Mgła/Smoleńsk/linki

Data: 2011-01-09 16:19:27
Autor: Endriu
Mgła/Smoleńsk/linki

cz.3: http://www.youtube.com/watch?v=VUiFG8NtLZ0

Osobiście zaciekawiła mnie wypowiedź z 7:30:

"[....] a oni wtedy trochę się śmiejąc nawet tylko trochę powiedzieli, że dziwią sie, że tu zostajemy, ponieważ w Rosji jest tak, że ci któzy sa pierwsi na miejscu katastrofy często w niewyjaśnionych okolicznościach giną. a wiecie co się stało z kontrolerami lotu ?. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-09 16:40:41
Autor: Endriu
Mgła/Smoleńsk/linki

[...]

Czy poniżej wymieniony mjr. Ryżenko to żyje w ogóle jeszcze ...?.

Czy lotki mają trymer
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101211&typ=po&id=po05.txt

"[...] 8Major Wiktor Ryżenko, kontroler systemu lądowania, jego zadaniem było podawanie załodze wszystkich informacji - od momentu wejścia na ścieżkę schodzenia do osiągnięcia wysokości decyzji.
Jego zadaniem nie było podawanie informacji, lecz precyzyjne kierowanie podejściem za pomocą radaru precyzyjnego zniżania o dokładności na ścieżce rzędu 10 metrów. Swojego zadania nie wykonywał prawidłowo. [...]".

....bo film GP i artykuł NDz (jakby powiedzieć z "jednej stajni) jakby sobie trochę zaprzeczają....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Mgła/Smoleńsk/linki