"..Mgła stała się elementem straszliwej gry..."

Data: 2011-06-30 02:04:22
Autor: Zennon
"..Mgła stała się elementem straszliwej gry..."
Ja pierdziu :))))) Dwóch paranoików w duecie ;))))

Zennon

Data: 2011-06-30 02:01:21
Autor: MH
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Ja pierdziu :))))) Dwóch paranoików w duecie ;))))

Zennon
======================

Ochujałżeśczyco ???  Oczywistąoczywistością jest , że użyto bomby
hiperjakiejśtambarycznej , gmłę sztuczną na szybkości zrobili , pozostałości
dobili , samolot helikopterem złapali i jeszcze Helem rozdrobnili ...

Qrva !!!  Skąd tacy IDIOCI  sie bierą ??  I jeszcze mają powyżej 20% poparcia !!

MH

Data: 2011-06-30 02:05:56
Autor: obserwator
Propaganda bolszewicka w akcji:)

W Bialej Ksiedze podano suche fakty, wiec bolszewia nie majac argumentow, bedzie oskarzac autorow o chorobe psychiczna.

Klasyka bolszewickiej propagandy.

Data: 2011-06-30 09:49:14
Autor:
"..Mgła stała się elementem straszliwej gry..."
On Thu, 30 Jun 2011 02:04:22 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Ja pierdziu :))))) Dwóch paranoików w duecie ;))))

Zennon

 i chel. i chel. potfozyl im bombelki w muzku!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

"..Mgła stała się elementem straszliwej gry..."