"Mgła" wgniata w fotel

Data: 2011-01-05 15:18:06
Autor: Hans Kloss
"Mgła" wgniata w fotel
"Najbardziej wstrząsnęła mną relacja ministrów, dotycząca zachowania
Grasia i Arabskiego tuż obok miejsca tragedii. Niewyobrażalna dla mnie
jest sytuacja, kiedy w obliczu takiej tragedii, dwóch ważnych
ministrów z rządu naradza się, co zrobić, kiedy nadjedzie Jarosław
Kaczyński. W którą stronę uda się delegacja rządowa, by uniknąć
spotkania z bratem zmarłego Prezydenta. Jeden z obserwatorów tego
dialogu chciał obu dać "po mordzie", jak słyszymy z relacji. Mało tego
- w czasie przyjazdu dziennikarzy na płytę lotniska, ludzie z rządu
ustawiali ich do fotografii. kilkudziesięciu metrów od rozbitego
samolotu i szczątków ludzkich! [..]
Całość na: http://wszolek.salon24.pl/265425,mgla-wgniata-w-fotel

Ja dzięki m.in. tej grupie świetnie wiem ze to właśnie kaweckie bydło,
zahirowate smieci, cycoidalne matolstwo   i zboukuniona swołocz
stanowi rzeszę wyznawców boga Antypisa i popiera platfonsiarnię. Tak
więc ten fragment filmu niezbyt mnie zaskoczył, ale rozumiem ze
nieświadomych mogły ww fragmenty  zaszokować.
Oby takich nieświadomych było jak mniej przed jesiennymi wyborami-
rozpowszechniajcie ten film wszelkimi możliwymi sposobami.
J-23

Data: 2011-01-05 23:52:35
Autor:
"Mgła" wgniata w fotel
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
"Najbardziej wstrz=B1sn=EA=B3a mn=B1 relacja ministr=F3w, dotycz=B1ca zacho=
wania
Grasia i Arabskiego tu=BF obok miejsca tragedii. Niewyobra=BFalna dla mnie
jest sytuacja, kiedy w obliczu takiej tragedii, dw=F3ch wa=BFnych
ministr=F3w z rz=B1du naradza si=EA, co zrobi=E6, kiedy nadjedzie Jaros=B3a=
Kaczy=F1ski. W kt=F3r=B1 stron=EA uda si=EA delegacja rz=B1dowa, by unikn=
=B1=E6
spotkania z bratem zmar=B3ego Prezydenta. Jeden z obserwator=F3w tego
dialogu chcia=B3 obu da=E6 "po mordzie", jak s=B3yszymy z relacji. Ma=B3o t=
ego
- w czasie przyjazdu dziennikarzy na p=B3yt=EA lotniska, ludzie z rz=B1du
ustawiali ich do fotografii. kilkudziesi=EAciu metr=F3w od rozbitego
samolotu i szcz=B1tk=F3w ludzkich! [..]
Ca=B3o=B6=E6 na: http://wszolek.salon24.pl/265425,mgla-wgniata-w-fotel

Ja dzi=EAki m.in. tej grupie =B6wietnie wiem ze to w=B3a=B6nie kaweckie byd=
=B3o,
zahirowate smieci, cycoidalne matolstwo   i zboukuniona swo=B3ocz
stanowi rzesz=EA wyznawc=F3w boga Antypisa i popiera platfonsiarni=EA. Tak
wi=EAc ten fragment filmu niezbyt mnie zaskoczy=B3, ale rozumiem ze
nie=B6wiadomych mog=B3y ww fragmenty  zaszokowa=E6.
Oby takich nie=B6wiadomych by=B3o jak mniej przed jesiennymi wyborami-
rozpowszechniajcie ten film wszelkimi mo=BFliwymi sposobami.
J-23

"Mgła"
cz.1: http://www.youtube.com/watch?v=TdlPOwURlZw
cz.2: http://www.youtube.com/watch?v=Sq81Q7WcEUE
cz.3: http://www.youtube.com/watch?v=VUiFG8NtLZ0
cz.4: http://www.youtube.com/watch?v=GG8EH2v5-A0

Data: 2011-01-06 01:05:58
Autor: raff
"Mgła" wgniata w fotel

<kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ig3083$a1$1inews.gazeta.pl...
[...]
ministr=F3w z rz=B1du naradza si=EA, co zrobi=E6, kiedy nadjedzie Jaros=B3a>> w
[...]

Wyraźnie widac, kto ma krew na rekach. Probuja zakrzyczec te prawde "Kazal lądowac", "Brat mu nakazal".

Wszystko to ma na celu rozmycie i ukrycie prawdy.

R.

Data: 2011-01-06 00:40:17
Autor: robertbig
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 01:05, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
<kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in messagenews:ig3083$a1$1inews.gazeta.pl...

Wyraźnie widac, kto ma krew na rekach. Probuja zakrzyczec te prawde "Kazal lądowac", "Brat mu nakazal".

Wszystko to ma na celu rozmycie i ukrycie prawdy.

Szanowni IMBECYLE.
Jeszcze świat nie widział takiego cudu ,żeby dokonac zamachu poprzez
nakłonienie załogi do wielokrotnego złamania procedur lotniczych i
złamania prawa lotniczego.

Życzę wam ,żebyście na jakiejś autostradzie we mgle,  zachowali sie
jak wasz idol.

Pozdrowienia dla aktywistów "Psychiatryka" (salon24) . Takiego
zgromadzenia idiotów i szumowin to cięzko sie gdziekolwiek doszukać.

Data: 2011-01-06 14:47:14
Autor: raff
"Mgła" wgniata w fotel

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:52f5e711-451d-4b69-8b5c-b250c6b68956c2g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Pozdrowienia dla aktywistów "Psychiatryka" (salon24) . Takiego
zgromadzenia idiotów i szumowin to cięzko sie gdziekolwiek doszukać.

A czy ja mowilem gdzies o zamachu, ćwoku ?

R.

Data: 2011-01-06 02:50:44
Autor: zbig
"Mgła" wgniata w fotel
> [...]

Wszystko to ma na celu rozmycie i ukrycie prawdy.

W całym tym filmie uderza kompletny brak autorefleksji, niezachwiana
pewnośc swoich racji. A taki Duda to jeszcze się pyszni tym, ze
stosował idiotyczna obstrukcję przy przejmowaniu władzy przez
Komorowskiego.

Data: 2011-01-06 11:54:21
Autor: dK
"Mgła" wgniata w fotel

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:57808b91-bd4f-457c-9586-a7bc8a324e5cf30g2000yqa.googlegroups.com...
[...]
=============================

Bo to dokument, który tak na prawdę ujawnia kompletną degrengoladę i upadek wartości moralnych w obozie Pana Prezesa.

dK

Data: 2011-01-06 09:32:02
Autor: sofu
"Mgła" wgniata w fotel

Użytkownik <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ig3083$a1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Właściwie w filmie nie ma niczego istotnego o czym ktos, kto obserwował media tamtych dni by nie wiedział.
Ale dobrze, że film powstał.
Ja miałem po katastrofie kilka dominujacych uczuc: szok, żal i gniew.
Gniew na to, że swołocz zatriumfowała. Ale czy na długo?

sofu

Data: 2011-01-06 11:22:25
Autor: Klin
"Mgła" wgniata w fotel
[...]

   Ustaw sobie lepiej kodowanie i nie szpanuj reformatorskimi pomysłami.

Data: 2011-01-06 13:08:10
Autor: obserwator
  <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

ewidentnie sprzedajna i odmozdzona swolocz ci z tego pelo. Ja nie znam kraju na swieci, aby taka jawna antypanstwowa swolocz nim rzadzila.
Tylko rozwiazanie norweskie moze ta sytuacje uzdrowic.

Data: 2011-01-06 01:04:07
Autor: zbig
"Mgła" wgniata w fotel
No, rzeczywiście, teraz to już wszystko wiadomo. Pokazano relację
absolutnie jednostronną, typowa pisowską propagandówke i to w dodatku
wykorzystano do niej tych,którzy mogli byc najmniej obiektywni. Pluja
jadem tak naprawdę pragnąc odwrócić uwage od swoich zaniedbań, które
do tej katastrofy doprowadziły i kosztowały życie wielu osób, które
sie tam znalazły dzięki oślemu uporowi byłego prezydenta i jego
przydupasów.
Przypomne, ze polityke zagraniczna prowadzi rząd a nie prezydent i
wszystko na ten temat.

Data: 2011-01-06 01:21:29
Autor: Hans Kloss
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 10:04, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Przypomne, ze polityke zagraniczna prowadzi rząd a nie prezydent i
wszystko na ten temat.
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/292779,Co-powiedzial-premier-rodzinom-ofiar

Ryży gnój i kierowana przez niego platfonska jaczejka zmierzają raźnym
krokiem w kierunku prokuratur, Trybunałów Stanu, procesów i wyroków..
Nie powiem żebym był tym szczególnie zmartwiony, ubolewam jedynie że
większości ich popleczników i kiboli za popieranie tej kryminalnej
bandy nie spadnie nawet włos z głowy.
Chociaż... niezbadane są wyroki Opatrzności
J-23

Data: 2011-01-06 02:18:51
Autor: zbig
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 10:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

bandy nie spadnie nawet włos z głowy.
Chociaż... niezbadane są wyroki Opatrzności

To pobożne życzenia marginesu społecznego, który braznzluje sie
prokuratorami, podsłuchami, śledztwami i trybunałami.Tusk powiedział
to należało powiedziec. Choćbyście zesrali , to właśnie od nma
decydujacy głos w sprawie racji stanu. Nikt mi nie wmówi, ze
pogorszenie relacji z sąsiadami moze w jakikolwiek sposób wpłynąc
pozytywnie na nasze bezpieczeństwo.

Data: 2011-01-06 06:27:37
Autor: Hans Kloss
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 11:18, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Tusk powiedział
to należało powiedziec. Choćbyście zesrali , to właśnie od nma
decydujacy głos w sprawie racji stanu.

Będzie miał mnóstwo czasu aby przekonywać o tym  swoich kolegów na
spacerniaku.
J-23

Data: 2011-01-06 15:17:05
Autor: raff
"Mgła" wgniata w fotel

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:9c10b05a-cb38-4c9f-8af0-41bd586a2620w17g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

prokuratorami, podsłuchami, śledztwami i trybunałami.Tusk powiedział
to należało powiedziec. Choćbyście zesrali , to właśnie od nma

Oczywiscie. Polską racją stanu jest dogadywanie sie z sasiadami przeciwko swojemu prezydentowi.

R.

Data: 2011-01-06 10:40:20
Autor: u2
"Mgła" wgniata w fotel
W dniu 2011-01-06 00:18, Hans Kloss pisze:
"Najbardziej wstrząsnęła mną relacja ministrów, dotycząca zachowania
Grasia i Arabskiego tuż obok miejsca tragedii.

Co innego można oczekiwać od niemieckiego ciecia i umoczonego w zamach
ministra ?

Data: 2011-01-06 11:01:34
Autor: dK
"Mgła" wgniata w fotel

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5ff2644b-6252-4b18-838f-750955641aa1l17g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
========================

Bo Pan Prezes nie życzył sobie spotkania z kimkolwiek. Po prostu uszanowano jego wolę. A po pysku trrzeba przywalić tym co próbują zbijać teraz na tym punkty.

dK

Data: 2011-01-06 02:25:32
Autor: Hans Kloss
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 11:01, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Bo Pan Prezes nie yczy sobie spotkania z kimkolwiek.
Tak głupi gnoju, w związku z czym załatwił sobie u putina policyjną
ładę spowalniająca jego samochód do 50 km/h.
Aha, no i później pstrykał sobie uśmiechnięte fotki z "hendszejków" na
tle wraku.
To was, platfonskich kiboli, powinno się zajebać w pierwszej
kolejności. Bo ryży gnój i zbydlęcenie jego przydupasów są jedynie
odpowiedzią na wasze oczekiwania...
J-23

Data: 2011-01-06 11:51:12
Autor: dK
"Mgła" wgniata w fotel

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6f17704e-60f7-472e-9f07-4932c5cfd4dafj8g2000vbb.googlegroups.com...
On 6 Sty, 11:01, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

[...]
================================

Był orgazm?

dK

Data: 2011-01-07 20:15:35
Autor: pluton
"Mgła" wgniata w fotel
"Najbardziej wstrząsnęła mną relacja ministrów,...
J-23

Wstrasnela - ale czy zmieszala ?

Nullification

"Mgła" wgniata w fotel