande z ND oraz
GazPol ;-).
I podpierac się słowami urzedników Kancelarii L.K z filmu "Mgła"
Tu wczesniej ustal sobie kilka faktów z Maciarewiczem.

Bo nagle w/g niego , MGŁY NIE BYŁO.

Data: 2011-01-10 14:55:15
Autor:
Mgła/Smoleńsk/linki
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
On 9 Sty, 16:06, " hss" <kie...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Po analizie filmuhttp://www.youtube.com/watch?v=3DLQF8hsitxvY&feature=3Df=
vw
> (szczegolnie ujecia po 3.30 min) zapotrzebowanie na sprzet tego typu w
> sytuacji Smolenska (zmiana warunkow pogodowych w celu "zniechecenia" pols=
kiej
> delegacji do ladowania) oceniam na 2-3 maszynki i 6-8 ludzi obslugi.

> [...]

Zanim zaczniesz sia=E6 tu  czystej wody propagande z ND oraz
GazPol ;-).
I podpierac si=EA s=B3owami urzednik=F3w Kancelarii L.K z filmu "Mg=B3a"
Tu wczesniej ustal sobie kilka fakt=F3w z Maciarewiczem.

Bo nagle w/g niego , MG=A3Y NIE BY=A3O.

At co mi tam waszmosc Macierewiczem glowe zawracasz ;)

--

Mgła/Smoleńsk/linki