Mgła i światła

Data: 2020-01-20 19:43:10
Autor: 'TomN'
Mgła i światła

Mała wycieczka we mgle wczoraj, o 14 w jedna stronę o 20 w drugą.
Widoczność po 14 na 200-300 metrów, dzień.
Po 20 na 150-200 -- no dobra, nawet bez mgły nie widzę słupków pikietażu gdy
ciemno na 200m, ale widziałem światła mijania poprzedzającego pojazdu z tej
odległości.

I teraz zagadki (ruch był spory w obie strony, średnia poza zabudowanym to
60m/h, w zabudowanym 30 i odległości od poprzedzającego to maks 10 metrów),
prosze podac w procentach:

1. ile pojazdów miało włączone tylne przeciwmgłowe
a) poza zabudowanym
b w zabudowanym
 2. ilu z pkt 1. potraktowałem mrugajac długimi 3. ilu z pkt. 2. wyłączyło tylne przeciwmgłowe
4. ilu z pkt. 2. zjechało na poocze  5. ilu z pkt. 2., gdy ich wyprzedziłem potraktowało mnie długimi w odwecie

Miłej zabawy.

--
'Tom N'

Data: 2020-01-20 11:28:55
Autor: sczygiel
Mgła i światła
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 12:43:12 UTC-6 użytkownik TomN napisał:
[...]

obstawiam ze 60%. W obu przypadkach. U nas ludzie uwielbiaja robic z samochodow choinki i swieca czym sie da jak sie da i kiedy tylko sie da.

2. ilu z pkt 1. potraktowałem mrugajac długimi

Nie wiem. Nie znam poziomi irytacji w Twoim przypadku.

3. ilu z pkt. 2. wyłączyło tylne przeciwmgłowe

Nikt.

4. ilu z pkt. 2. zjechało na poocze

Nikt.

5. ilu z pkt. 2., gdy ich wyprzedziłem potraktowało mnie długimi w odwecie

Co drugi.

Miłej zabawy.

Co w tym milego?

Data: 2020-01-22 21:05:06
Autor: 'TomN'
Mgła i światła
sczygiel@gmail.com w <news:a0ec485c-bbd3-4320-a17c-90dae186b9bfgooglegroups.com>:

[...]
[...]
1. ile pojazdów miało włączone tylne przeciwmgłowe
a) poza zabudowanym
b w zabudowanym
obstawiam ze 60%. W obu przypadkach.

80% w kierunku jazdy. 60% o ile miałem okazję w lewe lusterko...

U nas ludzie uwielbiaja robic z samochodow choinki

Taa jest

2. ilu z pkt 1. potraktowałem mrugajac długimi
Nie wiem. Nie znam poziomi irytacji w Twoim przypadku.

Jechali stadami, więc każdego ostatniego, to wyjdzie 30% w kierunku jazdy

3. ilu z pkt. 2. wyłączyło tylne przeciwmgłowe
Nikt.

1 -- słownie jeden!

4. ilu z pkt. 2. zjechało na poocze
Nikt.

2 -- słownie dwa

5. ilu z pkt. 2., gdy ich wyprzedziłem potraktowało mnie długimi w odwecie
Co drugi.

1 -- słownie jeden?

--
'Tom N'

Data: 2020-01-22 12:26:04
Autor: sczygiel
Mgła i światła
W dniu środa, 22 stycznia 2020 14:05:07 UTC-6 użytkownik TomN napisał:
sczygiel@gmail.com w <news:a0ec485c-bbd3-4320-a17c-90dae186b9bfgooglegroups.com>:

[...]
> obstawiam ze 60%. W obu przypadkach. 80% w kierunku jazdy. 60% o ile miałem okazję w lewe lusterko....

> U nas ludzie uwielbiaja robic z samochodow choinki Taa jest

Jechali stadami, więc każdego ostatniego, to wyjdzie 30% w kierunku jazdy

> Nikt.

1 -- słownie jeden!

2 -- słownie dwa

Tu sie wogole nie dziwie. Obserwacje masz takie jak moje.

> Co drugi.

1 -- słownie jeden?

Tu sie lekko zdziwilem ale nie jakos specjalnie.
Myslalem ze wiecej ci pomruga.

Ogolnie mruganie swiatlami to taki se sposob komunikacji.

Kiedys mrugniecie to byl znak "susza niedaleko"

Potem zaczeto mrugac zeby dac znac ze cos sie w ogole dzieje i trza by zwrocic uwage.

A potem mruganie stalo sie ekwiwalentem rugania.

Zrewanzuje ci sie inna historia. Jade se przez las. Dojezdza do mnie jakis lolek ale nie wyprzedza. Jedzie za mna, i wali mi dlugimi po lusterku.  Pomrugalem mu przeciwmglowymi, nie pomoglo. To zwolnilem i mnie wyprzedzil.
Jak bylem za nim to poswiecilem mu dlugimi. To sie oburzyl.

Szkoda ze policjanty nie sprawdzaja tego typu felerow. Starczylo by nawet po stowce mandatu dla tych co maja zupelnie zle ustawione i zabranie DR.

Tanio, a pomocnie. Tyle ze mam wrazenie ze policja nie sadzi ze to wplywa na bezpieczenstwo. Wiec nic nie zrobia z tym.

Co ciekawe znajomy mial nowke sztuke auto z salonu. Tez swiecil za wysoko swiatlami mijania.
Jak mu o tym powiedzialem to po nim splynelo. A niby kulturalny ludzik i wygladalo ze rozumie.

Data: 2020-01-23 19:58:43
Autor: 'TomN'
Mgła i światła
sczygiel@gmail.com w <news:106f9e05-9d8d-485f-b532-31b8a89fe254googlegroups.com>:

[...]

To był jeden z tych, którzy na pobocze zjechali, ale nie wyłączył tylnego
pm, a gdy wreszcie mogłem go wyprzedzić, pomimo że oslepiał, to potem usiadł
mi na dupie i łupał długimi, Żona poprosiła, żebym nie zawracał, gdy na ORLEN zjechał...

Ale sprawdze, czy na kamerce nie zostało coś.

--
'Tom N'

Data: 2020-01-23 20:31:07
Autor: kk
Mgła i światła
On 2020-01-23 19:58, 'TomN' wrote:
sczygiel@gmail.com w

[...]

Zabiłeś go?

Data: 2020-01-20 20:31:05
Autor: J.F.
Mgła i światła
Użytkownik "'TomN'"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:200120.194310.pms.4315.78@int.dyndns.org.invalid.200120.invalid...
Mała wycieczka we mgle wczoraj, o 14 w jedna stronę o 20 w drugą.
Widoczność po 14 na 200-300 metrów, dzień.

Eee, to nawet nie mgla ..

[...]

jeden ?

5. ilu z pkt. 2., gdy ich wyprzedziłem potraktowało mnie długimi w odwecie

jeden ?

IMO - ludzie u nas nie tacy wyrywni, zeby mrugajacym chamom ustepowac :-P

Jesli ci ich PM przeszkadzaly ... to jechales za blisko :-P

J.

Data: 2020-01-22 21:13:56
Autor: 'TomN'
Mgła i światła
J.F. w <news:5e2600b1$0$556$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Tak?

2. ilu z pkt 1. potraktowałem mrugajac długimi
3. ilu z pkt. 2. wyłączyło tylne przeciwmgłowe
4. ilu z pkt. 2. zjechało na poocze
jeden ?

To byłeś Ty?

5. ilu z pkt. 2., gdy ich wyprzedziłem potraktowało mnie długimi w odwecie
jeden ?

Ty????

IMO - ludzie u nas nie tacy wyrywni, zeby mrugajacym chamom ustepowac :-P

Dlaczego uważasz ze prośba długimi o wyłączenie tpm to chamstwo?

Jesli ci ich PM przeszkadzaly ... to jechales za blisko :-P

Walili tylnymi PM z 200 metrów, a skoro widocznośc była powyżej 50 to...

--
'Tom N'

Data: 2020-01-24 00:47:55
Autor: J.F.
Mgła i światła
Dnia Wed, 22 Jan 2020 21:13:56 +0100, 'TomN' napisał(a):
J.F. w
[...]

Ja mialbym zjechac ? A z jakiego powodu ?
[...]

Jest mgla, to maja wlaczone.
A jak migasz i migasz i nie wiadomo dlaczego, to widac cham jestes :-)

Jesli ci ich PM przeszkadzaly ... to jechales za blisko :-P

Walili tylnymi PM z 200 metrów, a skoro widocznośc była powyżej 50 to...

to idz do okulisty :-)

J.

Data: 2020-01-21 13:49:00
Autor: Poldek
Mgła i światła
W dniu 2020-01-20 o 19:43, 'TomN' pisze:

[...]

Kiedyś zrobiłem eksperyment i całą trasę z pracy do domu - czyli przez pół Warszawy - przejechałem z włączonymi długimi światłami. Było po zmroku. Ilu kierujących mnie zmrugało, zrugało lub zareagowało w jakikolwiek inny sposób? Żaden.

Data: 2020-01-21 17:55:47
Autor: Shrek
Mgła i światła
W dniu 21.01.2020 o 13:49, Poldek pisze:

[...]

Zajebisty eksperyment. Na drugi raz spróbuj migać kierunkami na odwrót:P

--
Shrek

Data: 2020-01-22 07:17:34
Autor: Mirek Ptak
Mgła i światła
On 2020-01-21 13:49, Poldek wrote:
[...]

Maluchem? Nie dziwne :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2020-01-21 20:28:08
Autor: xyz
Mgła i światła
W dniu 20.01.2020 o 19:43, 'TomN' pisze:

[...]

Jak bym miał zgadnąć 5 numerków to w totka bym zagrał :)

Ale fakt sporo takich delikwentów jeździ, widoczność dobra lekki deszczyk ale pełne oświetlenie i to w zabudowanym gdzie prędkości mniejsze i ogólnie jaśniej (na szczęście dla nas).

pzdr

--
-- - xyz

Mgła i światła